אני לא מרגישה טובב! 😢
ואני יודעת שחברים שלי בחוץ בסבבה ורק המחשבה על לקום להתלבש ולראות אותם עושה לי בחילה כי רע לייייי!!! 😢
מי עוד נמצא עכשיו ליד המחשב???
אני פה =] =] =]
מאמי תרגישי טוב!
החלמה מהירה!
ולא נורא פעם אחת בבית לא יקרה כלום
העיקר שתביראי מהר
ושבוע הבא כבר תצאי עם החברים!. 😁 😁 \
אוהבת אותך 3>
עם רגינו'ש ((=
ומה כל שישי חייב לצאת חחח
גם אני בבית לא ניראה לי שיוצאת היום 😛
חיבוקי
חחח גם אני פה.
ותרגישי טוב מאמוש.
את לא לבד אני גם חוללה I:
וגם אצלי כולם יצאו ואני בבית
אבל לא נורא יש את כל החופפפש לצאת
יום אחד יעשה רק טוב
אווווף כל כך רציתי לצאתתת!! גררר 😠
תודה יפווות שליייייי =)))
אני פה..אני גם לא מרגישה טוב 😢
וגם אני תיכננתי היום לצאת..
אבל לא יוצא..אז מחר 😊
תרגישי טוב מאמי !
אני פה..😊
את לא לבד...
אני גם מבואסת שלא יצאתי- חבר שלי לא בחיפה ובאסה קצת..
בעע גם אני פה באסה חח
תרגישי טוב
החלמה מהירה
ולא נורא פעם את לא יצאת
פעם אחרת תהני
גררררר יום שישי הבא זה היום שישי האחרון שלי בארץ, יש שישי אחרון לראות תחברים שלייי!!!
ואחר כך אני 3 שבועות ברוסיהה
QUOTE (ליה_ילדה_יפה @ 06/07/2007) גררררר יום שישי הבא זה היום שישי האחרון שלי בארץ, יש שישי אחרון לראות תחברים שלייי!!!
ואחר כך אני 3 שבועות ברוסיהה
תמסרי ד"ש לוולגה 😊
QUOTE (Cannavaro @ 07/07/2007) QUOTE (ליה_ילדה_יפה @ 06/07/2007) גררררר יום שישי הבא זה היום שישי האחרון שלי בארץ, יש שישי אחרון לראות תחברים שלייי!!!
ואחר כך אני 3 שבועות ברוסיהה
תמסרי ד"ש לוולגה 😊
בכיף