זה מחרפן אותייי!!
שיפסיק להתגרות ולגרותתת!!
אררררררררררררררר.. 😁
מה עושים?
מצד אחד, מתה לנשק אותו.
מצד שני, מתביישת טילים.. (כן, אני יכולה להתבייש.. חח)
וגם, הוא בחיים לא יתנשק. למה שיבזבז את הנשיקה הראשונה עלי?.. 😁
😮 אז מה את סותרת את עצמך חחחח בחיים לא יתנשק למה שיבזבז עליי?
וא מתה לנשק אותו..?
בקיצור?
לכי על זה
עם חופית!!
לכי על זה!!
או שלפחות תדברי איתו או משהוו😊
בהצלחהה
הוא יודע.. 😕 😁
אפילו יש מצב שזה יקרה.
והוא אמר שזה לא יהיה בזבוז להתנשק איתי את הנשיקה הראשונה שלו..
כי זה לא כ"כ חשוב לו.
אבל אמאאא אני מתביישתתת..
QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) הוא יודע.. 😕 😁
אפילו יש מצב שזה יקרה.
והוא אמר שזה לא יהיה בזבוז להתנשק איתי את הנשיקה הראשונה שלו..
כי זה לא כ"כ חשוב לו.
אבל אמאאא אני מתביישתתת..
אל תתבישי אם את רוצה את זה ...
הוא שאל מה בדיוק אני מרגישה ואמרתי - כאילו, אני אוהבת את האופי שלך, מתה עליך, מרגישה הכי פתוחה איתך, הייתי רוצה שנכיר יותר..
והוא אמר שגם הוא.
גאד, העולם יפה היום. 😁 וגם אתמול 😁
והכל בגלל אנשים מדהימים שלי 😁
QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) עוד מעט 18.
בגילי.
😁
לדעתי לכי על זה 😛
לכי על זההה!!
אל תתביישי
אל תתן לפחד מכשלון למנוע ממך להשתתף במשחק!
אני בטוחה שלא תצטערי על זה אחר כך!!
יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
רציני שנקרעתי פה.
QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
חעחעח בר השוברת לבבות( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
חעחעח בר השוברת לבבות( :
כבר אמרת את זה היום, לא?..
ואנלא מבינה איך את יכולה לחשוב את זה..
חח איך הגעת למסקנה הזו?
דברי איתי במסן מותק
QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
רציני שנקרעתי פה.
מדוע?