תודה לכולם אוהבת אותכם מלאאאאאאאאאאא 😁
ליפי אמרתי לך כבר מה אני חושבת על החברה הזאת
או יותר נכון לומר על 'החברה' הזאת
תקישיב לי הכלבה הזאת לא שוה אותך בגרוש
עם היא ככה מתנהגת אלייך
אין לך מה להתעצבן עלייה אפילו עם היא ככה מתנגהת אלייך ועוד היא יודעת איזהת קופה עוברת עליך
אוהבת אותך מלא
ואל תתני לה להרוס לך את המצב רוח
מאמי?!
מה את שמה לב אלייה?
לא חבל בגללה להרוס ת'מצב רוח?!
תחזירי את החיוך ומהר!!
חבל עלייה אם היא שוב הורסת לך ת'מצב רוח!
תחיכייי!!!
אוהבת אותך
אז יאללה ליפי אמרתי לך הולכים להרביץ לה לכסך לה את הצורה מוחעחעחעחעחעחע
ליפזזזזזזזז
עצבים זה לא בריאא!!
את צריכה להעיף את כל האלה ששמעצבנים אותך
את סובלת בגללם
והם לא שווים שתיסבלי בכלל !
תחשבי על זה
את סתם מוציאה אנרגיות לחיינם
אוהבת אותך כ"כ
אם היא עושה לך ככה היא לא שווה אותך מאמי !
אל תתני לאף אחד לשנות לך את המצב רוח!!
אוהבת אותך
מסכימה עם כולם מאמי
תהיי חזקה אוהבת אותך
אל תשכחי את כל הטוב
שהיה לך עד עכשיו
תהיי חזקה מאמי תמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אה נראה לי שערכת את ההודעה אז אני שמחה שטוב לך מאמממיי אוהבבת המון