מתעורר לי בבוקר פותח את העיניים
מתרגל לבדידות מוזרה שרוצה בנתיים
שוטף פנים שותה קפה הכל לבד מאז שעזבת
לכולם הכל רגיל השמש זורחת
יש בית אישה ילדים
החיים זורמים חיים בנחת בלי פחד
רק אני מנסה לאסוף שברים מאז שהלכת
החברים נותנים קצת כוח
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו ששלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
הוא כמו ירח שוב לזרוח
רק שכולם ישנים אני לשמיים צועק
כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נישבע לך שכל יום אני אחזר
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אני שומר לך אהבה
ללא גבולות אני זוכר
מתעורר לי בלילה מסיוט שחלמתי
אך מהר אני מבין שזו מציאות שמכה בי
והחלום זה מה שלי קורה כל יום מאז שהלכת
הלבד הזה קשה ואין לי מנוח
ובדיוק שאני מנסה לראות חיים ולשכוח
את מזכירה לי שאת חזקה ממני ומאז שעזבת
החברים נותנים קצת כוח
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו ששלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
הוא כמו ירח שוב לזרוח
רק שכולם ישנים אני לשמיים צועק
אז כמה חסר לי החיבוק שלך
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נישבע לך שכל יום אני אחזר
שמך לא חרוט רק על הסלע
גם בליבי אני שומר לך אהבה
ללא גבולות אני זוכר
הינה מתחילים להתקרב הימיים
הימיים בהם נעלמת לי !
זאת התקופה הכי מרה שיכולה להיות
עוד מעט מתקרבת היום הולדת שלי
יום הולדת שמחה? אולי 😊
רגילה שכל יום הולדת הייתה פה
מפנק אותי ועושה אותי מאושרת..
אז הינה עוד יום הולדת עוד חודש אני יעבור בלעדייך...
ואתה יודע מה?
יש עוד מעט אזכרה
ושוב כולנו ניקרע בבכי זועק לה'...
שוב יום הולדת בלעדיך..
שוב יום הולדת בלי חיוך ופינוק שלך..
הגעגועים קורעים אותי!
כ"כ כואב לי היום הולדת שלי זה החולשה שלי אליו !
זה היום שלי זה היום שתמיד היינו מאוחדים אני והוא..
ועוד חודש שוב אני יהיה בלעדיוווווווווווווווווווווווווווו די אלוהי !
כואב..
צובט בלב... 😢
*פריקה*
חופיתי?
מתוקה שלי?
תיהי חזקה!
אלוהים רואה את הכאב,
אלוהים רואה את הצער
את תראי,
שלמעלה הוא מחייך שאת שמחה
למעלה הוא עצוב כשאת עצובה
אז מתוקה שלי
תיהי חזקה!
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) חופיתי?
מתוקה שלי?
תיהי חזקה!
אלוהים רואה את הכאב,
אלוהים רואה את הצער
את תראי,
שלמעלה הוא מחייך שאת שמחה
למעלה הוא עצוב כשאת עצובה
אז מתוקה שלי
תיהי חזקה!
אוהבת אותך
איך אני יכולה להיות שמחה שעוד מעט מתקרב היום שלי שבעצםן היה של שתינו
היום הזה היה כל כך קרוב ללב שלי בלעדיו הוא לא יום הולדת בשבילי
QUOTE (hofit189 @ 08/07/2007) QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) חופיתי?
מתוקה שלי?
תיהי חזקה!
אלוהים רואה את הכאב,
אלוהים רואה את הצער
את תראי,
שלמעלה הוא מחייך שאת שמחה
למעלה הוא עצוב כשאת עצובה
אז מתוקה שלי
תיהי חזקה!
אוהבת אותך
איך אני יכולה להיות שמחה שעוד מעט מתקרב היום שלי שבעצםן היה של שתינו
היום הזה היה כל כך קרוב ללב שלי בלעדיו הוא לא יום הולדת בשבילי
חופית
אלו החיים
אנשים באים הולכים
אבל תמיד נשארים בלב!
את מבינה?
הוא בלב שלך
זה העיקר!
תודה לא מאלחת לך שתביני את הרגשות שלי כי לא תבינו אותי לעולם!
