אני פהההה 😊
חזרתי עכשיו מיציאה ...
והיה כיף עד שראיתי אותו ......................
גגגגגגררר 😠
לא נורא מאמי -
שבוע הבא בעזרת השם תרגישי טוב ותצאי , תהני ותבלי 😛
אני יצאתי מאמי אבל
אל תתבאסי אין מה לעשות
לפעמים צריך לנוח
שישי הבא תכבשי שם את כל העולם
תצאי תהני ותעשי מה שאת אוהבת
אוהבת המון מאמי ותרגישי טוב
קודם כל הבריאות שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ככה את עוזבת אותנו ל-3 שבעותת?
לא יפה מצידך!!
טוב נוו אבל תשמרי על עצמך
ותעשי חייים!!!!!!
😁
QUOTE (נאפי @ 07/07/2007) אני יצאתי מאמי אבל
אל תתבאסי אין מה לעשות
לפעמים צריך לנוח
שישי הבא תכבשי שם את כל העולם
תצאי תהני ותעשי מה שאת אוהבת
אוהבת המון מאמי ותרגישי טוב
קודם כל הבריאות שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה בובה שלייייייייי!!!
ותודה ענקית לכלוםם!!
אני מרגישה מעולההה!! והרגע חזרתי כולי שרופה מכינרת עם המשפוחה חהחה
וחשבתי על זה.. אצלי כל יום זה יום שישי! כי סך הכל נגמר בצפר ועד שאני מתגייסת אני יכולה לצאת אפילו 3 פעמים ביום חיחי
אז היום בערב נפצה על אתמול 😊))
חחח..
תהני ליו'ש!
שמחה שאת מרגישה הרבה יותר טוב!
אוהבת 3>
חחח גמני ככה..
יש לי שנה עד הגיוססס!
למרות שאני צריכה לעבוד וכבר כולן יתגייסו
אני עדיין יכולה לצאת חחחח
אז יהיה טוב 😊
למרות שאתמול יצאתי..שונאת ללכת למקומות בפעם הראשונה חחח
כי באנו לשם, איזשהו בר, ולא אהבנו בהתחלה המקום היה נראה לא משו
ואז חברה שלנו רבה איתנו רצתה לחזור הביתה
אבל עד שידיד שלי לקח אותנו לשם וכבר היינו שם חח מה נחזור פתאום.??
חח אז היא חזרה לבד במונית ואנחנו נשארנו
ותאמינו לי אחלה של מקוםםםםםםםםם!!
חפרתי😊