יעלי!?
תיהי חזקה מאמי
אל תתני לדברים לשבור אותך
הכול יסתדר לטובבה!
אל תדאגי.!
תרימי ת'ראש למעלה
אל תותרי
תיהי חזקה!
אוהבתתת 3>
מאמי אני מקווה שאת יודעת שהוא לא עשה לך את זה בכוונה
את תעברי את כל הרע שאת עוברת
זה קטן עלייך
אל תשברי!!!
מאמי אל תחשבי שזה בכוונה אני בטוחה שאת צריכה אותו
אבל צנסי להיות חזקה תנסי בנתיים להיתמך על ידי חברות קרובות
חזרתם ?
תהיי חזקה מאמי
ועל מה בדיוק הוא נכנס למעצר?
אל תהיי עצובה מאמי!!
באמת תההיי חזקה
אופטימית!!
תזכרי שהכל לטובה!
תעשי לו הפתעה תלכי לבקר אותו את!!!!
אוווהבת הכיי הכיי 3>
_____________________________
QUOTE (י-ע-ל @ 06/07/2007) זה לא רותם....ולא חזרנו...
הוא נכנס על איזו שטות
ועכשיו נשארתי לבדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אלוהים
יום שלישי הוא יוצא..!! מפגר מפגר מפגרררררררררררררר
ידיד?
נו לא נישאר הרבה רק שלושה ימיים תראי את זה ככה מאמי
קודם כל העיקר שהוא יוצא מהר
זה שבוע וזה יטוס כמה שקשה
אם הוא עשה שטות אין ברירה
אלא לשלם את המחיר תהיי חזקה
תהיי עם חברות שיתמכו בך
ואני בטוחה שיש ידידים שגם יעשו את זה
יעל הכל לטובה... תהיי אופטימית ותחשבי
חיובי במיוחד בתקופה הקשה הזאת שאת
עוברת לפי מה שהבנתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) קודם כל העיקר שהוא יוצא מהר
זה שבוע וזה יטוס כמה שקשה
אם הוא עשה שטות אין ברירה
אלא לשלם את המחיר תהיי חזקה
תהיי עם חברות שיתמכו בך
ואני בטוחה שיש ידידים שגם יעשו את זה
יעל הכל לטובה... תהיי אופטימית ותחשבי
חיובי במיוחד בתקופה הקשה הזאת שאת
עוברת לפי מה שהבנתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי
_______________________________-
ברגע שתחשבי על הדבר הזה
מכל הצדדים ומכל הכיוונים
ותדעי שזה מה שטוב לך
את תהיי שלמה עם עצמך ומרוצה מזה
רק תאמיני בעצמך את לא שונאת
ולא תשנאי את עצמך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תסתכלי כמה טוב יש בך
על מה תשנאי את עצמך?!?!?!?
על זה שיש בך אהבה?!?! שמחה?!?!
טוב בלב?!!? אושר?!!? כאב?!?!? עצבב?!?!
את בנאדםםם ויש בךך מהכלללללללללל
אבל תראי כמה יתרונות יש לךךךךךךךך
אני מסתכלת וקוראת שכתבת שאת שונאת
את עצמך ובאמת שבהלםםם זה כל כךךך לאאאאאאאאאאאא
פשוט לאאאא!!!!!!!!!!
מצטערת על התגובה הזאת אבל אולי
היא תזעזע ותגרום לך להבין כמה את שווה!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חמודה...ראסמי העלת לי חיוך...
אבל רק עם הזמן הכל יהיה טוב.........
תודה נשמה .
עם מורני מילה במילה
תהיי חזקה מאמי!
יש תקופות בחיים זה יעבור את תראי!!
לחייייייייייייייייייך 😁