פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש ציפור בכלוב של זהב...

ציפור בכלוב של זהב

✍️ koka15 📅 08/07/2007 14:10 👁️ 445 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
כלוב של זהב, ציפור בכלוב של זהב
לא רוצה לעוף, היא מתרגלת
כלוב של זהב, ציפור בכלוב של זהב
שרה מכאב, היא מסתגלת

לפעמים חולמת על שמיים
לפעמים נרדמת מכאב
לפעמים היא שרה לחופש
לפעמים שותקת מהלב

והיא שרה, כל-כך שרה
והיא שרה, לכל העולם

כלוב של זהב, ציפור בכלוב של זהב
בודדה יפה ומזמרת
כלוב של זהב, ציפור בכלוב של זהב
היא רואה יש דרור על הצמרת

לפעמים חולמת על שמיים
לפעמים נרדמת מכאב
לפעמים היא שרה לחופש
לפעמים שותקת מהלב

והיא שרה, כל-כך שרה
והיא שרה, לכל העולם

כלוב של זהב, ציפור בכלוב של זהב.


נימאס לי
לא יכולה יותר ..
פשוט לא מ ס ו ג ל ת
כואב לי כ"כ
ורע לי כ"כ
אני לא מצפה מאף-אחד שיבין אותי , אני לא מצפה לתגובות
אני רק מצפה שהכל ירגע כבר
שהתקופה הזאת לא תחזור ..

בר
תיהי חזקה
כמה שאת יכולה
אלוהים רואה את הלב
ואת הכאב
התקופה תעבור את תראי
הכול יהיה בסדר
רק אל תשברי!

אוהבת אותך
שולחת לך חיבוק ענקי
ברי בכל שלב בחיים ואצל כל
בנאדם יש מכשולים אולי שונים
אבל כולנו סובלים צריך
לדעת לקום על הרגליים ולא להתייאש
אל תישברי יהיה טוב
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכל היה כ"כ טוב
הרגשתי שאני מוקפת באנשים
פתאום קיבלתי בום בפרצוף
ואני מגלה שכולם שקרנים
שהעולם הזה רק מראה כל פעם תפנים האמיתיות שלו
שאנשים שהכי חשובים פוגעים ומשאירים סימן כ"כ גדול בלב ובכל מקום
ויש את אלה שבכלל לא שמים לב שהם פוגעים בך
והכל מצתבר ביחד
ולבסוף הכל מתפוצץ לי בפניםםםםם
באמת שכואב לי ואני לא יכולה
ואני מפחדת לחזור לתקופה שהייתי בה
התקופה הזאת לא מתאימה בשבילי
בדיוק כמו אצלי
פגיעה אחרי פגיעה
והורסים לאט לאט אותי מבפנים

אבל אין מצב לייאוש
חייבים להמשיך ברי,
החיים מציבים בפנינו,מכשולים,כשלונות,סלעים גדולים בדרך שבגללם אנחנו "נופלים"
אבל
זה בדיוק הזמן
להרים את הראש למעלה
לא לוותר
כי בסוף הדרך
יהיה הכול מעולה!

אוהבת אותך
וכאן תמיד
בשבילך
אוךך אני כלכך מבינה אותך מאמי שלי
את תראי שבסוף הכל יסתדר. מבטיחה לך.!!!

אוהבת אותך, תהיה חזקה !!
קבלי חיבוווק גדול גדול!!
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) בדיוק כמו אצלי
פגיעה אחרי פגיעה
והורסים לאט לאט אותי מבפנים

אבל אין מצב לייאוש
חייבים להמשיך ברי,
החיים מציבים בפנינו,מכשולים,כשלונות,סלעים גדולים בדרך שבגללם אנחנו "נופלים"
אבל
זה בדיוק הזמן
להרים את הראש למעלה
לא לוותר
כי בסוף הדרך
יהיה הכול מעולה!

אוהבת אותך
וכאן תמיד
בשבילך
אין פגעו בי יותר מדיי
תאמת זה לא שאני לא מאמינה שיהיה טובבבב
אבל עם הייתי יכולה לקבל כל פעם שקל על כל פעם שאמרו לי את זה
הייתי מליונרית
אני יודעת שיש מכשולים בחיים
ואני יודעת על הכישלונות
אבל הגעתי למצב מתוסבך עכשיו
ואני מפחדת לכנס לידכאון
לשקוע אני לא רוצה אתזה
גמני אוהבת אותך מאמי
QUOTE (morand @ 08/07/2007) אוךך אני כלכך מבינה אותך מאמי שלי
את תראי שבסוף הכל יסתדר. מבטיחה לך.!!!

אוהבת אותך, תהיה חזקה !!
קבלי חיבוווק גדול גדול!!
מקווה בעזרת השם
אוהבת אותך תודה מאמי
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) בדיוק כמו אצלי
פגיעה אחרי פגיעה
והורסים  לאט לאט אותי  מבפנים

אבל  אין מצב לייאוש
חייבים  להמשיך  ברי,
החיים  מציבים  בפנינו,מכשולים,כשלונות,סלעים  גדולים  בדרך  שבגללם  אנחנו "נופלים"
אבל
זה בדיוק הזמן
להרים  את הראש למעלה
לא לוותר
כי  בסוף  הדרך
יהיה הכול  מעולה!

