סתם בטח מורה מפגרת
שלא שווה כלום
יש את המורים שלא משנה
מה תעשה הם לא ידעו להעריך את זה
הם ירצו רק את התלמידים של ה-100
אז שימשיכו לרצות לא כולם כאלה.
את יודעת מה את שווה
וכל מי שמכיר אותך יודע גם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי?!..
כן אני שווה
מה שאני יודעת!..
וחבל שהיא ככה..:|
הכול יהיה בסדר
תודה נאפי שלי!
על הכול!
אוהבת אותך!!!!!
דובייי?
כן..
זה בדיוק מה שאני אומרת
כשאני הולכת למכולת,מסעדה,חנות בגדים,בחיים שלי לא ביקשו ממני לפתור משואות מתמטיקה
וגם לא יבקשו חחח..😛
תודה מתוקה
הכול יהיה בסדר
אוהבת אותך
סתיו?פיי כל הכבוד לך!
צודק אתה
היא לא שווה כלום..:|
אבל לחרבן עלייה? לא בשבילי
שאנשים אחרים יעשו את זה במקומי
תודה לך על התמיכה מאמי!
3>
בריי?!חראא חררא עלייה
כמו שסתיו אמר חחח
הכול יהיה בסדר
אימא שלי כבר דיברה איתי על זה לפני חצי שעה
ונתנה לי להבין הכול!
אוהבת אותך נסיכה!
מזההההההההההה?!
את יודעת לאן את יכולה לשלוח את המקצוע הזה ואת המורה הבת-**** שהתקשרה להודיע לך על הציון הזה, נכון?
אנייייי אוהבת'ךךךךךךך!!
סה"כ מתמטיקה
תמיד יש מועד ב'
אל תחשבי על זה יותר מידי!
QUOTE (ילדונות_17 @ 06/07/2007) מזההההההההההה?!
את יודעת לאן את יכולה לשלוח את המקצוע הזה ואת המורה הבת-**** שהתקשרה להודיע לך על הציון הזה, נכון?
אנייייי אוהבת'ךךךךךךך!!
סה"כ מתמטיקה
תמיד יש מועד ב'
אל תחשבי על זה יותר מידי!
כפרונייי שלי!
אוהבת אותך
התגעגעתיי אלייך!
מואה3>
גמני אוהבת'ך נסיכה שלי והתגעגעתייי 😊
דברייי איתייי במסןןן =)
הולכת להתקע שם שעות עם ידיד מאוד טוב שלי!
מווואה
תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
QUOTE (chen-daskal @ 06/07/2007) תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
כפרה עלייך!
התגעגעתיי כל-כך!..=] =]
וכן את צודקת!..
אני אלמד טוב,
למרות שכמה שלומדים ואם לא מבינים מעולה
אין מצב לעבור
נקווה רק לטוב
אוהבת אותך נסיכה שלי!
ואני אדבר איתך ברור!!!
מואההה.3>
תודה לך!
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/07/2007) תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
כפרה עלייך!
התגעגעתיי כל-כך!..=] =]
וכן את צודקת!..
אני אלמד טוב,
למרות שכמה שלומדים ואם לא מבינים מעולה
אין מצב לעבור
נקווה רק לטוב
אוהבת אותך נסיכה שלי!
ואני אדבר איתך ברור!!!
מואההה.3>
תודה לך!
תמיד אבל תמיד איתך ובישבילך
אוהבת אותך חנצ'וק!!!
מואההה3>
רגי
את הכי לא מטומטמת קורה שנכשלים זה לא טמטום זה אנושי
זה רק ציון
זאת המורה המפגרת הזאת זה הכל לא אשמתך
את הכי חכמה בעולם כפישון?
אוהבת אותך הכי בעולם גאונה שלי 😊 חח
לא מרשה לך להגיד על עצמך מטומטמת
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/07/2007) רגי
את הכי לא מטומטמת קורה שנכשלים זה לא טמטום זה אנושי
זה רק ציון
זאת המורה המפגרת הזאת זה הכל לא אשמתך
את הכי חכמה בעולם כפישון?
אוהבת אותך הכי בעולם גאונה שלי 😊 חח
לא מרשה לך להגיד על עצמך מטומטמת
כפרע עלייך!..
כן המורה הזאת יכולה
לתת לי את ההרגשה
שאני?
המטומטמת בכל מצב
אבל אני לא אתןןן לה לאאאא
להלהלהלהלהל.😛
אוהבתתת אותך מירבו'ש!!!!!
מואה3>
מאמייי שלי?!
אתת תתני לציון במתמטיקה להרוס לך את השבוע?!
למה מה קרה...?! זה כולה ציון..
יש לך מועד ב'..
יש לך שנה הבאה...
יש לך מלא אופציות !
את לא תתני לזה להרוס לך !
תחייכי,מכל הלב..
ותגידי, ניסיתי אבל לא הצלחתי..
וזה קורה לכולם !
אל תחשבי שזו רק אתתתת !
את חכמה, מדהימה,אוהבת, נאהבת,
מלאת חיים....!!!!
ובע"ה את תעברי מועד ב'.. !!
כמו גדולההההההה !
יאלהה חיוכיי ענקיי !
ואמיתי !
כי כלום לא שווה את זהה ששתבאסי..
במיוחד לא הציון הזה נכון?!
אוהבבבת אותךך 3>
QUOTE (שנששן @ 07/07/2007) מאמייי שלי?!
אתת תתני לציון במתמטיקה להרוס לך את השבוע?!
למה מה קרה...?! זה כולה ציון..
יש לך מועד ב'..
יש לך שנה הבאה...
יש לך מלא אופציות !
את לא תתני לזה להרוס לך !
תחייכי,מכל הלב..
ותגידי, ניסיתי אבל לא הצלחתי..
וזה קורה לכולם !
אל תחשבי שזו רק אתתתת !
את חכמה, מדהימה,אוהבת, נאהבת,
מלאת חיים....!!!!
ובע"ה את תעברי מועד ב'.. !!
כמו גדולההההההה !
יאלהה חיוכיי ענקיי !
ואמיתי !
כי כלום לא שווה את זהה ששתבאסי..
במיוחד לא הציון הזה נכון?!
אוהבבבת אותךך 3>
זהו כבר מבואסת!
ויש לי חיוך 😁 😁
תודה שנשששןן על התמיכה בובי שלי!
אוהבתתת אותך כל-כך,כל-כך!!!
מואה3>