שלום
אני לא יודעת אפילו איך להתחיל
נימאס לי פשוט נימאס לי
אני מרגישה שיש לי רק חברה אחת אמיתית למה אפילו לא?!
ושכל אשר סתם
אני עוזרת תומכת מנשה להיות הכי חברה בעולם
והם?! כלום
למה הם לא יכולת להתקשר לשאול מה קורה?!
למה אני זו שצריכה כל פעם לשלוח את ההודעות
למה למה הם לא יכולות להיות תמיד שם
יש כ"כ הרבה חשובות לי שהם הכל בשבילי
ומה אני בשבלן!? כלום?!!!?!?
😢 😢
😢 😢😢
מה אני עושה?!!!!!!???!
כל אחד עובר את זה
את צריכה להבין שאת יכולה לסמוך רק על עצמך
אין דבר כזה כל כך הרבה חברות טובות
בסופו של דבר מגלים את הפרצוף של כולם
ואולי יש לך אחת שתיים שבאמת חברות אימיתיות
חבל שמבינים את זה בסוף
QUOTE (ילדהמשומשו @ 11/07/2007) כל אחד עובר את זה
את צריכה להבין שאת יכולה לסמוך רק על עצמך
אין דבר כזה כל כך הרבה חברות טובות
בסופו של דבר מגלים את הפרצוף של כולם
ואולי יש לך אחת שתיים שבאמת חברות אימיתיות
חבל שמבינים את זה בסוף
תראיי מאמיי החברותת שליי זה הכל בשבילי
למשל יש אחת שהיא הכל בשבילי והיא יודעת
ואני עוזרת לה בכל מה שהיא רוצה
אבל היא פתאום מסתובבת עם אחרים וכל זה
ולי אין בעיה כאילו חברים חדשים והכל
אבל למה לשכוח את מי שהייתה איתך כל הזמןןן?!??!
ושאמרתי לה שהתרחקנו אז היא אומרת לי זה חופש וזה
ושאמרתי לה שנפגש היא אמרה שהיא לא יכולה
אבל כל יום היא יוצאת עם בנות ושאני אז לא
!!!!!!!!!!!!!1
אוףףףףףףףףף הן כ"כ חשובות לי
😢😢
מאמי
תראי יש חברות ויש חברות
הרוב דואגות רק לעצמן..
ויש את המתחשבות והדואגות גם..
אבל חברות טובות זה ממש נדיר...!!
QUOTE (כרמית+אלעד @ 11/07/2007) מאמי
תראי יש חברות ויש חברות
הרוב דואגות רק לעצמן..
ויש את המתחשבות והדואגות גם..
אבל חברות טובות זה ממש נדיר...!!
אני יודעת שאני לא צריכה להגיד את זה
אבל היא {הן] הכלל בשביליייי
למה אני לא בשבילן למה הן לא יכולות לשלוח הודעה להתקשר
כאילווווווווווווווווווווו מה לא בכבוד שלהם לשלוח לי הודעה
לחברה שעזה להםםםםםםםםםםםםםםםםםם בהכללללללללללללללללל
שהיית אייתם תמידדד שהלכככככככככככההההההההה ועשתתתתתתתתתתתתתתת להםםםםםםםםםםםם דבריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בואי אני יענה לך על השאלה שלך , מאיפה שאני רואה את זה
חברות ?, כן יש .. תמיד לצידנו ?, לא אין ..
יהיה טטוב בווובי !#$
^ כשהיינו קטנים תמיד היו אומרים לנו
שאף אחד לא מושלם [!!]
ובגלל זה יוצא גם לחברות שלך לפעמים לאכזב אותך
ולא בגלל שהן מגעילות וחסרות התחשבות
הן פשוט בנות אדם ולא תמיד שמות לב מה הן עושות ..
חברות ?
