ליאורי תודה יפה שלי המילים שלך נגעו בי אוהבת אותך מלא מלא!!
אנונימית תודה מאמי שלי התגובה שלך הורידה לי דמעות..
ולמה מבינה אותי מה קרה????????😢
אוהבת
אוף חופיתוש כמעט ירדו לי דמעות כשקראתי את זה 😢😢
אין לי כל כך מה להגיד לך.. כי אני יודעת שמילים לא יעזורו במקרה הזה..
תהיי חזקה,
תתעמקי בדברים הטובים שיש לך בחיים , את אלה שאין לאף אחד..
אוהבת 3>
QUOTE (hofit189 @ 09/07/2007) ליאורי תודה יפה שלי המילים שלך נגעו בי אוהבת אותך מלא מלא!!
אנונימית תודה מאמי שלי התגובה שלך הורידה לי דמעות..
ולמה מבינה אותי מה קרה????????😢
אוהבת
מצטערת שהורדתי לך דמעות=/
אני פשוט יודעת מה זה לאבד בנאדם יקר..
לפני קצת יותר מחודש נפטר אחד האנשים הכי חשובים לי בעולם 😢
(ובכלל כל הקטע הזה של היומולדת..הזכיר לי יותר מדי דברים)
מסכימה עם מורן ורגינה!
תזכרי תמיד שיש עוד כל כך הרבה אנשים בעולם שאוהבים אותך!!
והוא?
תמיד יזכור ויאהב מלמעלה!
אוהבבתת המוןהמוןהמון
מאמי שלי, אני אף פעם לא ממש יודעת מה להגיד במצבים כאלה ...
כמה שהייתי רוצה לנחם ולהגיד לך הכל יהיה בסדר אבל אני יודעת
שזה לא יעזור לך וזה לא מה שישפר את ההרגשה שלך!
אז רק רציתי שתדעי שאני אוהבת אותך המון יפה שלי - הכי שאפשר!!!
ואני תמיד לצידך ואני אמשיך להיות תמייידדד תמיד!!
אפילו אם זה רק לחבק אותך ולהיות איתך, ובלי להגיד כלום!
יפה שלי אני יודעת שאת ילדה חזקה,
ושאת תתגברי ותעברי את זה,
אני בטוחה שאחיך מסתכל עלייך מלמעלה וגאה בך כל כך,
כי את אחות מקסיימה מאמי שלי!!
והוא בטוח רוצה לדעת שאת תשמחי ביומולדת שלך נכוון?
וכמו שליה אמרה תאחזי במה שיש לך מאמי שלי ....
בחברים ,בחברות ,בחבר, ובמשפחה שלך שאוהבים אותך ואת אותם,
ואני בטוחה שהם ירעיפו עלייך טונות של אהבה ביום שללך ולא יתנו לך להרגיש לרגע לבד!!
אוהבת אווותך המווון מאמממי
QUOTE (True_Star @ 09/07/2007) אוף חופיתוש כמעט ירדו לי דמעות כשקראתי את זה 😢😢
אין לי כל כך מה להגיד לך.. כי אני יודעת שמילים לא יעזורו במקרה הזה..
תהיי חזקה,
תתעמקי בדברים הטובים שיש לך בחיים , את אלה שאין לאף אחד..
אוהבת 3>
תודה נשמה שלי אוהבת אותך!
אנונימית מה השם שלך מאמי...?
אם תרצצי לדבר על זה אני פה 314442839
אוהבת אותך תיהיי חזקה!
טניה תודה יפה שלי אוהבת אותך
נופרי את צודקת מאמי שלי אוהבת אותך ובאמת תודה !