שלוםם.. 😊
אממ.. עשיתי לחבר שלי אלבום אוהבים
כשהיינו שנה..
[עכשיו אנחנו אוטוטו שנתיים]
סורי על המחיקות :\
הכריכה
http://img182.imageshack.us/img182/1104/99102800sp6.jpg
--
http://img54.imageshack.us/img54/3162/19139369nv0.jpg
http://img182.imageshack.us/img182/4412/46449645gf2.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/2220/73297014fk5.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/5533/65821043ri6.jpg
http://img174.imageshack.us/img174/830/31907976ck2.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/9064/35803555nm4.jpg
http://img174.imageshack.us/img174/2953/59472518jc1.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/9394/11975103ds0.jpg
http://img234.imageshack.us/img234/1223/10py8.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/3181/11md6.jpg
http://img486.imageshack.us/img486/4152/12dc8.jpg
בדיסק היה קליפ של תמונות שלנו עם השיר שלנו ברקע.. 'בתלם אוהבים'
http://img234.imageshack.us/img234/8605/13vu9.jpg
http://img234.imageshack.us/img234/2675/14rg7.jpg
עשיתי לו גם כרית..
http://img77.imageshack.us/img77/6443/dscn3587hh7.jpg
שבוע טוב שיהיה לכםם 😁





