QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2007) QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) מתמטיקה זה המקצוע שהכי שנוא עלי מאז ומעולם !
נכשלתי במתכונת.. נשכלתי בבגרות... ולמה יש לי הרגשה שאני גם הולכת להיכשל במועד ב'??!!??!?!
אוף 😢
את בדיוק במצבי
😢
איזה שאלון את עושה?
002
QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) שמעי , אני לא רוצה להעליב או משהו כזה, אבל הילדים הכי חלשים מקבלים 60 - 70
קחי את עצמך בידים ויאלה לכי ללמוד, מי יישמע כמה זה קשה
כשלומדים כל השנה.. מצליחים
אין חוכמות !
לי למזלי יש 100... ואם את צריכה איזה תרגיל עזרה.. תגידי אני אעזור לך
זה לא ככה יש אנשים שקה להם אם זה
למשל אני תנו לי ללמוד לשוןןן היסטוריה כול היום תנך
אבל לא מקצועות של מת' לא הולך לי אני באה למבחן ונחרדתתתתת