וואי אני כלכך מבינה אותך |:
אצלי כולן כאלה . .
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2007) ^^ מאמי דברי עם שתיהן , תנסי לסדר את המצב..
ואם הן עדיין ממשיכות להתנהג כמו עכשיו
פשוט תתרחקי מהן. גם אם זה יהיה קשה לך,
עדיף להתרחק מהן מאשר שיפגעו בך שוב ושוב...
ובקשר לשאלה שלך אם יש חברות אמיתיות ?!
אני חושבת שכן , אבל תמיד יצא מצב שתתאכזבי מהן או משהו.. =/
תראי יש אחתתת שאני כבר לא קיימת בשבילה
בקושי שלום היא אומרת לי?!!!
נכון אני מתרחקת אבל זה כואב
ומה בדיוק אני יגיד להם?!
ותודה לכולם
תראו אתם ממש עוזרים לי
עם יש לכן עוד דברים להגיד אז
תוודה😊
מה אני יכולה להגיד ל2 בנות האללה?!
QUOTE (לוליקו2 @ 11/07/2007) QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2007) ^^ מאמי דברי עם שתיהן , תנסי לסדר את המצב..
ואם הן עדיין ממשיכות להתנהג כמו עכשיו
פשוט תתרחקי מהן. גם אם זה יהיה קשה לך,
עדיף להתרחק מהן מאשר שיפגעו בך שוב ושוב...
ובקשר לשאלה שלך אם יש חברות אמיתיות ?!
אני חושבת שכן , אבל תמיד יצא מצב שתתאכזבי מהן או משהו.. =/
תראי יש אחתתת שאני כבר לא קיימת בשבילה
בקושי שלום היא אומרת לי?!!!
נכון אני מתרחקת אבל זה כואב
ומה בדיוק אני יגיד להם?!
אולי קרה משהו איתה ?
ומה תגידי להן ?! - שהן חסרות לך..
שהתרחקתן ולא טוב לך ככה, שאת מתגעגעת אליהן
רוצה שתחזרו להיות כמו פעם ..