זה יופי..😊
עשית את זה לשנתיים?
תגדי איך צרבת על הדיסק את תמונה לכם?
מזל טוב..אלבום מהמם..רק שתי שאלות:1.את עיצבת את זה? 2.מאיפה קנית את האלבום?
חחח.. עשיתי לו את זה לשנה..
וכן אני עיצבתי..
והאלבום מתרבותון גם.. אני לא זוכרת כמה הוא עלה לי האמת
ואת התמונה שעל הדיסק גם אניע שיתי..
יש נייר כזה שהוא כמו נייר רגיל של מדפסת A4
רק שהוא מדבקה..
אז הדפסתי את התמונה על הנייר [כמו שמדפיסים רגיל..] והדבקתי על הדיסק לאט לאט ובזהירות..
ושוב פעם תודה רבה לכן =]
באותה תקופה עשיתי גם אלבום למחנכת שלי.. מכל הכיתה.. על אותו עיקרון..
אם תרצו אני יעלה תמונות שלו..
ווואי תודה מאמייי אני אחפש שוב מקווה למצוא הפעם....
גם הקיטושים שעל הכריכה הם מתרבוטון?
כן.. זה בשקיות קטנות כאלה עם כל מיני דברים..
סורי שאני מקפיצה =/
זה חשוב לי
התרבותון הזה, זו חנות יצירה שיש בכל מקום?
או שזה ספציפי בקרית גת?
והכריכה של האלבום, עשו לך את זה מיוחד בחנות עם התמונה ככה או שאת הדבקת?
פשוט מדהים מקסים ומושקע אהבתיי
חחחח מההההההההה?
תגידי ליי מה יש לךך?
את מחליטה לשתף או לא לשתף אותנו.. ??
מה נסגר , מראה תמונות, אבל בכל תמונה מחקת את
כל מה שכתוב שלא נוכל לראות
ואי אפשר בכלל להבין איזה גף זה, מה זה
כולה רואין איזה תמונה שלכם בתוך לב..
:/
חחח מה נסגר? מה הבבעיהה? מילא יש דף אחד שכתבת משו פרטי
לא יודעת
אבל זה כל האלבום ככה כאילו את לא רוצה לפרסם אותו
אז למה את בכלל מעלה?!
ונאפי...
מה בוכה? מה דמעות בעיניים?
איך את בכלל יכולה לבכות לא רואים כלום
כולה דף עם תמונה ואת התוכן שלו את בכלל לא יכולה לראות כי היא מחקה.
אין לך מושג איזה דף זה, מה זה, מה זה אומר לה ולו.. כלום
חחחחחחחחחחחח
את האמת? מגוחך,
פשוט מגוחך
ואווווו מה יצאת עליה !? היא לא רוצה לשתף אותך במה שהיא כתבה..
היא רוצה לשתף באיך שהיא עיצבה את התמונות וזו זכותה !
התוכן זה כנראה אישי..
וואי זה כזזה מדהההים.
כמה האלבום עלה אגב?
טובב..
אז אני לא יודעת מה יש כאן לראות כולה כמה הדבקות את אפילו לא יכולה להבין את הנושא של הדפים,
את הרעיון,
מה זה בכלל
מה היא רוצה
מה היא מראה
כלום..
איזה טיפשי זה
^^ את יודעת שאת קצת קצת אבל טיפה חוצפנית?
מגוחך, טיפשי, וכו'
מי את שתחליטי לה ?
גם אם לא נראה לך את לא צריכה לדבר בצורה כזו !
את רוצה לדעת את הנושא של הדפים שלחי לה בפרטי
אולי היא לא רוצה לפרסם לכולם?!
טחח..לא ראיתי דבר כזה מיימי..