QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) ^^ אני כ"כ לא.
הוא אוהב אותי. אבל לא רוצה אותי ביינתים. זה מה שהוא אומר.
והוא רוצה שאני אשתנה בשבילו- שיקפוץ.
יבוא מישו יותר טוב בטוח 😁
אני שווה יותר ממנו.
(תעשו טובה, תזכרו שאמרתי את זה לפעם הבאה שאני אהיה בדיכי בגלל שאין לי חבר..)
נקפיץ את האשכול במיוחד , עליי😛
חח אוקיי מותק!!😊
כ"כ היית חסרה אתמול,
באוגוסט, אם יצא בתאריכים שאני יכולה,
(בגלל ההכנה של השירות לאומי..)
אז את באה ולא אכפת לי!!
ונצטלם מלא מלא!!
חעחע עד אז אלוהים גדול , נראה מה יהיה
שמרתי אתמול על אחיין שלי \ =
אז לא יכולתי \=
3>
סחור סחור
בינתיים הוא מעדיף לשחק אותה מנסה לשכוח..אבל ברגע שהוא ירצה הוא מצפה שתחזרי אליו .
כל הבנים כאלה
QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) סחור סחור
בינתיים הוא מעדיף לשחק אותה מנסה לשכוח..אבל ברגע שהוא ירצה הוא מצפה שתחזרי אליו .
כל הבנים כאלה
😊
חח היום אני נוטה להסכים איתך בהכל...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) סחור סחור
בינתיים הוא מעדיף לשחק אותה מנסה לשכוח..אבל ברגע שהוא ירצה הוא מצפה שתחזרי אליו .
כל הבנים כאלה
😊
חח היום אני נוטה להסכים איתך בהכל...
גם אני😊 חחחח
אוהבת אתכןןן!!