QUOTE (lipaz-sol @ 07/07/2007) QUOTE (NoFOosH @ 07/07/2007) חחח אה נראה לי שערכת את ההודעה אז אני שמחה שטוב לך מאמממיי אוהבבת המון
לא זה היה בציניות מה שרשמתי חחח
לא היה טוב לי ממקודם בגלל חברהה מגעילה 😊
אבל עכשיו בסדר.
תודה מאמי.
אוהבת אותך 😁
אה אוקיי חחח אופפס
את במסן? אני לא רואה אותך ...
אווהבת שמחה שהוטב לך מאמי





