QUOTE (--בובית--10 @ 06/07/2007) עם מורני מילה במילה
תהיי חזקה מאמי!
יש תקופות בחיים זה יעבור את תראי!!
לחייייייייייייייייייך 😁
איתה..!
אני כל הזמן מחייכת.לא תמיד עוזר...
שבוע טוב 😊
יהיה בסדר יעלי אוהבת המון מואהההההההההה 😊
אל תדאגי בסוף הכל יהיה בסדר בעזרת ה'
"תן חיוך הכל לטובה"