חחחחחחחח אויש
עשיתי עגילים באוזניים😛
פעם ראשונה,
כאב!!
😢
ואי תתחדשי!..
במקרה הזה אומרים תתחדשי!?.או מזל טוב..?
אבל לא משנה
עכשיו יהיו לך עגילים!..
ותשמרי על הגיינה נכונה
ניקוי של אלכוהול כל ערב!.
אוהבת אותך!
חחחח כפפפפרה אני על המתוווקה הזו. 😊
תתחדשי.
חחח יסטלנית כולי נכנסת חושבת עשית בלשון משוו
באוזן?@
מזלל טוב 😊)
חחחח גם אני לפני מכה זמן עשיתי עגיל
כאב לי חח
תחדשי על העגיל מזל טוב
או מה שלא אומרים על זה
זה לא כואב בשיט יא אוכלי סרטים XD
אתם צריכים ג'וינט
תחחדשי שירוש המאמוש 😎 עד 120 (עגילים)..
יאאאאאאא מזל טוב מאמי
שימי משחה זה ירגיע לך
תתחדשיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) יאאאאאאא מזל טוב מאמי
שימי משחה זה ירגיע לך
תתחדשיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
אתם לא רוצים לדעת איך
אני עשיתי את החורים שלי באוזנים [5]
חחחח 🙄
תתחדשי מאמי ((=
והכאב לא יודעת על מה את מדברת
אבל חח לא משנה
תשמרי על הגייהנה תחטאי
וזהו 😛
חחח 😁
חיחיחי
איזה חמודההה 😛
תתחדשי מאמיי
בטח כואבב, אבל יעבור
חח רציני כואב לך?!
אפילו לי לא כאב ואלוהים יודע שלי כואב כ ל דבר...
תתחדשי ( :
חח כאב?
אוקי אז את ממש רגישה😊
אבל תתחדשי😊 ^^