QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) יאו אני כלכך מבינה אותך ..
זה פעם ראשונה שאני מגיבה פה .
וזה רק בגלל שאני הייתי במצב הזה .. יותר מדי \:
אני יודעת שלהגיד לך שיהיה בסדר זה לא יעזור ..
בדיוק כמו שלי אמרו .
אבלל , אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתתקרבי יותר לאנשים שכן קרובים אלייך , המשפחה שלך ..
הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים כאלה , לפחות ככה זה היה אצלי .
ממ אם את צריכה משהו ,
אני פה .
3>
😢
לפחות אנשים מסוימים יודעים מה ההרגשהה! :'(
יודעים מזה לחיות בעולם של שקרים
בעולם מזוייףף
מעניין מה אני יגלה עכשיו?!
אסור לסמוך על אפחד
על אנשים ספציפיים
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) יאו אני כלכך מבינה אותך ..
זה פעם ראשונה שאני מגיבה פה .
וזה רק בגלל שאני הייתי במצב הזה .. יותר מדי \:
אני יודעת שלהגיד לך שיהיה בסדר זה לא יעזור ..
בדיוק כמו שלי אמרו .
אבלל , אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתתקרבי יותר לאנשים שכן קרובים אלייך , המשפחה שלך ..
הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים כאלה , לפחות ככה זה היה אצלי .
ממ אם את צריכה משהו ,
אני פה .
3>
😢
לפחות אנשים מסוימים יודעים מה ההרגשהה! :'(
יודעים מזה לחיות בעולם של שקרים
בעולם מזוייףף
מעניין מה אני יגלה עכשיו?!
אסור לסמוך על אפחד
על אנשים ספציפיים
תאמיני לי , שאני מבינה אותך כלכך ..
התקופה הזאת של כל החרא הזה .. הייתה התקופה הכי נוראית בחיים שלי
כלכך ארוכה , לא נגמרת ..
היא עדיין לא נגמרה |:
בר? אהובתי?
תיהי חזקה!
הכול יעבור
תיהי בטוחה
רק תחיכי לי,בבקשה 😁
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) יאו אני כלכך מבינה אותך ..
זה פעם ראשונה שאני מגיבה פה .
וזה רק בגלל שאני הייתי במצב הזה .. יותר מדי \:
אני יודעת שלהגיד לך שיהיה בסדר זה לא יעזור ..
בדיוק כמו שלי אמרו .
אבלל , אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתתקרבי יותר לאנשים שכן קרובים אלייך , המשפחה שלך ..
הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים כאלה , לפחות ככה זה היה אצלי .
ממ אם את צריכה משהו ,
אני פה .
3>
😢
לפחות אנשים מסוימים יודעים מה ההרגשהה! :'(
יודעים מזה לחיות בעולם של שקרים
בעולם מזוייףף
מעניין מה אני יגלה עכשיו?!
אסור לסמוך על אפחד
על אנשים ספציפיים
תאמיני לי , שאני מבינה אותך כלכך ..
התקופה הזאת של כל החרא הזה .. הייתה התקופה הכי נוראית בחיים שלי
כלכך ארוכה , לא נגמרת ..
היא עדיין לא נגמרה |:
זה כואב
רק מי שעובר אתזה
ועבר אתזה יודע מה ההרגשה
שבוגדים בך
שמשקרים לך
שמרמים אותך
שאתה מסתובב בסביבה של צבועים
ואנשים שבכלל לא אכפת להם ממך!
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) בר? אהובתי?
תיהי חזקה!
הכול יעבור
תיהי בטוחה
רק תחיכי לי,בבקשה 😁
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
כן..
בעזרת השם הכל יעבור
אני מקווה
מאמינה ומחכה!
תודה יפה שליי
אוהבת אותךך3>
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/07/2007) יאו אני כלכך מבינה אותך ..
זה פעם ראשונה שאני מגיבה פה .
וזה רק בגלל שאני הייתי במצב הזה .. יותר מדי \:
אני יודעת שלהגיד לך שיהיה בסדר זה לא יעזור ..
בדיוק כמו שלי אמרו .
אבלל , אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתתקרבי יותר לאנשים שכן קרובים אלייך , המשפחה שלך ..
הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים כאלה , לפחות ככה זה היה אצלי .
ממ אם את צריכה משהו ,
אני פה .
3>
😢
לפחות אנשים מסוימים יודעים מה ההרגשהה! :'(
יודעים מזה לחיות בעולם של שקרים
בעולם מזוייףף
מעניין מה אני יגלה עכשיו?!
אסור לסמוך על אפחד
על אנשים ספציפיים
תאמיני לי , שאני מבינה אותך כלכך ..
התקופה הזאת של כל החרא הזה .. הייתה התקופה הכי נוראית בחיים שלי
כלכך ארוכה , לא נגמרת ..
היא עדיין לא נגמרה |:
זה כואב
רק מי שעובר אתזה
ועבר אתזה יודע מה ההרגשה
שבוגדים בך
שמשקרים לך
שמרמים אותך
שאתה מסתובב בסביבה של צבועים
ואנשים שבכלל לא אכפת להם ממך!
נככון \:
ואני באמת מקווה בשבילך שזה יעבור לך כמה שיותר מהר
ולא ימשך כלכך הרבה זמן , כמו אצלי ..
כן אני מקווה שיעבור
וגם שלך יעבור
תודה מאמי
מקווה שהתקופה הזאת תעוף ממך ומהר אני לא אוהבת שאת ככה עצובה אוהבת אותך!
QUOTE (hofit189 @ 08/07/2007) מקווה שהתקופה הזאת תעוף ממך ומהר אני לא אוהבת שאת ככה עצובה אוהבת אותך!
כן שתעוף
וגם הילדה תעוף
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 08/07/2007) מקווה שהתקופה הזאת תעוף ממך ומהר אני לא אוהבת שאת ככה עצובה אוהבת אותך!
כן שתעוף
וגם הילדה תעוף
סבבה !
התגובה היחידה שלי היא???
קבלי חיבוק ענקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו....
אני איתך תמידדדדדדדדדדדדד
אההה ועוד....
אני כאן בשבילך תמידדדדדדדד(אז דברי איתי חח)
ועוד...
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) בדיוק כמו אצלי
פגיעה אחרי פגיעה
והורסים לאט לאט אותי מבפנים
אבל אין מצב לייאוש
חייבים להמשיך ברי,
החיים מציבים בפנינו,מכשולים,כשלונות,סלעים גדולים בדרך שבגללם אנחנו "נופלים"
אבל
זה בדיוק הזמן
להרים את הראש למעלה
לא לוותר
כי בסוף הדרך
יהיה הכול מעולה!
אוהבת אותך
וכאן תמיד
בשבילך
אוהבת אותך יפה שליייי
תודה ליאורי
וטוניטה תודה
אוהבת אתכן