חחחח איזה מתוקה תתחדשי יפה שלי
תחדשי מאמי חח..ותטפלי בזה טוב=]
אוהבתתת...
דידושית=]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את מזכירה לי את עצמייי
איך פחדתי וסבלתייייייייייי
טוב שעשיתי חח לא רוצה לחוות את הכאב הזה
שונאת שמחררים אותייי
תפנקי את עצמך עם גלידה חח זה המ שעשיתי!!!
תתחדשי!!!