זה לא יעזוב אותיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי עוד מתכונת של נכשללל
איך עוברים תדבר הזהההההההההההההההההההההההההה
ספרי לי עלזה :\\
איזה שאלון את עושה מאמי?
בסוף נעבור הכל בע"ה.
מקצוע מגעיללל בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דווקא אני אוהבת...
זה לא קל
אבל ברגע שלא בלחץ להספיק
דווקא מצליחים
בכל מקרה בהצלחה מאמי
QUOTE (נאפי @ 10/07/2007) מקצוע מגעיללל בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
איככ איכ איכככככככ גמאני שונאת !!!!!!!
לא רוצה לעשות מועד ב' !
אופפפפ אני יודעת שאני לא אצליח !
ספרו לי על זה עכשיו אני יגשת למועד ב...יצא נמאס לי ללמוד!!
איכ איתך בעע שונאת את המקצוע הזה
מתמטיקה זה המקצוע שהכי שנוא עלי מאז ומעולם !
נכשלתי במתכונת.. נשכלתי בבגרות... ולמה יש לי הרגשה שאני גם הולכת להיכשל במועד ב'??!!??!?!
אוף 😢
QUOTE (morand @ 10/07/2007) ספרי לי עלזה :\\
איזה שאלון את עושה מאמי?
בסוף נעבור הכל בע"ה.
002
QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) מתמטיקה זה המקצוע שהכי שנוא עלי מאז ומעולם !
נכשלתי במתכונת.. נשכלתי בבגרות... ולמה יש לי הרגשה שאני גם הולכת להיכשל במועד ב'??!!??!?!
אוף 😢
את בדיוק במצבי
יש לי מגן 50 ..אז אין סיכוי אני עוברת במועד ב'.. אני סתם נגשת פחפח לפחות אולי נשפר ת22..טוב נו אין סיכוי חחח
לההה אלין 002 זה קללל...
תתרגלי הרבה ויהיה בסדר : ]
QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2007) QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) מתמטיקה זה המקצוע שהכי שנוא עלי מאז ומעולם !
נכשלתי במתכונת.. נשכלתי בבגרות... ולמה יש לי הרגשה שאני גם הולכת להיכשל במועד ב'??!!??!?!
אוף 😢
את בדיוק במצבי
😢
איזה שאלון את עושה?
שמעי , אני לא רוצה להעליב או משהו כזה, אבל הילדים הכי חלשים מקבלים 60 - 70
קחי את עצמך בידים ויאלה לכי ללמוד, מי יישמע כמה זה קשה
כשלומדים כל השנה.. מצליחים
אין חוכמות !
לי למזלי יש 100... ואם את צריכה איזה תרגיל עזרה.. תגידי אני אעזור לך