קולולולולולוולולולולו
בשעה טובה שמחה בשבילך
ושטוב לך
אני פשוט מאושרת בשבילך יפה שלייי
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/07/2007) קולולולולולוולולולולו
בשעה טובה שמחה בשבילך
ושטוב לך
תודה מירבי !
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (limaori @ 12/07/2007) אני פשוט מאושרת בשבילך יפה שלייי
תודה נסיכה שלי!
אוהבת אותך
הכי בעולם
חיימשלייייייייייייייייי כ"כ שמחה שטוב לך!
העיקר שזה כבר מאחורייך!!
שכבר שכחת אותו ואת מאושרת
אניייי אוהבתתתת אותךךךךך!!!!!
התגעגעתי בובי
רגייי אני שמחה בשבילךךך מאמי ! :]
QUOTE (ילדונות_17 @ 12/07/2007) חיימשלייייייייייייייייי כ"כ שמחה שטוב לך!
העיקר שזה כבר מאחורייך!!
שכבר שכחת אותו ואת מאושרת
אניייי אוהבתתתת אותךךךךך!!!!!
התגעגעתי בובי
תודה הודיה!
איפה נעלמת לי ילדונת!?..
התגעגעתי כל-כך!!!
אוהבת אותך מאמי שלי!
ותיהי בקשר
מואהה3>
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 12/07/2007) רגייי אני שמחה בשבילךךך מאמי ! :]
תודה יפיתו'ש
אוהבת אותך בובי!
😁
QUOTE (רגייי @ 13/07/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 12/07/2007) חיימשלייייייייייייייייי כ"כ שמחה שטוב לך!
העיקר שזה כבר מאחורייך!!
שכבר שכחת אותו ואת מאושרת
אניייי אוהבתתתת אותךךךךך!!!!!
התגעגעתי בובי
תודה הודיה!
איפה נעלמת לי ילדונת!?..
התגעגעתי כל-כך!!!
אוהבת אותך מאמי שלי!
ותיהי בקשר
מואהה3>
דברי איתי במסן אהובתייי!
צריכות יותר להתעדכן 😊
אין על מה בובי שלייי
גמני אוהבת'ך =)
מוווואה
שמחה בשבילך יפה שלי
זה הכי טוב בשבילך !
אוהבת אותך יפפה אחת !!!
-שבת שלום-
QUOTE (ילדונות_17 @ 13/07/2007) QUOTE (רגייי @ 13/07/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 12/07/2007) חיימשלייייייייייייייייי כ"כ שמחה שטוב לך!
העיקר שזה כבר מאחורייך!!
שכבר שכחת אותו ואת מאושרת
אניייי אוהבתתתת אותךךךךך!!!!!
התגעגעתי בובי
תודה הודיה!
איפה נעלמת לי ילדונת!?..
התגעגעתי כל-כך!!!
אוהבת אותך מאמי שלי!
ותיהי בקשר
מואהה3>
דברי איתי במסן אהובתייי!
צריכות יותר להתעדכן 😊
אין על מה בובי שלייי
גמני אוהבת'ך =)
מוווואה
אין לי הכי זמן במסן
עכשיו אני צריכה ללמוד למועד ב' מתמטיקה
אבל אני אנסה להתחבר יותר מאוחר בערב
אוהבת אותך נסיכה
חופיתיייייייייייייייי!?
אוהבת אותך מתוקה שלי!
הכי בעולם
מוואההה
שבת שלום