QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
חעחעח בר השוברת לבבות( :
כבר אמרת את זה היום, לא?..
ואנלא מבינה איך את יכולה לחשוב את זה..
חח איך הגעת למסקנה הזו?
דברי איתי במסן מותק
חחח לאדעת קודם ההוא עם השירים המוזרים שלו , עכשיו זה:]
ואינלי אותך במסן : \
chris_lalalala_90@hotmail.com
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) יאלה אחותי לכי צרפתי לו את הצורה ... נשיקה ראשונה לא ראשונה.. עשי את זה באומץ לב !
חעחעח בר השוברת לבבות( :
כבר אמרת את זה היום, לא?..
ואנלא מבינה איך את יכולה לחשוב את זה..
חח איך הגעת למסקנה הזו?
דברי איתי במסן מותק
חחח לאדעת קודם ההוא עם השירים המוזרים שלו , עכשיו זה:]
ואינלי אותך במסן : \
חחח הוא מטומטם.
וזה נגמר כבר מזמן.
זה סתם היה קשר.
את ההוא שאני מדברת עליו,
יש לי הרגשה מוזרה כלפיו..
אני כזה רוצה להכיר אותו וכל זה.
עם השני לא.
השני דפוק. והוא לא..
r_156@walla.co.il
אם תרצי שימי איסיקיו אני אתחבר אלייך
חעחעח נו את רואה איזה מבחר יש לך?
אני גם זוכרת איזה ידיד שהיה גבולי...
ועוד איזה אקס דפוק חחחח
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) חעחעח נו את רואה איזה מבחר יש לך?
אני גם זוכרת איזה ידיד שהיה גבולי...
ועוד איזה אקס דפוק חחחח
לא חסר בנים.
אבל תמיד אני נתקלת בדפוקים.
משום מה נדמה לי שזה שהאשכול עליו,
אז הוא נורמלי.
אבל יש כמה דברים שמפרידים בינינו.
ואם נרצה להיות יחד,
קודם נצטרך להתגבר על כמה מכשולים קטנים אך משמעותיים.