פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש היום, שנה שלמה ,שנה שלמה בלעדייך!:(...

היום, שנה שלמה ,שנה שלמה בלעדייך!:(

✍️ koka15 📅 09/07/2007 21:24 👁️ 511 צפיות 💬 28 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
ליל כוכבים הסהר עלה
את שם יושבת בוהה באפלה
שעה חולפת יום ושנה
ואת עדיין לו מחכה
שעה חולפת יום ושנה
עודך אובדת שבויה באמונה.

את פרי גנך את תבקשי
מי לך יאמר ומי לך ישיב
מר כאבך רודפים הימים
נותרת לבדך רוצה להאמין
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה.
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה.

בדומיה עוטפת התוגה
ובליבך נותרה המשאלה
שעה חולפת יום ושנה
ואת עדיין לו ממתינה
שעה חולפת יום ושנה
עודך זוכרת ולא מאמינה.

את פרי גנך את תבקשי
מי לך יאמר ומי לך ישיב
מר כאבך רודפים הימים
נותרת לבדך רוצה להאמין
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה.
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה.

את פרי גנך את תבקשי
מי לך יאמר ומי לך ישיב
מר כאבך רודפים הימים
נותרת לבדך רוצה להאמין
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה,
שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח ולא שב



שנה של כאב , שנה של דמעות ,שנה של הזיות , שנה של רוע, שנה של יגון , שנה של רייקנות

אני זוכרת שהיינו באים אלייך כולם , את היית מנשקת אותי במצח מחבקת אותי ואומרת שאני הנכדה שאת כ"כ אוהבת

אני זוכרת את זה כאילו זה היה היום
זה היה במילחמה אמא הייתה בהריון חודש שביעי והיינו צריכים לנסוע רחוק
ואת התקשרת אליינו רצית שנבוא ..אספת את כל הבנים והבת שלך .. כדי להיפרד מאיתנו, להיפרד לעולם
ובסוף אנחנו והבת שלך לא באנו היינו בנתניה ..
היינו שם שבוע שלם
וביום חמישי דיברנו כל הדודים לצאת לבאולינג במוצאי שבת להנות קצת
ואזז הרגשתי דקירות כאלה הרגשתי שאני חייבת לדבר איתך , לשמוע תקול שלך , לראות מה איתך .
ביקשתי מאבא שיתן לי התקשרתי אף אחד לא ענה , התקשרתי לאבי (הבן הגדול ) והוא נתן לי אותך
ודיברתי איתך . שאלתי לישלומך ..את אמרת שהכל פסדר , בביטחון . ואז אמרת "בר אני אוהבת אותך כ"כ. . "
אמרתי לך שגמני אוהבת אותך מאודדד
ואמרת לי שננסה לבוא מהר, בזמן הכי קרוב שאפשר ..אמרתי לך אני ישנכע את אבא אולי ביום ראשון ..
ואת אמרת טוב מתוקה . והשיחה נותקה .
הרגשתי רע הרגשתי שהולך להיות משהו אבל כרגיל .ה ת ע ל מ תי !
בבוקר שישי 29/7 אבי (אח של אבא) התקשר ואבא יצא כולם ישנו חוץ מאמא דודה שלי ואני שהייתי מתחת לשמיכה בלי שיראו אותי ..
אבא חזר כולו דמעות , בחיים לא ראיתי אותו ככה , והוא לא ראה שראיתי .. דודה שלי התחילה לידאוג שאלה מה קרה? אמרה נוו מה קרה תענה כבר מה קרה
אבא שלי אמרה בדמעות .. "אמא ..הלכה.." התחלתי לבכות והיו צעקות
הלכנו אני דודים שלנו וההורים שלי לחיפה נסעות לבית של סבתא שלי. אחיות שלי נישארו בנתניה
כל הדרך חלמתי שזה לא אמיתי אמרתי לעצמי זה לא נכון הם משקרים זה לא הגיוני
סבתא שלי לא יכולה למותתתתתתתתתתת!!! היא לא יכולה למות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:'(
הגענו לחיפה ניכנסו אלייה הבית ..הבית היה אפור , כאילו נשמה הלכה לה ..התחלתי לצעוקק לבכות
ראיתי אותה במיטבח זרוקה , זרוקה שם ומכוסה עלייה שמיכה שמיכה של מוות
לא נתנו לי לראות תפנים שלה , כ"כ כעסתי צעקי נישברתי
דודה שלי הלכה ליראות תפנים שלה והתגנבתי ..וראיתי אותך , את שהיית כ"כ שמחה ..כ"כ מאושרת ..
היית שם .. זרוקה על הריצפה עם עיניים פקוחות ובלי הפאה שלך לבנה כירח ,כקמח...
ולא האמנתיייייי ! צעקתי שזאת לא את! שאלוהים יחזיר לי אותך כי זאת לא את ששוכבת שם!
זה מישהי אחרת זה לא הגיוני

יום שישי שעה 9:00 את ניקברה ואיתה הנשמה שלי והלב שלי!
אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול ..
כולם היו אבודים הכל זרוק כל אחד מהאחים לבד , יושב לבד בצד
ואת כבר לא היית כאן , אולי הסתובבת אבל אנחנו לא ראינו אותך!
כולם חשבו שאני ילדה קטנה שלא מבינההה שלא מבינה כלום אבל הם לא מבינים שאת היית הכל בשבילי
שאת היית הכי הרבה !
אחרי שהכלת חודשיים אחרי הכאב הזה ב29 יום שישי
האירו פניינו נולד לנו אח , נולד לך נכד .. באותו תאריך שהלכת באותו ביום שישי ..רק שאת לא היית כדיי לראות אתזה !

