זוכרים שאהבתי בחור שגדול ממני?!
אלו שהיו בעניין וידעו
ואפילו אלה שלא
אהבתי מישו שהיה גדול ממני ב8 וחצי שנים 😯
וכמו אהבה
הסוף? התאכזבתי 😊
היה לי קשה,בכיתי,כאבתי,וכל-כך היה לי רע
אבל המשכתי הלאה
בלי להביט לאחור
המשכתי קדימה
למרות הכול
ועכשיו?!
אני מאושרת מתמיד 😊
כל-כך טוב לי
בלי לאהוב אותו
נכון יש געגועים,אבל רק בגלל שהוא בן-אדם מדהים! 😁
אבל,
אני מאושרת
וטוב לי ככה 😂
תודה לכל אלה שתמכו בי
אוהבת את כולכם! 😁
QUOTE (pelad1 @ 12/07/2007) 😁 כיף לשמוע....
😛
כן אלעד...
😁
תודה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 12/07/2007) כל הכבוד רגינוש😊
תודה
תודה
אוהבת אותך
יפה שלייי!!
אני כל כך שמחה בשבילךך!!
מגיע לך רק טוב!
באמתת!!
אוהבת המוןן
מואההה
QUOTE (טוניטה @ 12/07/2007) יפה שלייי!!
אני כל כך שמחה בשבילךך!!
מגיע לך רק טוב!
באמתת!!
אוהבת המוןן
מואההה
תודה טניו'ש
אוהבת אותך כל-כך!
מואה3>
שמחה בשבילך שעברת את זה
ושטוב לך מאמייי
QUOTE (einavush @ 12/07/2007) שמחה בשבילך שעברת את זה
ושטוב לך מאמייי
תודה עינב
אוהבת אותך נסיכה
אני ממש שמחה בשבילך מאמי
שתמיד יהיה לך טוב
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 12/07/2007) אני ממש שמחה בשבילך מאמי
שתמיד יהיה לך טוב
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני
אוהבת אותך הכי בעולם
מואההה 3>
😊 יאיי...😊😊
אוהבת המון..😊
שמחה שטוב לך ^^
קולולןלןלןלןלןל
QUOTE (ysataia-vika @ 12/07/2007) 😊 יאיי...😊😊
אוהבת המון..😊
שמחה שטוב לך ^^
קולולןלןלןלןלןל
תודה ויק!
אוהבת אותך!!
ואני רוצה שייהיה לך רק טוב!
תחייכי מתוקה
מואהה3>
שמחה בשבילך ששכחת אותו
חולה עלייך יפה שלי
QUOTE (oshritsa @ 12/07/2007) שמחה בשבילך ששכחת אותו
חולה עלייך יפה שלי
😁
אוהבת אותך מאמי