אולי ההגדרה שלי לחברה היא לא כמו ההגדרה שלכן
אבל חלאס עם כל הבולשיט שאין דבר כזה חברות
יש ויש .... תלוי בחברות שמצאת לך .
אני יודעת שיש חברות שהיו עושות בשבילי כ"כ הרבה
אבל לפעמים מאכזבות אותי . אין מה לעששות
גם חבר שלי מאכזב לפעמים , זה פשוט לא בכוונה .
תראוו אני יועדת שיש חברות
אבל יש 2 שממש ממש מכיבאות לי
אני יודעת שאין כזה דבר מושלם
למשל היא הייתה חולה כל יום הייתי מתקשרת עוזרת לה עושה הכל
חברה אחת כל פעם שהיא לא הייתה עושה שיעורים הייתי מצלמת לה את שלי בשביל שהיא לא תידפק
שהיא הייתה עצובה הייתי יושבת איתה עד שהיה לך חיוך
ומה אני מקבלת עכשיו?!!!!!
כלום
למה!???!?
תיראי מותק הגיע הזמן שתביני את זה..
אבל אים את רוצה שיאהבו אותך ויהיו לצידך?
את צריכה להיות מניאקית , לא אכפתית בכלל..
ככה אני חושבת תאמיני לי מניסיון..
"בזמנים טובים היו לי אלף חברים ,
ועכשיו בזמן אמת , למי אכפת אם אני חי או מת?!"
😊
^ זה ממש לא ככה ...
אסור לעשות דברים שנתבייש בהם אח"כ .
להיות לא אכפתית !? אל תגזימי .
אולי את טטובה מדי ,
אולי פחות תראי שאת דואגת
אבל לא להיות מניאקית !!
QUOTE (-שחרווניי- @ 11/07/2007) ^ זה ממש לא ככה ...
אסור לעשות דברים שנתבייש בהם אח"כ .
להיות לא אכפתית !? אל תגזימי .
אולי את טטובה מדי ,
אולי פחות תראי שאת דואגת
אבל לא להיות מניאקית !!
😉
תראי מאמי הייתה לי חברה שהייתי כל כך מחוברת אלייה
ובזמן האחרון בוא נגיד שגיליתי עלייה הרבה חסרונות
שכל השנים התעלמתי מהם !
ושאני זאת שרודפת אחרייה כל הזמן!
אז פשוט מאוד תפסתי ממנה קצת מרחק ..
הפסקתי להתקשר ולספר דברים והכל
והיא שמה לב לזה!
ובואי נגיד ככה , אחר-כך
היחס שלה היה דיי שונה כלפי
ולטובה ..
בכל אופן ,
תוך כדי גיליתי שיש גם אחרות שיכולות להיות בשבילי כמו שאני בשבילן
ואם הן פוגעות בך ? פשוט תתרחקי
נכון שזה כואב ...
אבל הם יבינו בסופו של דבר שהתרחקת
בנתיים , אני בטוחה שאין לך בעייה למצוא אחרות ולהיות איתם
אל תרדפי אחרי אף-אחת
מי שלא טוב לה..לא צריך!!!
אוקי לא התכוונתי ממש להיות מניאקית
אבל מי שפוגעת בך לא לרדוף אחריה ולהתחנף
פשוט להתרחק כמו מה שזאת מעליי אמרה
ככה זה ואל תנסי יותר מידי ללחוץ ולהתקשר כל הזמן.. יש כאלו שלא אוהבות את זה
וזה משיג את ההפך
^^ מאמי דברי עם שתיהן , תנסי לסדר את המצב..
ואם הן עדיין ממשיכות להתנהג כמו עכשיו
פשוט תתרחקי מהן. גם אם זה יהיה קשה לך,
עדיף להתרחק מהן מאשר שיפגעו בך שוב ושוב...
ובקשר לשאלה שלך אם יש חברות אמיתיות ?!
אני חושבת שכן , אבל תמיד יצא מצב שתתאכזבי מהן או משהו.. =/