חשבתם פעם איך יראו החיים שלך בעתיד?
חשבתם פעם במה תלמדו?
איפה?
מה אתם רוצים לעסוק בו?
אני כן...
למרות שיש כל כך הרבה נושאים שמעניינים אותי
יש מ'ס נושאים שמרתקים אותי
מה שכן אני רוצה ללמוד גנטיקה
תמיד ידעתי שאני רוצה ללמוד בתחום הריאלי
אני רוצה ללמוד בירושלים או ברחובות, שזה אותו הדבר
ובכל זאת אני רוצה גם לקחת קורסים במ'תמ , כימיה ופיזיקה
ללמוד קצת על הסביבה
לא יודעת למה אבל כל העיניין של היקום, איך דברים קורים, איך נוצרים
מרתק אותי חחח 😁
מה אתם רוצים לעסוק בחיים?
חחח החלום שלי קצת ורוד מדי.........
להיות דוגמנית מצליחה...אבל הכי חשוב מאושרת! 😊
אני חושבת שאושר מגיע כאשר אנחנו משיגים את מה שאנחנו רוצים
אל תוותרי עדיין
יש היום דוגמניות נמוכות...
שמעי...כל עוד אני עצלנית ולא עושה עם זה כלום..זה יישאר בגדר חלום..
וללמוד..ממ לא נראה לי ..אולי עיצוב כלשהו..
אני רוצה להיות פסיכולוגית..לעבוד בקליניקה משלי ולעזור לאלה שצריכים דחיפה..
פעם רציתי ליהיות שחקנית
אחר כך כבר התחלתי לחשוב על רקדנית
אמא שלי מתה שאני יהיה רופאה
עדיין בא לי על השחקנית-רקדנית
וגם פתאום מתחשק לי להיות דיילת חח
אין לי מושג מה יהיה בסוף
נחייה ונראה
QUOTE (טוניטה @ 10/07/2007) פעם רציתי ליהיות שחקנית
אחר כך כבר התחלתי לחשוב על רקדנית
אמא שלי מתה שאני יהיה רופאה
עדיין בא לי על השחקנית-רקדנית
וגם פתאום מתחשק לי להיות דיילת חח
אין לי מושג מה יהיה בסוף
נחייה ונראה
גמני רציתי להיות שחקנית..אבל וויתרתי על זה
אני רוצה חיים בריאים מאושרים ויפים
זה יוביל אותי לייעוד שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח יעל אז אולי זה לא באמת המקצוע בשבילך
אולי כי עד עכשיו רצית הזה ולא ראית דברים אחרים...
חחח מורן כולם רוצים חיים בריאים ומאושרים
אבל אני מדברת על החיים המקצועיים...
אמממ תמיד רציתי להיות שחקנית..
אבל אם לא אני רוצה להיות רופאה ,
😊
חח גם אני רציתי רופאה
אבל זה לא פשוט כמו שחושבים
אני חושבת שזה המקצוע הטובעני שיש , מכל הבחינות
קשה אבל מספק
הכי טובעני?
מה זאת אומרת?
אולי את מתכוונת תובעני .. שתובעים ממך יותר מדי?
אני בגיל 7 רציתי להיות וטרינרית..חחח
אחרי זה רציתי להיות עורכת דין.. וזה גם ממש מתאים לי
כי אני אוהבת להתווכח 😛
היום? ירדתי מזה ועוד לא חשבתי בדיוק מה אני רוצה להיות...
לא יצא לי לחשוב לעומק על זה
אולי עכשיו זאת הזדמנות . . .
מגיל אפס רציתי (עדיין רוצה להיות) סטייליסטית\מעצבת אופנה\ מאפרת\ ספרית מצליחה חחחחחחח אני בתחילת דרכי אבל יש עוד זמן!
פעם היו לי חלומות
היום השאיפה שלי זה לעבור את הבגרות במתמטיקה בהצלחה
אעאעאעאע ת-י-ס-כ-ו-ל-י-ם
אוהבת.