אור לנו אין חורף.. תאמת שאני רציתי ללכת בשלג..
זה נראה לי יותר כייף.. אווירה אחרת.. שונה קצת מהקיץ והשמש
ולא מתאים לבצפר שלי לעשות לנו פעילויות מהנות כאלה סתם כי בא להם..חח
ליאורי מאמי איזה באסהה איך נמחקו לך התמונותתת?!
אני יקח. אבא שלי נכנס לסרט הוא רוצה לקנות לי עוד כרטיס זיכרון למצלמה..חחחח
וכן אמרו לנו שהאוכל שם מזעזע ברמות.. אמא שלי רוצה להביא לי 300 דולר..
חחח זה יותר מידי?
מוריה למה ביטלו לכם משלחת שלמה בגלל כמה בנוות??





