אני שוכבת פה במיטה בלי לעשות כלום..
כולם חראאא..!!!אפחד לא בא אליי לא אכפת להם בכלל
אפילו לא מתקשרים לא שולחים הודעהה..!!
משעמם לי אש אני לא עושה כלוםם
ואז יוצא מצב..שהמחשבות עליו צפות לי בראש
וזה עושה לי רע😢
זה גורם לי יותר להתגעגע אליו ולהיות איתו
אווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לא מספיק אני עם הגבס המחורבןןןן הזההההההההההההה
מאמי
אולי הם לא יודעות או משהו כזזה
תזמיני אותם ..
אל תישברי בגלל החרא הזה
אוהבת אותך 3>
אויי זה לא נעים : (
תתחילי לקרוא ספרים או משו חח אין לי מושגגג....
תזמיני חברות אלייך
תעסיקי את עצמך עם משו שאפשר לעשות בשכיבה..
העיקר שתהיי בריאה ( :
כולם יודעים אבל פשוט הם לא באים..!!!
נמאס לי כבר אוףףףףףףףף:'(
שוב רע לייייי
אז תזמיני אותם
אולי לא נעים להם
עשי לי טובה..אל תנסי לשכנע אותי שהן כן רוצות וכן מתעניינות
כולן יודעות ודיברתי עם כולן שיבואו ואפחת לא באה...!!!
אני כבר בוכה מרוב שנמאס לי מכל המצב הזה
עד שחשבתי שהכל נהיה טוב אצלי😢
כמו שכריס אמרה
אולי באמת לא נעים להם
תדברי איתם ותיפגשו כולם אצלך..
אני בטוחה שזה לא בכוונה
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/07/2007) עשי לי טובה..אל תנסי לשכנע אותי שהן כן רוצות וכן מתעניינות
כולן יודעות ודיברתי עם כולן שיבואו ואפחת לא באה...!!!
אני כבר בוכה מרוב שנמאס לי מכל המצב הזה
עד שחשבתי שהכל נהיה טוב אצלי😢
הא אז זה משהו אחר \ =
באמת לא נעים
רוצה אני אבוא אלייך?😛
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/07/2007) עשי לי טובה..אל תנסי לשכנע אותי שהן כן רוצות וכן מתעניינות
כולן יודעות ודיברתי עם כולן שיבואו ואפחת לא באה...!!!
אני כבר בוכה מרוב שנמאס לי מכל המצב הזה
עד שחשבתי שהכל נהיה טוב אצלי😢
עדייי על תאשימי את עצמך בטעויות של אנשים אחרים
הם אלה שמפסידים אותך
לא את אותם!
אבל לא יכולה כבר אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
נמאס לי כבר מהרגל החרא הזאתתתתתתתתת!!!!!!
באלי למותתתת😢
ועוד כואב ליייי אני מרגישה תמסמרים בתוך הרגל אוףףף
אני מרגישה שכבר אמא שלי התייאשה ממני כי אני קוראת לה כל שנייהה
כולם שמים עליי זין...!!
מאמי דייי אל תדברי ככה
הגבס ברגל זה רק לטובתך
ורק בשביל שאת תיהיי מרוצה אחרכך
ולא בשביל אפחד
ואת יכולה לעבור את זה אני בטוחה
אסור לך להתייאש בגלל זה
ועוד בגלל החברות שלך שלא באות אלייך
אמרתי לך אולי בכל זאת לא נעים להם
תדברי איתן תדבריי מה קורה
אל תגידי סתם דברים באוויר בלי לדעת
אני יודעת ומכירה אותן כל אחת עם העיסוקים שלה...כאילו אין להן איזה שעה פנויה שהן יכולות...דיברתי איתן כבר אני לא מדברת באוויר
מה כולן עסוקות באותו זמן ?!
איזה מגעילות ..
לזה ניסיתי להגיע איתך בכל הדיון הזה אבל את התעקשת שאולי הן זה ואולי הן זה..
נמאס לי כבר!!
אני בטוחה שלא כולן כאלה מאמי שלי
מצטערת שלא הבנתי=\