איזה מתוקות אתןןן!!
ברוש- כולנו פה בשבילך!
ואם עוברת עליך תקופה לא קלה, באמת שאנחנו פה רק כדי להקשיב לך, וולנסות לעודד..
(אפילו אם אנחנו לא מצליחות.. אנחנו מנסות!! ואנחנו פה לפחות בשביל להקשיב לךךך!!)
ואני חושבת שאני מדברת בשם כל הפורום, שאני אומרת שאנחנו אוהבים אותך!!
באמתת!! ואם משו עובר עליך, את הכי מוזמנת שבעולם לחלוק, לפרוק, וננסה לעבור את זה איתך, ולעזור אם נוכל!!!
חופה שליי,
השבוע הזה הרס אותי
אני הייתי אטומה כ"כ סגורה
שמרתי הכל בבטן
פחדתי
עד שהכל התפוצץ
אני מצטערת שהתנהגתי אלייך במיוחד איך שהתנהגתי
חשבתי אני הולכת לאבד אותך בגלל הטימטום שלי
במקום שאני יעודד אותך על התקופה שאת עוברת
תראי מה אני גורמת 😢
אני אוהבת אותך כ"כ
אני מתגעגעת לחיבוק שלך
ולפרצוף היפה שלך
המילים שלך גורמות לי לחיוך קטן
את היחידה שיכולה לגרום לי לחייך באמת
את היחידה שגורמת לי לצחוק
את היחידה שאני אוהבת להיות
את היחידה , היחידה!
בחרתי אותך כי אני אוהבת אותך ואת בנאדם שכולם היו מתים לחברה כזאת
באמת!
אני אומרת לך את זה מכל הלב
את האחת בשבילי
הלוואי שהייתי לידך עכשיו
היית מקבלת חיבוק ענקייייייי
והלוואי שהייתי עומדת מולך ואומרת לך
שאני מצטערת
ולהגיד לך בצעקות שכולם ישמעווווווו
שאני אוהבת אותך
ושאת הבנאדם הכי מדהים שהכרתי מאי פעם
תומכת עוזרת נותנת מעצמך כמה שאפשר
חופה שלייייי
אני פשוט כלכך אוהבת אותך!
כלכך
יפה שלי אין לך מה להצטער אני אוהבת אותך ההכי בעולם!
ולא רוצה שעכשיו תחשבי על שום דבר רע !
אני כאן לצידך עד סוף העווווולם!!!
ואת הילדה הכי מיוחדת שאני מכירה
מתגעגעת המון יפתי 😊
לאאאביוו!
QUOTE (hofit189 @ 09/07/2007) יפה שלי אין לך מה להצטער אני אוהבת אותך ההכי בעולם!
ולא רוצה שעכשיו תחשבי על שום דבר רע !
אני כאן לצידך עד סוף העווווולם!!!
ואת הילדה הכי מיוחדת שאני מכירה
מתגעגעת המון יפתי 😊
לאאאביוו!
אני יעשה מה שאמרת לי באייסי
תודה יפה שלי , תודה על הכל !
אין אפילו התודה הזאת עקומה.
לאומת מה שאת עושה בשבילי
אני אוהבת אותך כ"כ
כמו שלא אהבתי אף ילדהההה ואף חברה בחייםםם
את אחותייייי פשוט אחותייייי
QUOTE (koka15 @ 09/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 09/07/2007) יפה שלי אין לך מה להצטער אני אוהבת אותך ההכי בעולם!
ולא רוצה שעכשיו תחשבי על שום דבר רע !
אני כאן לצידך עד סוף העווווולם!!!
ואת הילדה הכי מיוחדת שאני מכירה
מתגעגעת המון יפתי 😊
לאאאביוו!
אני יעשה מה שאמרת לי באייסי
תודה יפה שלי , תודה על הכל !
אין אפילו התודה הזאת עקומה.
לאומת מה שאת עושה בשבילי
אני אוהבת אותך כ"כ
כמו שלא אהבתי אף ילדהההה ואף חברה בחייםםם
את אחותייייי פשוט אחותייייי
אוהבת אותך הכי שיש !
מדהימה אחת שלי !
לא להיות עצובה אוהבת מלא!
אוהבת אותך נסיכה שלי
תודה על הכל
יפות שלי יהיה בסדר
אוהבת אותכם המון מואההההה 😊
כרמית תודה מאמי
אוהבת אותך
חופה אני אוהבת אותך נסיכה שלי
אוהבת אותך נסיכה.. יהיה בסדר!
עפתי לישון אוהבת אותך!!
כרמיתי אוהבת אותך מאמי 3>
טוב יפה שלי
אוהבת אותך נסיכה
טוב יפה שלי את עכשיו בחלום ה 8974986 כנראה
ועוד מעט יעלה כבר הבוקר..
וזה הולך להיות יום ארוך לפניך..
רציתי להגיד לך שאני כאן בשבילך.
ושאני אוהבת אותך!
תיהיי חזקה היום ואסור לך ליפול!
יש לך אחיות קטנות ואמא ואבא שרוצים שתיהיי
לצידם ולא לעציב אותם יותר
סומכת עליך יפתי..
אוהבת המון
אל תשכח לשמוח גם בחלקי
ואל תמנע מלבכות כשעצוב
תנצל עד תום כל עוד אתה תמים
תלמד לוותר
ואל תוותר על החיים.
כי בחיים הכל עובר מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך
לא, לסלוח זו לא חולשה
נצור אהבה בדרכך
ודע, את כל הסובב אותך.
אל תלך בדרכו של אחר
ואל תיכנע לחולשות שבגוף
שא בעול בכתפיים איתנות
ותאמין ותאמין, רק תאמין .
חופיתיי את מדהימה !!!
בריי לא יצא לנו לדבר הרבה זמן
ואנחנו צריכות לדבר
כבר ניחשתי מה שקורה היום...
אז תהיי חזקה יפה שלייי, את הרבה יותר חזקה ממה שאת חושבת
את מסוגלת לגבור על הכול
אל תכנעי למכשולים שמוצבים לפנייך
תלחמי ובסופו של דבר את תלמדי רק מזה
אני יודעת שזה קשה, שמרגישים שהלב נשבר
שמשהו חסר בין כל האנשים
אבל זה דרכו של עולם
יפה שלי בכל מצב אני כאןןן
דברי איתי בכל דקה יפתייי
אוהבת אותךךך
חופה שלי ,
תודה נסיכה
בלעדייך אני לא יודעת מה אני יעשה😢
אוהבת אותך כ"כ
ליאורי תודה מאמי שלי
אוהבת אותך מלאא
ובאמת לא דיברנו הרבה
דברי איתי מאמי
מאמי זה בסדר יש בחוק החדש גם
דברים שכתוב את הפירוט של מה שכן
מותר וזה כלול בהם.
אוהבת המון!
את מקסימה כל הכבוד מאמי בר אוהבת אותך
מאוד ורואים שגם את אותה.! תשמרו על הקשר הזה!!!!
ברו'ש תהיי חזקה נסיכה אני מצטרפת
לכל התגובות שמעליי ותמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*