מחרר שנה שלמה ..
ואני עדיין לא מעקלת אתזה
לא מעקלת שהלכתתתתת לי לא מעקלתתת:'(
החדר שלך ריק ואיתו הכל ריק

אני אוהבת אותך סבתא !
מחכה עדיין שתחזרי אליי כי אני לא מאמינה שאת הלכת

שהנה קרבה אותה השעה
שבה הבטיח לשוב בחזרה
שבה הבטיח ולא שב.



29/7 יום שישי

10/7 יום שלישי =שנה שלמה בלעדייך=



מצטערת!
הייתי חייבת
ואו ברוש
אני פה כולי צמרמרות ועם דמעות בעיניים
ברוש, תהיי חזקה
אוהבת אותך המון
ואין לי כל כך הרבה דברים לומר כי אני יודעת שכלום לא ממש מנחם
רק תדעי שאני אוהבת אותך
3>
בר ,יקרתי?

תיהי חזקה!
אלוהים איתך
אלוהים רואה ת'כאב
רק תשתדלי,לא לבכות יותר מייידי!
יש לבכי יש גבול
והיא שומרת עלייך מלמעלה!


אוהבת אותך הכי בעולם
מאמי שלי .
אני מבינה אותך הכי בעולם ובמיוחד את הכאב שלך
ממש כואב לי היה לקרוא את זה ,
נשמה יפה שלי אל תיהיי עצובה את תראי שהכל יהיה בסדר
את צריכה להיות הכי חזקה שיש
בשביל אבא ואמא!
תנסי להחזיק את כל הכאב הזה !
וכמו שאת תמיד אומרת לי..
"תחייכי הוא לא רוצה לראות אותך עצובה" !
אז בדיוק מאמי עכשיו תורי להגיד לך..
שעדיף שתחייכי ואל תיהיי עצובה כי את תעשי לה למעלה רע!
היא גאה בך!
כי את כל כך מדהימה תזכרי תמיד!
אני אוהבת אותך בלי סוף יפה שלי !

קבלי חיבוק ענקי ענקי עד אליך!


תמונה


תמונה
QUOTE (galush123 @ 09/07/2007) ואו ברוש
אני פה כולי צמרמרות ועם דמעות בעיניים
ברוש, תהיי חזקה
אוהבת אותך המון
ואין לי כל כך הרבה דברים לומר כי אני יודעת שכלום לא ממש מנחם
רק תדעי שאני אוהבת אותך
3>
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
יודעת מה זה ואיך זה לאבד
אדם קרוב אבל העולם אכזר וזה
הטבע שלו אי אפשר לשנות את זה לצערי😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי מה להגיד..
אני מצטערת מאמייי..
תהיי חזקה
אני בטוחה שהיא שומרת עליך מלמעלה
ולפחות היא נפטרה בשלווה ולא בכאב..

אוהבת...
😢 אני בוכה פההה...

ברוש אין הרבה מה להגיד מאמי..
תהיי חזקה!
אני כ"כ מבינה אותך, מה עובר עלייך ואת הכאב שלך.
תהיי בטוחה שהיא גאה שם מלמעלה ואוהבת אותך הכי בעולם!
מאמי, מותר לך לפרוק ולהוציא, להשתחרר..
אבל אל תישברי!
אני פה בשבילך לכל מה שאת צריכה..
אוהבתתת
ברוש מאמי
תשתדלי להחזיק מעמד
לפחות עכשיו היא נחה בלי כאבים

יהי זכרה ברוך 😢
ברוש אני יודעת מה עובר עליך 😢
יום אחרי זה יש שנה לזכר סבתא שלי
את צריכה להיות חזקה מאמי שלי
אני תמיד פה בשבילך 3>
זה כל כך כואב😢
תהיי חזקה יפה שליי
איתך תמיד!!!
בנות תודה על כל התמיכה
אני מקווה לא להתפרק שם היום :'(
מקווה לא להישבר שם

אוהבת אתכן כ"כ
תודה על הכל
תהיי חזקה כולנו איתך ופה אם את צריכה לדברר..
אוי אני עם דמעות בעיניים אלווהיםם!!!
תהי חזקה ברוש זה מה שהיא רוצה...שתשמחי ותחייכי היא לא רוצה לראות אותך עצובה!
נשמה שלי אני בטוחה שאת שבורה אחרי ההאכזרה
תהיי חזרה יפה שליי
אני כאן בשבילך תמיד!!!
יפה שליי
תיהיי חזקהה!!
אני יודעת שזה קשהה..
אבל אלה החיים..

אוהבת אותך המון
ואם את צריכה משהו
תברי איתי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך