ברוש אני משתתפת בצערך...
נכון זה לא קל , אבל ככה העולם בנוי \ =
אוהבת אותך
ברוש שלי?!
מותר לך לבכות, מותר לך להתפרק..
זה משחרר..
אני מבינה את הכאב שלך !
זה כ"כ עצוב לאבד בנאדם יקר אלייך !
אני שולחת לךך אלפי חיבוקיםם ונשיקות !
תהיי חזקהה כמו תמיד ! 3>
QUOTE (נאפי @ 09/07/2007) QUOTE (galush123 @ 09/07/2007) ואו ברוש
אני פה כולי צמרמרות ועם דמעות בעיניים
ברוש, תהיי חזקה
אוהבת אותך המון
ואין לי כל כך הרבה דברים לומר כי אני יודעת שכלום לא ממש מנחם
רק תדעי שאני אוהבת אותך
3>
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
יודעת מה זה ואיך זה לאבד
אדם קרוב אבל העולם אכזר וזה
הטבע שלו אי אפשר לשנות את זה לצערי😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה יפה שלי!
תמיד פה בשבילך!!!!!!
אוווהבת
**חיבוקי**
ייאו אימאלה איזה צמרמורת עברה ליייי
משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער
😢
תודה נשמות שלי
אוהבת אתכן כ"כ
ברוש אני עכשיו צמרמורות ודמעות בעיניים
וכאב כזה, הרגשה שאני לא מצליחה לתאר.
אני מבינה אותך ואת הכאב שלך 😢
אבל ככה זה העולם לצערנו
תהי חזקה
אוהבת אותך 3>
מאמי אני פה עם דמעות בעיניים אני כל כך מצטערת שכואב לך ככה..
תיהי חזקההה אני שולחת לך חיבוק גדוללל 😘
אלוהים מאמי אני בוכה פה אני לא מאמינה אני פשוט בוכה..!!!
אבל עברה שנה שלמה ....
פשוט שנה שלמה..!!!
את צריכה להמשיך למרות כל הכאב..
:I
אני תמיד תמיד תמיד תמיד פה בישבילך...
למרות שלא עברתי את זה
וכתבתי לך את זה גם במה שפתחו לך..
משתתפת בצערך, תהיי חזקה.
ב14.7 לפני שנה סבתא רבא שלי נפטרה .
אולי זה לא כמו סבתא, אבל היא הייתה
קרובה אליי, אז אני מכירה בערך את ההרגשה.
אם את צריכה משו, אני פה 3>
מתוקיםם.. עזרתם לי כ"כ עם התמיכה שלכם!
תודה רבה לכולם אני אוהבת אתכם כ"כ
מאמי אני מבינה אותך וזה 'קשה אאבל צריך להיות חזקים!
יהיה בסדר מתוקה..
ריטה אני אוהבת אותך יפה שלי..
אין לי הרבה מה להגיד.
מבינה אותך.
מכירה את התחושה.
לא אשכח את היום הזה שסבתא שלי נפטרה , בחיים לא.
אין לי הרבה מה להגיד.
אני מבינה איך את מרגישה.
העברת בדיוק מה שהרגגשתי במה שכתבת.
הלוואי הייתי יכולה להיות לידך ולחבק אותך , כי זה מה שצריך ברגעים כאלה.
אוהבת אותך המון.
QUOTE (Kariniiii @ 12/07/2007) אין לי הרבה מה להגיד.
מבינה אותך.
מכירה את התחושה.
לא אשכח את היום הזה שסבתא שלי נפטרה , בחיים לא.
אין לי הרבה מה להגיד.
אני מבינה איך את מרגישה.
העברת בדיוק מה שהרגגשתי במה שכתבת.
הלוואי הייתי יכולה להיות לידך ולחבק אותך , כי זה מה שצריך ברגעים כאלה.
אוהבת אותך המון.
יפה שלי..
אני מבינה אותך גם
גמני לא יכולה לשכוח את הרגע הזה
הוא חרוטט!
אני לא מאחלת לאפחד להרגיש את זה
תודה על הכל
אוהבת אותך!