QUOTE (ysataia-vika @ 07/07/2007) אפעם אל תגיד לי שאתה -(לא הבנתי ממש 😁 ) יותר נכון לא יודעת איך להסביר
אם אתה לא מתכוון להתחיל.
אפעם אל תסתכל לעיניים שלי
אם כל מה שאתה עושה זה משקר.
אפעם אל תגיד היי.
אם אתה מתכוון לביי.
אמ...אתה באמת מתכוון לתמיד.
ואחר כך אומר שאתה תנסה.
אל תגיד תמיד.
כי זה גורם לי לבכות.
קיצר משו כזה לא בטוח שזה נכון!!
אם מישהו רואה טעויות שיקן אותי פליז😊
אף פעם אל תגיד שאתה מתכוון לעשות
אם אתה לא מתכנן להתחיל
אף פעם אל תסתכל אל תוך עיניי
אם כל מה שאתה עושה זה לשקר
אף פעם אל תגיד "שלום"
אם אתה באמת מתכוון ל"להתראות"
אם אתה באמת מתכוון לנצח
ואז אומר שאתה מנסה
לעולם אל תגיד לנצח
כי לנצח גורם לי לבכות
😎
אף פעם אל תגיד אני אוהב אותך
אם אתה לא באמת מתכוון לזה
אף פעם אל תדבר על רגשות
אם הם באמת לא קיימים
אף פעם אל תאחוז בידי
אם אתה הולך לשבור את ליבי
אף פעם אל תגיד שאתה הולך..
אם אתה לא מתכוון אפילו להתחיל
אף פעם אל תביט בעניי
אם כל מה שאתה עושה זה לשקר
אף פעם אל תגיד שלום
אם אתה מתכוון לביי
אם אתה מתכוון לנצח
אחר כך תגיד שאתה מנסה
אף פעם אל תגיד לנצח
בגלל שלנצח גורם לי לבכות ..
לכל מי שלא הבינה 😁
זה מהמם באנגלית !!
עכשיו הבנתייי וואיייייי איזה יפההההה.!!!!
אוהבתתת...
דידושית=]
איזה קטע יפייפה..!!!
תודה שהבאת מתוקה שלי..!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
מאמי שלחי לי בקשה באייסי ברוסית: 265500690
QUOTE (Mami_4_Ever @ 07/07/2007) מאמי שלחי לי בקשה באייסי ברוסית: 265500690
יש לי בעיה באייסי ובמסן בזמן האחרון כאילו אני לא מצליחה להיכנס...נראה לי אני אנסה לשם פה איפשהו מקווה שזה לא יפריע ^^