QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) מכירה..
תודה שהבאת מותק
חח😊
בבקשה...
יש לי מלא תמונות מאגניבות ברוסית באסה שזה לא מתאים לפה ^^
יאא אני כבר יומיים מחפשת תקטע הזה..!! =]
תודה מאמי 3>
QUOTE (ysataia-vika @ 07/07/2007) QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) מכירה..
תודה שהבאת מותק
חח😊
בבקשה...
יש לי מלא תמונות מאגניבות ברוסית באסה שזה לא מתאים לפה ^^
יאהה שלחי לי..=]
אה..אין לך איסיי
אם יסתד רלך שלחי לי בפרטי
QUOTE (בובת_זכוכית @ 07/07/2007) יאא אני כבר יומיים מחפשת תקטע הזה..!! =]
תודה מאמי 3>
בבקשה😊
QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) QUOTE (ysataia-vika @ 07/07/2007) QUOTE (רגייי @ 07/07/2007) מכירה..
תודה שהבאת מותק
חח😊
בבקשה...
יש לי מלא תמונות מאגניבות ברוסית באסה שזה לא מתאים לפה ^^
יאהה שלחי לי..=]
אה..אין לך איסיי
אם יסתד רלך שלחי לי בפרטי
סבבה😊 אני אנסה😊
QUOTE (may1231230 @ 07/07/2007) הקטע ממש יפההה..
יאפ😊
קטע ממש יפה
כמה שאני דפוקה באנגלית הבנתי
תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממ נו באמממתתת..צריך להתחשב באנשים שגם לא יודעים אנגליתת..!! חחחח
אוהבתתת...
דידושית=]
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) קטע ממש יפה
כמה שאני דפוקה באנגלית הבנתי
תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח גמאני נורא דפוקה באנגליתת...ואת זה הבנתי😊
QUOTE (עדידוש-177 @ 07/07/2007) ממ נו באמממתתת..צריך להתחשב באנשים שגם לא יודעים אנגליתת..!! חחחח
אוהבתתת...
דידושית=]
אפפעם אל תגיד "אני אוהב אותך"
אם לא באמת איכפת לך.
אפפעם אל תדבר על רגשות
אם הם לא באמת שם.
אפעם אל תתפוס תיד שלי
אם אתה מתכוון לשבור לי את הלב.
אפעם אל תגיד לי שאתה -(לא הבנתי ממש 😁 ) יותר נכון לא יודעת איך להסביר
אם אתה לא מתכוון להתחיל.
אפעם אל תסתכל לעיניים שלי
אם כל מה שאתה עושה זה משקר.
אפעם אל תגיד היי.
אם אתה מתכוון לביי.
אמ...אתה באמת מתכוון לתמיד.
ואחר כך אומר שאתה תנסה.
אל תגיד תמיד.
כי זה גורם לי לבכות.
קיצר משו כזה לא בטוח שזה נכון!!
אם מישהו רואה טעויות שיקן אותי פליז😊
יפה. אהבתי =]
😊 תודה שהבאת לידיעתנו!