תודה בכל מקרה אוהבת אותך!
נסיכה שלי הוא יהיה איתך מלמעלה
נכון שזה לא אותו דבר ושזה כואב
אבל תחשבי איך הוא רוצה שיהיה
לך טוב ואיך הוא רוצה וחשוב לו שתהני
הוא לא רוצה לראות אותך נשברת!
הוא רוצה שתהני כמה שאת יכולה
כי הוא איתך.
ויהיה את מי שיחבק אותך ויאהב
אותך כמו שמגיע לך חבר חברות ידידים
אנחנו משפחה וכ"ו
נכון שהוא יהיה חסר אבל את חייבת להישאר חזקה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) נסיכה שלי הוא יהיה איתך מלמעלה
נכון שזה לא אותו דבר ושזה כואב
אבל תחשבי איך הוא רוצה שיהיה
לך טוב ואיך הוא רוצה וחשוב לו שתהני
הוא לא רוצה לראות אותך נשברת!
הוא רוצה שתהני כמה שאת יכולה
כי הוא איתך.
ויהיה את מי שיחבק אותך ויאהב
אותך כמו שמגיע לך חבר חברות ידידים
אנחנו משפחה וכ"ו
נכון שהוא יהיה חסר אבל את חייבת להישאר חזקה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפתי אני עם דמעות בעיניים!
מקווה להבין את זה כי לא הולך לי...
תודה אוהבת אותך המון!
אין לי ממש מה לומר
כי את יודעת כמה שאני מבינה
אוהבת אותך מלא
QUOTE (galush123 @ 08/07/2007) אין לי ממש מה לומר
כי את יודעת כמה שאני מבינה
אוהבת אותך מלא
מבינה אוהבת אותך תמיד !
QUOTE (hofit189 @ 08/07/2007) רגינה אוהבת אותך!
גמני אוהבת אותך מלא מלא מלא
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) נסיכה שלי הוא יהיה איתך מלמעלה
נכון שזה לא אותו דבר ושזה כואב
אבל תחשבי איך הוא רוצה שיהיה
לך טוב ואיך הוא רוצה וחשוב לו שתהני
הוא לא רוצה לראות אותך נשברת!
הוא רוצה שתהני כמה שאת יכולה
כי הוא איתך.
ויהיה את מי שיחבק אותך ויאהב
אותך כמו שמגיע לך חבר חברות ידידים
אנחנו משפחה וכ"ו
נכון שהוא יהיה חסר אבל את חייבת להישאר חזקה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתה חיימשלי
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) נסיכה שלי הוא יהיה איתך מלמעלה
נכון שזה לא אותו דבר ושזה כואב
אבל תחשבי איך הוא רוצה שיהיה
לך טוב ואיך הוא רוצה וחשוב לו שתהני
הוא לא רוצה לראות אותך נשברת!
הוא רוצה שתהני כמה שאת יכולה
כי הוא איתך.
ויהיה את מי שיחבק אותך ויאהב
אותך כמו שמגיע לך חבר חברות ידידים
אנחנו משפחה וכ"ו
נכון שהוא יהיה חסר אבל את חייבת להישאר חזקה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני איתה...
מתוקה תיהיה חזקה
אני אוהבת אותך
חופיתי שלייי גרמת לי לבכות
אני מרגישה שכואב לך
שהלב זועק
את היום הולדת שלך את תחגגי כמו שצריך כי ככה צריך!!!
כי הוא לא היה רוצה שתהיי עצובה
וזה תקופה קשה ואת תעברי אותה
אל תשברי
ומה שאני יכולה לומר לך זה שאני איתך!!!
תמיד!
אוהבת אותךךך
וואו גרמת לי לבכות=//
כ"כ מבינה ומזדהה..
את לא יודעת כמה..
מאמי, אני בטוחה שהוא רואה אותך מלמעלה ורוצה שיהיה לך טוב..
הוא איתך כל הזמן, בלב...והוא יישאר שם תמיד!
אולי זה לא מעודד..אבל לפחות תשמחי במה שהספקת לחוות איתו, תשמחי שיש לך את כל הזכרונות היפים האלה..
אפילו שבתקופה כזו הם רק מכאיבים..
אוהבתתת