קנאות זה לא חלק מהמשחק.
אני אישית לא הייתי מסכים שחברה שלי תגיד לי לא להיפגש
עם ידידות שלי..
אין מצב בחיים.
ואם זה ייקרה לי להיתקל במישהי שתבקש ממני אני אעיף אותה עם בעיטה,
עד כמה שאוהב אותה.
זה לא אנושי לבקש דבר כזה.
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי