QUOTE (טוניטה @ 07/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 07/07/2007) רגינו'ש מההמת שלי
ניראה לי שכל הרגשות האלה
שפתאום נכנסו בך
זה בעקבות השפעה של כל הדברים!
בנאדםלא משתנה מיום ליום
זה דברים שאת צריכה לפרוק החוצא
בשבילי את תמיד תשארי מדהימה !!
מכל הבחינות
פשוט המצב שאת נמצאת בו
גורם לך לחשוב ככה!!
אבל האופי שלך לא השתנה
מה את תתני לחבר'ה להשפיע עללליך!!!
לאאאאאאאאאא
את תיריא שהכל הסתדר לטובה!
אווהבת המון
**חיבוקי**
מואהה
תודה טוניטה
אוהבת אותך מאמי שלי
מואה3>
QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) רגיינושששששששששששש
בובי בשבילך הכל
אני אוהבת אותך
ואני יעשה הכל עד שהחיוך החמוד שלך והמתוקי הזה
יהיה על הפנים שוב
כמו בתמונה שהראת לי :]
אני לא אוהבת לראות ולשמוע שאת עצובה
למרות שמתיישהו כל בנאדם יש לו קטע ותקופה כזאת
אבל את זה משהו מיוחד
אני לא רגילה לראות אותך שקועה בכזה דיכאון
באמת אני אומרת לך מכל הלב
כואב לי אני עם דמעות בעיניים כשאני קוראת
אשכול אשכול שלך
אחרי התקופה הקשה שאני עברתי
ואחרי כל התמיכה שאת נתת לי
התחברתי אלייך עוד יותר
בצורה מחוזקת יותר
וכואב לי באמת
כי אני רגילה לראות בנאדם שצוחק
ושמחחח והכל
ולא לראות בנאדם שפוגעים בו
כי אני לא מבינה אנשים כ"כ מפגרים שהם פוגעים במלאכית
איך איך אפשר לפגווע בךךךךךךךך
באלי לפוצץ מישהו
ושוב אני תמיד כאןןןןןןןן
תמידדדדדד
אוהבת אותך כ"כ
אני בוכה בגללך!!!!..בטטה ..😛
גרמת לי לבכות
בחיים אבל בחיים חברה לא אמרה לי דבר כזה מדהים כמו שאת
בחיים חברה לא תמכה בי ככה.:\
ברייייייייייייייייייי?!
תודה מכל הלב!
באמת!
יש לי 😁
בזכותך!
ובעזרת השם הכול,אבל הכול יעבור
אלוהים רואה את הלב שלי
את הכאב שלי
הוא יודע שיהיה לי טוב
והתקופה הזאת תעבור!
ברייייי!?
מאוהבת בך חיים שלי!
כל-כך,כל-כך!
תודה!
יפה שלייייייייייי
גמני עם דמעות בעיניים
תדעי לך שהכל בשבילך
אני אוהבת אותך כלכך
ותזכרי ששום דבר
ואפחד לא שווה תסבל שלך
ואלוהים רואה אותך מלמעלה
והוא יקל עלייך בעזרת השם
אני מקווה שהכל יסתדר
ושהכל יהיה לטובה
תזכרי שאני אוהבת אותך כלכךךךךךךךךךךךךך
ומאמי אני פה בשבילך תמיד
אני צריכה לזוז
אני ידבר איתך כבר
מואההההההההה
אוקי ברי
אוהבת אותך!!!
הכי הכי הכי
ת-ו-ד-ה!
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/07/2007) QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) יפה שלי
אנשים שפוגעים
צריכים להתרחק מהם
כי ככול שאת יותר מתקרבת אלייהם
הם יותר פוגעים בך
ולא משנה באיזה צורה
אני יודעת שנימאס לך
ואני יודעת שכבר אין לך כוחות
אבל את צריכה להילחם
לתת את כל מה שנישאר ממך
רק בעזרת הכוח והאופטימיות
התקופה המגעילה הזאת תיגמר
ואיתו גם כל הכאב
זה לאט לאט
כי אי אפשר לעשות את זה מהר
כיי ככה את תישברי עוד יותר
אני יודעת שהכל כרגע מתמוטט לך בפנים
כי פתאום הכל בא לך בבום
כמו מכת חשמל
והכל מעורבב פיתאום
מאמי שלי
את צריכה להמשיך האלה
ולא להישבר
וטוב שאת פורקת פה וגם בשירים ובקטעים
כי ככה את מרגישה יותר טוב
אני בטוחה
ואת תצאי מהתקופה הזאת בעזרת השם !
עם חיוך
ואת תסתכלי לאחורה ותצחקייי
אני אוהבת אותך תזכרי את זה כל הזמן
אל תשכחי שאני כאן תמיד
לא משנה למה ולא מתיי
ת מ י ד
מליון שעות בשבילך
בידיוק
אוהבת אותך מלא רגי שלי
היה טוב
הכל עובר בסוף
אוהבת אותך
אוהבת אותך!
QUOTE (hofit189 @ 07/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 07/07/2007) QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) יפה שלי
אנשים שפוגעים
צריכים להתרחק מהם
כי ככול שאת יותר מתקרבת אלייהם
הם יותר פוגעים בך
ולא משנה באיזה צורה
אני יודעת שנימאס לך
ואני יודעת שכבר אין לך כוחות
אבל את צריכה להילחם
לתת את כל מה שנישאר ממך
רק בעזרת הכוח והאופטימיות
התקופה המגעילה הזאת תיגמר
ואיתו גם כל הכאב
זה לאט לאט
כי אי אפשר לעשות את זה מהר
כיי ככה את תישברי עוד יותר
אני יודעת שהכל כרגע מתמוטט לך בפנים
כי פתאום הכל בא לך בבום
כמו מכת חשמל
והכל מעורבב פיתאום
מאמי שלי
את צריכה להמשיך האלה
ולא להישבר
וטוב שאת פורקת פה וגם בשירים ובקטעים
כי ככה את מרגישה יותר טוב
אני בטוחה
ואת תצאי מהתקופה הזאת בעזרת השם !
עם חיוך
ואת תסתכלי לאחורה ותצחקייי
אני אוהבת אותך תזכרי את זה כל הזמן
אל תשכחי שאני כאן תמיד
לא משנה למה ולא מתיי
ת מ י ד
מליון שעות בשבילך
בידיוק
אוהבת אותך מלא רגי שלי
היה טוב
הכל עובר בסוף
אוהבת אותך
אוהבת אותך!
גמני אוהבת אותך יפתי!
מלא מלא מלא
מואה3>
QUOTE (koka15 @ 07/07/2007) יפה שלי
אנשים שפוגעים
צריכים להתרחק מהם
כי ככול שאת יותר מתקרבת אלייהם
הם יותר פוגעים בך
ולא משנה באיזה צורה
אני יודעת שנימאס לך
ואני יודעת שכבר אין לך כוחות
אבל את צריכה להילחם
לתת את כל מה שנישאר ממך
רק בעזרת הכוח והאופטימיות
התקופה המגעילה הזאת תיגמר
ואיתו גם כל הכאב
זה לאט לאט
כי אי אפשר לעשות את זה מהר
כיי ככה את תישברי עוד יותר
אני יודעת שהכל כרגע מתמוטט לך בפנים
כי פתאום הכל בא לך בבום
כמו מכת חשמל
והכל מעורבב פיתאום
מאמי שלי
את צריכה להמשיך האלה
ולא להישבר
וטוב שאת פורקת פה וגם בשירים ובקטעים
כי ככה את מרגישה יותר טוב
אני בטוחה
ואת תצאי מהתקופה הזאת בעזרת השם !
עם חיוך
ואת תסתכלי לאחורה ותצחקייי
אני אוהבת אותך תזכרי את זה כל הזמן
אל תשכחי שאני כאן תמיד
לא משנה למה ולא מתיי
ת מ י ד
מליון שעות בשבילך
אוהבת אותך המון מאמי מזמן לא דיברנו
את היית לצידי בתקופה הכי מגעילה שלי ואני מרגישה
הכי מגעילה בעולם שאני לא לצידך בתקופה שאת עוברת
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןן מאמי שלי
QUOTE (NoFOosH @ 07/07/2007) [QUOTE=koka15,07/07/2007] [b]יפה שלי
אנשים שפוגעים
צריכים להתרחק מהם
כי ככול שאת יותר מתקרבת אלייהם
הם יותר פוגעים בך
ולא משנה באיזה צורה
אני יודעת שנימאס לך
ואני יודעת שכבר אין לך כוחות
אבל את צריכה להילחם
לתת את כל מה שנישאר ממך
רק בעזרת הכוח והאופטימיות
התקופה המגעילה הזאת תיגמר
ואיתו גם כל הכאב
זה לאט לאט
כי אי אפשר לעשות את זה מהר
כיי ככה את תישברי עוד יותר
אני יודעת שהכל כרגע מתמוטט לך בפנים
כי פתאום הכל בא לך בבום
כמו מכת חשמל
והכל מעורבב פיתאום
מאמי שלי
את צריכה להמשיך האלה
ולא להישבר
וטוב שאת פורקת פה וגם בשירים ובקטעים
כי ככה את מרגישה יותר טוב
אני בטוחה
ואת תצאי מהתקופה הזאת בעזרת השם !
עם חיוך
ואת תסתכלי לאחורה ותצחקייי
יפה שלי?!
הכל יסתדר !!!!
אוהבת אותך3> !
תהיי חזקהההההה !
יפה שליייי
אני מקווה שהכל יסתדר
ונירגעת קצת מאתמול
אוהבת אותך מלאאאא3>
נופרררר??תרגעי מאמי!
יש לך דברים משלך על הראש!
נכון קצת הזנחת אותי אה?.. 😛 😛
אבל בקטנה
בכל זאת אני אוהבת אותך הכי הכי!!!
מואה3>
שנשן?.בעזרת השם הכול יסתדר!
הכול יבוא מלמעלה!
אוהבת אותך נסיכה!
ברי!?נשמתי?!
כן מאמי,הרבה יותר טוב לי,
רק עכשיו יש לי פול שעות מתמטיקה בגלל הבגרות הזאת.:\
אז נדבר איתך כבר בצהריים
אוהבת אותך כל-כך!
תודה על הכול!
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007)
ברי!?נשמתי?!
כן מאמי,הרבה יותר טוב לי,
רק עכשיו יש לי פול שעות מתמטיקה בגלל הבגרות הזאת.:\
אז נדבר איתך כבר בצהריים
אוהבת אותך כל-כך!
תודה על הכול!
יפה שלייי
אני שמחה שטוב לך מאתמול555
תלמדי מתוקה לא יפריעע
מקווה שעברי אותה בעזרת השם😊
אין לי בעיה מאמי
נדבר בצהריים
אוהבת אותך מלאאא מלא מתוקה
תמיד כאן בשבילך!
ותביני שאין צורך לאמר תודדה באמת!
מאמי את ממש לא משתנה לרעה!!!
את פשוט סוגרת את עצמך לאחרים
מפחד להפגע
יש בך יותר כוח, וכוח יכול להתפרש כמשהו אחר
אי אפשר להיות המושלמים, אלו שבאים ועושים כל מה שאחרים רוצים
פתאום את מבינה כי צריך לפעול קודם כל בשביל עצמך
ויש כאלו שיראו את זה שמשהו אחר
שנאה? תאמת רק בהתחלה יש שנאה
כי זה משהו טרי
אחרי זה?! זה כבר עבר ולא אכפת לך מזה
ואת מדהימה באמת
את משתנה רק לטובה
את גדלה ומתבגרת
וזהו שלב לא קל בחיים
אל תקשיי עם עצמך
קבלי על עצמך איך שאת!!!
אוהבת אותך יפה שלייי
והתגעגעתיייייייייייייי
QUOTE (koka15 @ 08/07/2007) QUOTE (רגייי @ 08/07/2007)
ברי!?נשמתי?!
כן מאמי,הרבה יותר טוב לי,
רק עכשיו יש לי פול שעות מתמטיקה בגלל הבגרות הזאת.:\
אז נדבר איתך כבר בצהריים
אוהבת אותך כל-כך!
תודה על הכול!
יפה שלייי
אני שמחה שטוב לך מאתמול555
תלמדי מתוקה לא יפריעע
מקווה שעברי אותה בעזרת השם😊
אין לי בעיה מאמי
נדבר בצהריים
אוהבת אותך מלאאא מלא מתוקה
תמיד כאן בשבילך!
ותביני שאין צורך לאמר תודדה באמת!
לאאא
תודה מגיע לך מכל הלב!!
באמת!
אוהבת אותך!
ליאורי???
אממיש משו בדברים שאמרת,
העיקר שהתקופה הזאת תעבור
ואני ארגיש יותר בטוחה
ואעשה דברים גם בשבילי
ולא בשביל אחרים כל הזמן
אוהבת אותך הכי הכי הכי
וגמניי התגעגעתיייייי!!!!! 😁 😁
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) ליאורי???
אממיש משו בדברים שאמרת,
העיקר שהתקופה הזאת תעבור
ואני ארגיש יותר בטוחה
ואעשה דברים גם בשבילי
ולא בשביל אחרים כל הזמן
אוהבת אותך הכי הכי הכי
וגמניי התגעגעתיייייי!!!!! 😁 😁
הגיע הזמן שתעשי דברים בשבילך😊
רגינושששש
אני זאת שצריכה להודות לך על מלא דברים
אז הינה אני חוזרת ואומרת
ת ו ד ה
תדעי לך שהרבה דברים קרו בזכותך
בזכות השיחות שאנחנו מדברות
אני מרגישה שטוב לי
שיש על מי ליסמוך ויש אם מי לדבר
ואני אוהבת אותך כ"כ באמת
בפורום הזה ניקשרתי לחלק מהאנשים פה ספציפית
וכשהם עצובים אז לי עצוב
וכשהם שמחים גמני שמחה ,,את מבינה למה אני מתכוונת?
חח קיצור אני חפרנית חחח 😂
רק תדעי שאני אוהבת אותך מלאאא
ותודה לך על הכל