QUOTE (limaori @ 08/07/2007) QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) ליאורי???
אממיש משו בדברים שאמרת,
העיקר שהתקופה הזאת תעבור
ואני ארגיש יותר בטוחה
ואעשה דברים גם בשבילי
ולא בשביל אחרים כל הזמן
אוהבת אותך הכי הכי הכי
וגמניי התגעגעתיייייי!!!!! 😁 😁
הגיע הזמן שתעשי דברים בשבילך😊
אכןן!..=]
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) רגינושששש
אני זאת שצריכה להודות לך על מלא דברים
אז הינה אני חוזרת ואומרת
ת ו ד ה
תדעי לך שהרבה דברים קרו בזכותך
בזכות השיחות שאנחנו מדברות
אני מרגישה שטוב לי
שיש על מי ליסמוך ויש אם מי לדבר
ואני אוהבת אותך כ"כ באמת
בפורום הזה ניקשרתי לחלק מהאנשים פה ספציפית
וכשהם עצובים אז לי עצוב
וכשהם שמחים גמני שמחה ,,את מבינה למה אני מתכוונת?
חח קיצור אני חפרנית חחח 😂
רק תדעי שאני אוהבת אותך מלאאא
ותודה לך על הכל
א-ו-ה-ב-ת
א-ו-ת-ך
ואת לא חופרת חס וחלילה
סך הכול,זה מאהבה לא.??😛
אני מודה לך על התמיכה שלך,
וגם לי כייף לדבר איתך
עושה לי חיוך!..
מואהה3>
מוכר.
יותר מידי מוכר הייתי אומרת...