תמיד רציתי ותמיד אני ארצה להיות עורכת דין
הרבה אמרו לי שיש לי עתיד בזה
כי אני תמיד מתווכחת עד שאני יוצאת צודקת..
גם אם אני לא צודקת אני מתישה בויכוחים שלי:]
אבל יש לי עוד כמה שנים להחליט חחחח
חחח בר אם ככה מתאים לך😊
עו"ד בר המלכה 😛
mayafi16 תאמיני לי שאחרי שתסיימי את זה תסתכלי על זה כבדיחה...😊
שיהיה לך בהצלחה במתמ חח
QUOTE הכי טובעני?
מה זאת אומרת?
אולי את מתכוונת תובעני .. שתובעים ממך יותר מדי?
התכוונתי שאת יכולה לטבוע בעבודה
זה לימודים של 7 שנים +שנה סטאז
ואחרי זה את רוצה להתמחות במשהו לא?
אז עוד איזה 5-8 שנים
ובשביל להתקדם את צריכה לעבוד קשה
זה שעות ארוכות
יש המון חולים ואת כל הזמן בריצות
זה לא קל כמו בתוכניות טלויזיה
זה מקצוע עם אחריות גדולה מאוד...
לא חושבת על זה יותר מידי עכשיו ..
יש לי עוד זמן
הרבה פעמים חשבתי על זה ואיןןןןןןן לי מושג... 😮
פעם רציתי להיות עורכת דין..
אבל וויתרתי...
השנה חשבתי שאני רוצה להיות מנהלת חשבוונות או מש'ו כזה..
אבללל ירד לי..
חחחח כרגע אין שאיפה ...!
QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2007) חחח החלום שלי קצת ורוד מדי.........
להיות דוגמנית מצליחה...אבל הכי חשוב מאושרת! 😊
אווי גם שלי חלום ורוד מדי כנראה
פסיכולוגית אולי..
כל מה שקשוק לפסיכולוגיה מאוד מעניין אותי
למרות שלעצמי אני לא מצליחה לעזור
מקווה שלאנשים אחרים אוכל לעזור חחח 😉
אני לא יודעת היו הרבה רעיונות אבל ירד לי
עד לפני שנה רציתי להיות שפית מפורסמת או לפתוח מסעדה
אבל נמאס לי כבר להכין אוכל
ועכשיו יותר בא לי ללמוד ניהול עסקי וכלכלה ואז למצוא עבודה שמתאימה למקצוע שאני ילמד
מממ....עם אני לא יהיה איזה מקבצת נדבות מכורה לסמים
או עם אני לא יתחתן לאיזה עשיר ויחייה על חשבונו
אז סביר להניח שאני ילמד תיקשורת כאילו עיתונאות וכל הזה אני די טובה בכתיבה בברים האלה
או פסיכולוגיה וכזה
כי זה נראה לי כיף חחח
QUOTE (oshritsa @ 10/07/2007) עד לפני שנה רציתי להיות שפית מפורסמת או לפתוח מסעדה
אבל נמאס לי כבר להכין אוכל
ועכשיו יותר בא לי ללמוד ניהול עסקי וכלכלה ואז למצוא עבודה שמתאימה למקצוע שאני ילמד
חחחחחחחחחחחח הכי כיף להכין אוכללללל
אבל להיות כל היום סביב אוכלללל
טוב שאני לא מעלה 20 קילו 😂
ומירב אני חושבת שיותר מתאים לך לקבץ נדבות בשביל סמים
פשוט מתאים לך 😛
מממ מחר אני לא יודעת מה אני אעשה אז עוד כמה שנים?חחחח.
האמת היא שאין לי מושג.
יש לי עוד זמןן (=