הבוקר, כשהתעוררתי, חיכתה לי הודעה מהאקס הטרי (זה היה יותר קשר חודשיים מאשר ממש חברים..)
ואין לי מושג מה הוא ניסה להגיד.. מישו יכול להסביר?
"הבדידות תעלם כהדים שקופים לשמיים רק תאמי זה לנצח, לא רוצה אותך בינתיים. הלב שקפא יתעורר לחיים אורות הבריאה אותנו עוטפים ואת כמו ציפור תישארי על הקן בדרכים נסתרות הנגלות רק להן."
אני כ"כ לא מבינה כשאנשים מדברים בצורה פיוטית או פורקים בשירים.. כי אני אפפעם לא מבינה את המילים.. ועל מה השיר/פיוט מדבר.. 😁
נראלי לי שהוא לא מצליח לשכוח אותך מאמי
ככה הבנתי...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח ידעתי שאת תגיבי ראשונה..
הייתה לי הרגשה.
איך הבנת את זה?!..
גאד, בחיים שלי לא הייתי עולה על זה.
וואו..
אני ממש אוהבת שמדברים ככה..
אני חושבת שמה שהוא מנסה להעביר לך זה שעכשיו הוא רוצה אותך..
ואת לא , אבל שתירצי אותו .. "ואת כמו ציפור תישארי על הקן "
אני חושבת שהוא התכוון שאת תישארי מאחורה והוא ימשיך בדרך..
^^ נשמע מרושע, לא?
אני לא מבינה אותו!
כי הוא יודע שאין טעם להיות יחד.
למה אין טעם להיות ביחד?
ניראה שהוא עדיין לא יכול לוותר עלייך..
אני מש אוהבת את צורת הדיבור שלו חח זה כמו חידה כזאת..
אממ אין טעם כי אני בת 18 עוד חודשיים והוא בדיוק בן 27. ובגלל ההפרש גילאים, יש גם הפרש בגרות כזה..
הוא עבר יותר ממני בחיים, מבין יותר, יש בינינו פער, ופשוט לא יכלנו עם זה..
כי נגיד משו עובר עלי, הוא ממש זלזל, כי זה כאילו "בעיה של קטנים.. זה בקטנה, יעבור" למרות שלי זה היה משמעותי.. ואז הוא היה אומר שאני תינוקית.
וכשניסיתי לעלות לרמה שלו, הוא אמר שאני לא מבינה.
פשוט בכללי היה פער שלא היה ניתן להשלים..
לא רוצה לחזור על הטעות הזו שוב.
וואי זה פער ממש גדול..
אבל אם רוצים תמיד יכולים
אם הוא יקבל אותך כמו שאת , עם החסרונות והיתרונות שלך
ואת תקבלי אותו כמו שהוא , אתם תשכחו מהגיל
חברה שלי היא בת 17 ויש לה חבר בן 15..
וזה יותר מפריע.. כי היא היתה יותר בוגרת..
אבל הם כבר שנתיים ביחד , והם כבר שכחו שיש הפרש של גילאים ביניהם..
אם את באמת אוהבת אותו אז לכי על זה בהצלחה
אני לא אוהבת אותו.
מתגעגעת קצת לטיזינג שהוא היה עושה לי,
לנשיקות ולעוד סטייה שלי בקטע הפיזי😁
אבל לא ממש רוצה אותו.
לא רוצה את האופי שלו.. או החיצוניות.
הוא פשוט לא האחד.
טוב תמיד יש מישו שנמשכים אליו בטירוףף ומישו שאוהבים..
אבל הגבר שאת נימשכת אליו הוא זה שהכי לא מתאים לך.. ככה זה
אני מקווה שתימצאי אהבה , לא צריך לחפש היא תבוא לבד..
יום טוב
חח^^
אפילו לא נמשכת אליו
פשוט נהנת ממה שהוא היה עושה לי.
אבל לא משיכה..
כשראיתי אותו פעם ראשונה,
חשבתי שהוא אחד המכוערים.. 😁
זה ארוך..
אבל תהיו חמודים ותקראו.. קצת חפירה.
תראו:
הוא: היי
ברוש:מה קורה?
ברוש: אפשר לבקש פירוש להודעה הבוקר
לא הבנתי אותה בכלל
הוא: את לא אמורה להבין
זה שיר
ברוש:ניסיתי לפענח אותו עם חברה שלי. לא הבנו
אז למה כתבת לי אותו?
לא הבנתי על מה השיר מדבר..
הוא: "רק תאמרי זה לנצח... לא רוצה אותך בנתיים"
ברוש: לא הבנתי
ולא רוצה? זה לא רוצה שאתה לא רוצה או אני לא רוצה?
הוא: אני לא רוצה.
אז מה שאתה אומר בעצם זה שאתה לא רוצה אותי. כן?
הוא: בנתיים
ברוש: אני לא מבינה
הוא: אני אוהב אותך, מת עליך, אבל בנתיים אני לא יכול לרצות אותך.
בעיה שלי.
ברוש: איך זה הגיוני?
ואוהב, בתור אהבה זוגית? או אהבה של ידידים?
הוא: אהבה זוגית.
מן הסתם
וזה לא הגיוני, אבל מאוד מציאותי.
במקום להרוס את הקשר שלנו, ובמקום שנסבול מטעם מר ורע בפה אני רוצה לתת לזמן לעשות לי את שלו.
ברוש: אוקיי.. אין בעיה
נזרום עם הזמן, נראה מה העתיד יוליד. (ככה אומרים, נכון?)
הוא: נראה מה ילד יום.
ברוש: אה אוקיי..
טוב, אז שיהיה
אז לביינתים, ידידים, נכון?
הוא: ידידים ואפילו יותר מזה.
ברוש: מה ז"א?
זה אומר כמה וכמה דברים
הוא: אם את צריכה את עזרתי רק תתקשרי
אני תמיד כאן בשבילך
ברוש: תודה..
אבל מה מבדיל בין זה לבין ידידים?
הוא: שידידים נפגשים לדיון, מדי פעם נותנים כתף.
אני: ומה אנחנו?
הוא: אצלנו זה יותר מזה.
אנחנו בעמדת ביניים
אני: אני לא מבינה, אנחנו לא נפגשים לדיון ונותנים כתף? אז מה אנחנו כן?
הוא: אנחנו נפגשים לדיון, וגם נותנים כתף, אבל יש משהו באוירה מעבר לזה.
אני: אוקיי 😁
טוב, נראה לי לסיכום- נזרום עם הזמן. נראה מה יהיה.. 😁
חחח אמממ לדעתי הוא צריך לשאול אותך אם את מסכימה לא?
אם את בכלל לא רוצה אותו אז מה הטעם?
בר שוברת לבבות ( :
וואי..איזה מתוסבך הוא
אני לא הצלחתי להבין כל כך מה הוא רוצה ממך..
אבל תישמחי שאתם יכולים להיות ידידים..
ובקטע שהוא לא יכול לרצות אותך..
אוווווי אני כל כך מבינה אותו
^^ אני כ"כ לא.
הוא אוהב אותי. אבל לא רוצה אותי ביינתים. זה מה שהוא אומר.
והוא רוצה שאני אשתנה בשבילו- שיקפוץ.
יבוא מישו יותר טוב בטוח 😁
אני שווה יותר ממנו.
(תעשו טובה, תזכרו שאמרתי את זה לפעם הבאה שאני אהיה בדיכי בגלל שאין לי חבר..)