מורני תודה יפה שלי
אוהבת אותך
QUOTE (כרמית+אלעד @ 09/07/2007) יפות שלי יהיה בסדר
אוהבת אותכם המון מואההההה 😊
אני איתך בובי ,
שולחת לך חיייייבבווק !
=
אממ.. שנייכם בתמונה ממש יפות
אם זה אתן :|
מיזאת עם החולצה החומה והשרשרת?
ליאורי אוהבת אותך יפתי..
נאפי אוהבת אותך בובה 😊
ןמורן בר זאת עם השרשרת..ואני השנייה
ותודה מאמי
ברי אוהבת אותך יפ שלי
תודה בנות אוהבת אתכן
חופה אני אוהבת אותך נסיכהההה
גם אני אותך אחותי מקווה שהכל בסדר!
ואת תעברי את הכל בשלום את גיבבורה לאב יו!
בר& חופיתי
אתן הכי מדהימות
ותשארו ככה!
בלי לריב,בלי להתכווח
שתיכן,תיהיו חזקות
תקופות שונות עוברות בחיים
אבל לא לתת אף-פעם לשומדבר לעצור אותכן הלאה
החיים ממשיכים
תמשיכו יחד איתם
אוהבת אותכן יפות שלי
איזה מדהימות אתן רואים עד כמה אתן חשובות אחת לשניה : ))..
אני מבינה באיבדת מישהו או מישהי שחשובים לך נכון?
שמעי בוובי אני לא יגיד לך עכשיו מה וכאלה כי אני לא יודעת מזה..
אבל בחודשיים האחרונים 2 חברות שלי איבדו את היקירים שלהם
ואני מבינה שזה לא משהו שכל כך נחמד..
אבל אני יכולה להבטיח לך שהן המשיכו
להיות עם החברים זה הדבר שנתן להן ואני בטוחה שגם לך..
ביטחון ואהבה...
אז תמיד תהיי מסובבת עם האוהבים שלך..
ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
אווהבת
-חנוש-
רגינוש וחנוששששש תודה מתווקות , אוהבת אתכןן
ואת כל המגיבים והמגיבות !
חופה אני אוהבת אותך נסיכה..
אני מתגעגעת כ"כ 😢
איזה חמודת אתם
רואים כמה אתם אוהבות אחת תשניה
ודואגות אחד לשניה
בטח אידבת מישו שהוא קרוב אליך
אני מבינה אותך =\
זה ממש עצוב
אבל כדי שלא תרגיש לבד ותיהיה בדיכי
תיהיה עם חברות שלך ככה את לא תרגישי לבד
אוהבת 3>
תודה מקסימות אוהבת אתכם!!
בריייייייי אוהבת אותך חצי שני שלי