היי מתוקה אל תישברי...!!!
רוצה שאני יבוא אליך בשבת?!?
דברי איתי באיסיי מאמי
יאאא מתוקההה..!!!!!
בואי אליי..!!
מאמי תתעודדי אל תיהיי עצובה ובטח שלא בגללו
תדברי אם חברות תזמיני אותן אליך
אל תיהיי שקועה בעצב אל תתני לזה לקרות
תרגישי טוב אוהבת אותך:]
תודה מאמי..
אבל כולם אומרים
"נבוא בע"ה"
ואפחד לא בא לא שומדבר....!!!
עלק חברים..!
רק ברגעים כאלה יודעים מי החברים האמיתיים..
וגיליתי שרק חברה אחת היא חברה אמיתית שרק היא באה אליי