כשיש למישהו חברה
והוא יודע שזה קשר רציני, הוא צריך לנתק קשרים עם הידידות שלו למען החברה?
מה דעתכם?
מקווה שהסברתי את עצמי נכון.
לא יודעת אם זה קשור לפה
אממ אני לא חושבת ככה!
כי פתאום בגלל החברה לנתק קשרים למה.?
פשוט צריך לדעת גבולות!!!
כשאני אומרת לנתק אני מתכוונת לגמרי לנתק!
ומה קורה אם הם נפרדים אחרי תקופה של חברות
הוא נשאר בלי ידידות, כיאלו לבד.
מה לא ככה?
ברור שלא,
הן ידידות שלו.. היא חברה שלו.
זה כמו שחבר שלכן יבוא ויגיד לכן לנתק קשרים עם כל הידידים,
לא תעשו את זה. לא ככה ?
זה שיש פתאום חברה [ גם אם הקשר ממש רציני ] לא אומר
שצריך להפסיק להיות בקשר עם ידידות , בתנאי שהן רק ידידות חח
תלוי איזה ידידות יש לו
אם הם בסבבה אז לא לנתק
ואם הם מאלה שנמרחות וכל זה אז לנתק במיידייי!
בתלוי בו ובידידות שלו ..
וגם בחברה שלו
מה פתאום!!!!
כל אחד מקומו מונח במקום שלו
ידיד זה ידיד
חברה זאת חברה
וחבר זה חבר.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברור שלא!!
אהבות באות והולכות, ידידות אמיתית נשארת תמייד!!
אסור לוותר על ידידות בגלל אהבה, אף פעם!!!
הכיי לא
מה זה כלא?! \ =
מי הגבר שיסכים לדבר כזה?!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/07/2007) הכיי לא
מה זה כלא?! \ =
מי הגבר שיסכים לדבר כזה?!
😨