אוהבת  אותך
וכאן תמיד
בשבילך
אין פגעו בי יותר מדיי
תאמת זה לא שאני לא מאמינה שיהיה טובבבב
אבל עם הייתי יכולה לקבל כל פעם שקל על כל פעם שאמרו לי את זה
הייתי מליונרית
אני יודעת שיש מכשולים בחיים
ואני יודעת על הכישלונות
אבל הגעתי למצב מתוסבך עכשיו
ואני מפחדת לכנס לידכאון
לשקוע אני לא רוצה אתזה
גמני אוהבת אותך מאמי

איזה דיכאון?!!?
לא מרשה לך!!!

זה שלא טוב,
זה שלא מסתדר
זה לא אומר שצריך להיות בדיכאון
נכון כמה שנראה שהטוב רחוק מאיתנו
כמה שנראה
שזה בלתי אפשרי

אבל זה יבוא לך,אני בבטוחה
כי אחרי תקופה קשה,או ירידה בחיים
יש תקופה יפה,עלייה,תקופה שתעשה אותך שמחה!

אל תתני לדברים לשקוע בך יותר מיידי עמוק
אל תתקחי דברים מסוימים ככה ללב
ועכשיו תלמדי
שלא להאמין יותר מיידי לאותם האנשים שפוגעים בך
כי הם לא שווים אותך בגרוש

את מדהימה,
עם חיוך כל-כך מקסים!
ווכככה להיות עצובה?
לא מרשה לך!!
אוהבת אותך
הכל מסתבך לי פתאוםםם
החברה שליי במקום שתעזור לי
מתעלמת ממנייייייי
כשאני צריכה אותה פהה איתי
היא לא פההההה
יש לה דברים אחרים לעשות כמובןןןן
שאני צריכה קצת תמיכה ממש קצת
בממקום זה אני מקבלת תגב שלה
ניפגעתי ממה היום ואתמול ושילשום
ואני לא יכולה לישמור אתזה בבטן
כי אני מרגישה חרא עם זה אני סותמת תפה שלי
בקשר לכל דבר אני ניפגעת כי אני לא אומרת כלום
אני שומרת בטן
יש מלא צבועים שבכלל לא תיארתי לעצמייייי
סיפרוו עלייי דבריםםם לא נכוניםםםםםם
שאני לא יודעת איך לצאת מהם
וחסר לי שההורים שלי ישמעו על זה
אפילו שזה לא נכון
ושוב החברה שלי במקום עזרה אני מקבלת גב 😢
אוףףף
כמה שאני מבינה אותך
זה בדיוק מה שקורה לי עכשיו..:\
והאמת?!
אין לי כל-כך הרבה מה לעזור

רק שהתקופה הזאת תעבור
שתקופה תחללוף מהר
ואת?
שאת תחיכיי
ביחד איתי 😛 😛

אין לנו ברירה
רק לחכות לטוב שיבוא
כמה שהוא נראה רחוק
הוא יבוא

אוהבת אותך נשמתי
אל תיהי עצובה!!

מואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) אוףףף
כמה שאני מבינה אותך
זה בדיוק מה שקורה לי עכשיו..:\
והאמת?!
אין לי כל-כך הרבה מה לעזור

רק שהתקופה הזאת תעבור
שתקופה תחללוף מהר
ואת?
שאת תחיכיי
ביחד איתי 😛 😛

אין לנו ברירה
רק לחכות לטוב שיבוא
כמה שהוא נראה רחוק
הוא יבוא

אוהבת אותך נשמתי
אל תיהי עצובה!!

מואהה 3>
חשבתי שאנחנו חברותתת
אבל זה ניראה כמו איזה משחק
אני מרגישה עכשיו כמו איזה צעצוע שבור
שהשתמשו בי ואחרי זה זרקו אותייייי
אני מרגישה רע באמת
כאילו כבר לא מעניין אותה מכלום
כאילווו רק היא צריכה תמיכה
הכל השתנהההה
הכל בוםםםםם
כמו מכל חשמל אני אומרת לך ..
😢
בר אם כך
היא לא שווה אותך בגרוש
היא לא שווה ת'חברות שלך איתה

ואת יודעת מה?????
היא מפסידה אותך
ומפסידה
ב-ג-ד-ו-ל!

איך אפשר לפספס חברה מדהימה כמוך?
רק תגידי לי!
כמוך?
אין בעולם!!!


אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) בר אם כך
היא לא שווה אותך בגרוש
היא לא שווה ת'חברות שלך איתה

ואת יודעת מה?????
היא מפסידה אותך
ומפסידה
ב-ג-ד-ו-ל!

איך אפשר לפספס חברה מדהימה כמוך?
רק תגידי לי!
כמוך?
אין בעולם!!!


אוהבת אותך
" ..ליפעמים צריך לדעת לוותר על אנשים ,
לא ביגלל שאתה לא אוהב אותם ,
אלא בגלל שהם כבר וויתרו עליך ממזמן ..."

זה מה שנישאר לי לאמר
יאו אני כלכך מבינה אותך ..
זה פעם ראשונה שאני מגיבה פה .
וזה רק בגלל שאני הייתי במצב הזה .. יותר מדי \:

אני יודעת שלהגיד לך שיהיה בסדר זה לא יעזור ..
בדיוק כמו שלי אמרו .

אבלל , אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתתקרבי יותר לאנשים שכן קרובים אלייך , המשפחה שלך ..
הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים כאלה , לפחות ככה זה היה אצלי .


ממ אם את צריכה משהו ,
אני פה .
3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך