פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פולין . ..

✍️ einavush 📅 12/07/2007 16:00 👁️ 359 צפיות 💬 15 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
יום שלישי אני טסה לפולין.. למסע של פולין
אני כווולי מתרגשתת
אני הולכת לראות את הבית של סבא וסבתא שלי.. שהיו צעירים.. וכשהם התחתנו
ממש מרגש אותי רק לחשוב על זה
אני גם מפחדת.. מעניין אותי לדעת מה אני אראה שם..
במחנות.. במקומות..באנדרטאות..
בהכל!

לכל אלה שהיו שם..
יש לכם עצות? משו? משו להגיד?
משו שלא הבאתם והיה נחוץ לכם?
משו שציפיתם ולא היה?

ועוד שאלה.. כמה כסף הבאתם איתכם לשם? חח
לא הייתי עדיןן
אבל תהניי!!
וספרי אחר כך איך היה

אוהבתת
לא הייתי עדיין מאמי בהצלחה וספרי אחר כך חוויות!!
אני לא נוסעת

אבל תהני!!
תודה בנות..
להנות? לא חושבת שזה המקום להנות בו..
אבל עד כמה שאפשר...

וכשאני אחזור אני יספר חוויות..
לא הייתי מאמי
אבל אני מאחלת ומקווה שתהני
שיהיה לך את המסע הכי מעניין
ומלא לימודים וחווית(חוויה במובן
של להבין דברים לראות לקלוט וכ"ו)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
להנות אולי לא אבל את תחווי מלא דברים!
ותראי דברים טיפה כאובים

מי שהחבר'ה שלי סיפרו לי
אני הייתי השנה
והלכנו בעקבות איש עדות שלנו
היה ממש מרגש ועצוב

ולהנות זה גם אפשרי את יודעת יש את הטיסה
יש המון אבל המון המון נסיעה באוטובוס
בלילה במלון

זה לא כל הזמן רק בכי ועצוב!!

אמת שאנחנו היינו משלחת מעולה
בלי להשוויץ יותר מדי או משהו' כזה
אבל היינו המשלחת הכי טובה
ואפילו המדריך ואיש עדות אמר לנו זאת

היה כזה מרגש

וואי גם אני רוצה
מורה אחת אמרה לנו שזה טיול קשה
אז לפני שאת נוסעת תהיי מוכנה למה שהולך להיות שמה אני מתכוונת מוכנה נפשית
הייתי שם לפני שנתיים..
מצד אחד אפשר להגיד שזו חוויה מצד שני לא..

חוויה- זה האוטובוס,הטיסה, בתי המלון שתעברו (לא תהיו ב-1)
הם חייבים להוציא אותכם מהשיגרא..יש אנשים שנכנסים לדיכאון אז באוטובוס
ובמלון זה שונה אתם תצחקו ותהנו..

לא חוויה- כי יש מקומות שבאמת רואים מה היה שם..ומזדעזעים..
מתרגשים, בוכים וכו'...לפעמים אי אפשר להראות דברים מרוב הקושי..
אך בחיים אי אפשר להגיש באמת מה היה שם..


טיסה נעימה שתהיה..ובאמת שווה את הכל


נ.ב-כן לוקחים כסף!!! ומציעה גם הרבה הרבה מנות חמות...
כל יום אוכלים שר עוף ומרק חחחח 😁
ואאי, בול היום קיבלתי מכתב מהתיכון שמדבר על המשלחת לפולין.
איזה צירוף מקרים חחח.
בע"ה אני גם אסע 😊

אממ..
אני אישית שמעתי שבאמת כדאי להביא הרבה מנות חמות,
אנשים אשכרה אוכלים רק את זה, כי ברוב המקומות יש אוכל זוועתי (למפונקים שביננו חחחח).
כסף תביאי, לכל מקרה.
כמה כסף זה כבר תלוי ביכולת הפיננסית של ההורים שלך.

ובעיקר(?),
תקחי הרבה אמביציה וכוח נפשי.
מחזות לא קלים תראי שם.

וכן, זו גם חוויה.
חוויה לחיים.


אזז...
באיזהשהו מקום- תהני לך.
ובמקום אחר, תדעי שזה קרה באמת.
--בובית--10 -איך קוראים לך..?
אני יודעת שזה לא רק עצוב..
ושיש אוטובוס מלא ומלון.. אבל עדין... זה לא אותה שמחה רגילה
כי האווירה שונה..-או שלא..?

נטלי
גם משו עצוב זה חוויה.. זה חייב להיות שמח בשביל להיות חוויה
כל הטיול הזה הוא חוויה אחת גדולה שלא תחזור על עצמה שוב
וכן באמת זה עדין יהיה קשה להבין באמת מה קרה שם
כמה כסף את לקחת??? ותגידי יקר שם? או שזה מחירים בערך כמו בארץ?

אושרי
תסע.. אל תחשוב אפילו פעמיים
אני חושבת שהטיול הזה הוא חשוב לכל יהודי שחיי בעולם הזה
להבין את העבר שלו..
וכן אני מביאה איזה 15 מנות חמות..חחח לשבוע
יהיה טוב

ו.. תודה לכםםם:]
מקווה שיהיה מסע בסדר.. ושיעבור בשלום הכי חשוב
תעשי חיפוש בפורום בתי ספר יש כמה אשכולות על זה שכתבו בפירוט רב הרבה דברים שצריך לדעת.
אני הייתי גם לפני שנתים זו חוויה מדהימה, את תהני זה לא רק כל הטיול על השואה, המחנות... יש הרב פעילויות נחמדות למשל אנחנו היינו בשבת בזאקופנה שזו עיירת נופש והכל היה מושלג כי היינו במרץ..... ועשינו רכבל, והיינו במקום כזה שהכל עשוי ממלח... קיצר היה כזה כיייףףףףףףףףףףףףףףףף
קחי מצלמה אל תשכחי חחחחחח

אני הייתי😊
ואת הולכת להנות כל דקההה
נכון זה קשה אבל יהיה לך יותר רגעים כיפיים!!!
תצלמיי המוןןן!!!
לי לצערי נמחקו כל התמונות😢
בכל מקרה תקחי איתך לפחות 100 דולר
לי היה 50 ולא הספיק לי
יש לקנות שם
אני יודעת על אנשים שקנו באיזה 150 דולר
עכשיו אני לא יודעת מה המזג האוויר שם, תבררי!
והאוכל שם זוועה
אז תקחי איתך המון אוכל
ואם יש לכם הזדמנות תאכלי המבורגר
אבל של עוף
בכל מקרה את תהנייי ושתבואי תספריי את כול החוויות!!!
תהניייי😊
אוהבתתת
גם אני הייתי אמורה לצאת המשלחת הזאת 😢
אבל חברות שלי התחרטו והם לא רוצות לצאת אז ביטלו תמשלחת שלנו
איזהמבאס מזה רציתי...
תספרי לי איך היהההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך