פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש עד שהכול טוב, חייב משו להרוס את זה..:&...

עד שהכול טוב, חייב משו להרוס את זה..:\

✍️ רגייי 📅 06/07/2007 17:46 👁️ 409 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
סתם בטח מורה מפגרת
שלא שווה כלום
יש את המורים שלא משנה
מה תעשה הם לא ידעו להעריך את זה
הם ירצו רק את התלמידים של ה-100
אז שימשיכו לרצות לא כולם כאלה.
את יודעת מה את שווה
וכל מי שמכיר אותך יודע גם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי?!..
כן אני שווה
מה שאני יודעת!..
וחבל שהיא ככה..:|
הכול יהיה בסדר
תודה נאפי שלי!
על הכול!
אוהבת אותך!!!!!

דובייי?
כן..
זה בדיוק מה שאני אומרת
כשאני הולכת למכולת,מסעדה,חנות בגדים,בחיים שלי לא ביקשו ממני לפתור משואות מתמטיקה
וגם לא יבקשו חחח..😛
תודה מתוקה
הכול יהיה בסדר
אוהבת אותך


סתיו?פיי כל הכבוד לך!
צודק אתה
היא לא שווה כלום..:|
אבל לחרבן עלייה? לא בשבילי
שאנשים אחרים יעשו את זה במקומי
תודה לך על התמיכה מאמי!
3>

בריי?!חראא חררא עלייה
כמו שסתיו אמר חחח
הכול יהיה בסדר
אימא שלי כבר דיברה איתי על זה לפני חצי שעה
ונתנה לי להבין הכול!
אוהבת אותך נסיכה!
מזההההההההההה?!
את יודעת לאן את יכולה לשלוח את המקצוע הזה ואת המורה הבת-**** שהתקשרה להודיע לך על הציון הזה, נכון?
אנייייי אוהבת'ךךךךךךך!!
סה"כ מתמטיקה
תמיד יש מועד ב'
אל תחשבי על זה יותר מידי!
QUOTE (ילדונות_17 @ 06/07/2007) מזההההההההההה?!
את יודעת לאן את יכולה לשלוח את המקצוע הזה ואת המורה הבת-**** שהתקשרה להודיע לך על הציון הזה, נכון?
אנייייי אוהבת'ךךךךךךך!!
סה"כ מתמטיקה
תמיד יש מועד ב'
אל תחשבי על זה יותר מידי!
כפרונייי שלי!
אוהבת אותך

התגעגעתיי אלייך!

מואה3>
גמני אוהבת'ך נסיכה שלי והתגעגעתייי 😊
דברייי איתייי במסןןן =)
הולכת להתקע שם שעות עם ידיד מאוד טוב שלי!
מווואה
תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
QUOTE (chen-daskal @ 06/07/2007) תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
כפרה עלייך!
התגעגעתיי כל-כך!..=] =]

וכן את צודקת!..
אני אלמד טוב,
למרות שכמה שלומדים ואם לא מבינים מעולה
אין מצב לעבור
נקווה רק לטוב

אוהבת אותך נסיכה שלי!
ואני אדבר איתך ברור!!!


מואההה.3>

תודה לך!
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/07/2007) תקשייביי ליי טוב?
זאת לא את המטומטמתת זאת הממוררה המפגרת הזאת..1
לפיי איך שאת אומרת לי שהיא התקשרה למה מה קרה מזה תתבישי לך@?#!
שתרד לי ליום כיףף
מזה השטויות האלה את הילדה הכי חכמה ומדהימה שאני מכירה
אזז שקט וציון במתמיקה זה לא מה שמשקיף אותך
את פשוט צריכה ללמוד יותר טוב וזהו נגמר ..
אני בטוחה שאחרי המועד ב' את תצחקי וזה לא רק את נכשל
כל מי שעשה תבגרות שלך לא הצליח וגם אם זה ידידים שלי שהם חכמים ואני רצינית איתך
פשוט מה לעשות לא תמיד הולך אבל בישביל זה המציאו את המועד ב'
זה ממש לא נורא וזה הדבר האחרון שצריך לבאס אותך הבנת?@
יופי אני שמחה ;]
ומחר באליל לראות אותך אז דבריאיתי
כפרה עלייך!
התגעגעתיי כל-כך!..=] =]

וכן את צודקת!..
אני אלמד טוב,
למרות שכמה שלומדים ואם לא מבינים מעולה
אין מצב לעבור
נקווה רק לטוב

אוהבת אותך נסיכה שלי!
ואני אדבר איתך ברור!!!


מואההה.3>

תודה לך!
תמיד אבל תמיד איתך ובישבילך
אוהבת אותך חנצ'וק!!!
מואההה3>
רגי
את הכי לא מטומטמת קורה שנכשלים זה לא טמטום זה אנושי
זה רק ציון
זאת המורה המפגרת הזאת זה הכל לא אשמתך
את הכי חכמה בעולם כפישון?
אוהבת אותך הכי בעולם גאונה שלי 😊 חח
לא מרשה לך להגיד על עצמך מטומטמת
QUOTE (סוופרמאמי @ 06/07/2007) רגי
את הכי לא מטומטמת קורה שנכשלים זה לא טמטום זה אנושי
זה רק ציון
זאת המורה המפגרת הזאת זה הכל לא אשמתך
את הכי חכמה בעולם כפישון?
אוהבת אותך הכי בעולם גאונה שלי 😊 חח
לא מרשה לך להגיד על עצמך מטומטמת
כפרע עלייך!..
כן המורה הזאת יכולה
לתת לי את ההרגשה
שאני?
המטומטמת בכל מצב

אבל אני לא אתןןן לה לאאאא
להלהלהלהלהל.😛


אוהבתתת אותך מירבו'ש!!!!!
מואה3>
מאמייי שלי?!
אתת תתני לציון במתמטיקה להרוס לך את השבוע?!
למה מה קרה...?! זה כולה ציון..
יש לך מועד ב'..
יש לך שנה הבאה...
יש לך מלא אופציות !
את לא תתני לזה להרוס לך !
תחייכי,מכל הלב..
ותגידי, ניסיתי אבל לא הצלחתי..
וזה קורה לכולם !
אל תחשבי שזו רק אתתתת !
את חכמה, מדהימה,אוהבת, נאהבת,
מלאת חיים....!!!!
ובע"ה את תעברי מועד ב'.. !!
כמו גדולההההההה !

יאלהה חיוכיי ענקיי !
ואמיתי !
כי כלום לא שווה את זהה ששתבאסי..
במיוחד לא הציון הזה נכון?!

אוהבבבת אותךך 3>
QUOTE (שנששן @ 07/07/2007) מאמייי שלי?!
אתת תתני לציון במתמטיקה להרוס לך את השבוע?!
למה מה קרה...?! זה כולה ציון..
יש לך מועד ב'..
יש לך שנה הבאה...
יש לך מלא אופציות !
את לא תתני לזה להרוס לך !
תחייכי,מכל הלב..
ותגידי, ניסיתי אבל לא הצלחתי..
וזה קורה לכולם !
אל תחשבי שזו רק אתתתת !
את חכמה, מדהימה,אוהבת, נאהבת,
מלאת חיים....!!!!
ובע"ה את תעברי מועד ב'.. !!
כמו גדולההההההה !

יאלהה חיוכיי ענקיי !
ואמיתי !
כי כלום לא שווה את זהה ששתבאסי..
במיוחד לא הציון הזה נכון?!

אוהבבבת אותךך 3>

זהו כבר מבואסת!
ויש לי חיוך 😁 😁

תודה שנשששןן על התמיכה בובי שלי!

אוהבתתת אותך כל-כך,כל-כך!!!

מואה3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך