פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש עד שהכול טוב, חייב משו להרוס את זה..:&...

עד שהכול טוב, חייב משו להרוס את זה..:\

✍️ רגייי 📅 06/07/2007 17:46 👁️ 410 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2


עד שהכול מסתדר לי במוח
עד שאני מתחילה להבין שהכול לטובה

שוב ההאכזבה הזאת
כאילו
אני כל-כך מטומטמת!!!!!
עד כמה אני יכולה להיות דפוקה?

המורה שלי למתמטיקה התקשרה להודיע לי על הציון המושפל שלי במתמטיקה
יאוו
הרס לי פשוט הכול
את הסוף שבוע
את השבוע הבא
ה-כ-ו-ל
אני כבר מחכה ל 16 לסיים עם השאלון המטומטם הזה!

ואני?!
כל-כך מפגרת!
כאילו??! זה לא ציון..:| זה פאדיחה רצינית לכל החיים!..
זה כאילו ממש לא ציון.
אי-אפשר לקרוא לזה ציון
כי הוא לא ציון,
אין ציון!
למה היא היתה חייבת להרוס לי את הכול!?
סוף שבוע!..והשבוע הבא במיוחד!
שיש לי מפגש איתכם,יש לי יום כייף במלון
הכול יהיה לי פשוט מזויף,החיוך,השמחה
כי בתוך תוכי אני ארגיש
הילדה הכי מטומטמת שלא קיבלה ציון במתמטיקה..:\
קיבלתי
אבל זה לא ציון,!

עזבו
הייתי חייבת לפרוק
אני מרגישה כל-כך רע עם עצמי!.:\
כאילו ממש רע
אני בשוק כזה,
שאני
לא יכולה לצאת ממנו כבר שעה וחצי..

😢 מטומטמת ששכמוני 😢
אוי יפה שלי תפסיקי
את ממש לא צריכה להיות מבואסת בגלל ציון
יד מועדי ב' תגשי ותעבירי אותם כמו גדולה!!

מה את נותנת למורה למת' ולציון לבאס אותך
תפסיקי יפה שלי!!!
האמת שגם אני לא נגשתי השנה בכלל לבגרות
גם לי אין ציון!
ושנה הבאה אני מנסה לשפר בע"ה יצליח לי

כי את חייייבת לזכור שהכל לטובה!!

וניראה אותך במפגש לא מחייכת באמת!!
תיזהרי לך מבינה אותי???

יופיי אז חיוך מייייייייייייד
ולא מזויף אמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


**חיבוקי גדול גדול**

אוווהבת המון המון!!
3>


מיכלי?
כאילו יש לי ציון
רק אי-אפשר להגדיר ציון בת ספרה אחת!
זה בושה רצינית!..

והיא הגישה אותי על ציון נחמד יחסית
אבל כל-כך רע לי,
מרגישה מטוטמת
והקול שלה: "רגינה צר לי לבשר לך,אבל נכשלת בבגרות והציון שלך הוא _ את צריכה לעשות מועד ב',תתבישי לך"

כל-כךכל-כך..:\:\
אווווווווףףףףףףףףףףףףףףף
😢 😢 😢 😢
באמת הרס לי פשוטטטט הכול
אני פתאום לא עצמי בכלל
ונכנסתי להלם רציני


אוהבת אותך
רגיייייי!!!!!!!!
את יודעת שאת מדהימה , אני לא צריך לספר לך את זה...
אל תתני לציון הזה להשפיע עלייך, תשוויצי בו ותספרי לכולם שהיה לך ממש קשה וקיבלת ציון נמוך
את בן אדם כמו כולם, תזכרי שההבדל בין ערב מגעיל לבין ערב מושלם זה אופן הראיה שלך עליו
את יודעת מה?
אם את מרגישה שאת חייבת לחייך מזוייף ,תחייכי מזוייף
אני בטוח שזה יעשה לך הרבה יותר טוב מאשר להיות בבכי כל היום
תזכרי מה שאמרתי לך!
זה לא משנה בכלל שקבלת ציון כזה
אולי הייתה טעות!
אולי זה רק נועד כדי להגיד לך שהיית צריכה ללמוד יותר
או שאולי פשוט את לא בנויה לזה...
אבל בכל אופן זה לא משנה מה את מקבלת אל תקחי את זה קשה...
תפרקי את זה, תוציאי ההההכככללל!!!
תגיעי לשיא הבכי בגלל זה ... ואז את תביני שאת רק צריכה לקום, להרים פנים ולהסתכל קדימה אל העולם ולחייך!


לכי על זה! את יודעת שאת מדהימה!
את יודעת שזאת תקופה טובה , אל תתני לאיזה מאניוק במשרד החינוך להרוס לך את זה!

תסתכלי קדימה, יש הרבה מעבר ללימודים!
את האושר את לא תמצאי,לא בעבודה ,לא בהשכלה ולא בכסף, את האושר את תמצאי בתוך הלב החם שלך!
ואי ואי סתיו
איך אתה תמיד יודע להגיד את המילה המתאימה
פשוט אין לך מושג!
אתה צודק בכל משפט שאמרת פה!..באמת!
ותודה!

נכון ציון כזה עוד לא קיבלתי
ולמועד ב' שיהיה עוד שבועיים
אני חייבת פשוט לחרוש
למרות שזה לא הכי מתאים לי
ויש לי ציונים טובים גם בלי לחרוש
אבל למתמטיקה אין ברירה..:\

ואני לא בוכה..:\
למרות שאני רוצה
אין לי בשביל מה לבכות
זה לא שווה את זה

פשוט היא הכניסה אותי לשוק כזה רציני
ואני כולי בבאסה מטורפת
ונכון,שעדיף לחייך במקום לבכות
אבל זה קשה

אוף...נלמד למועד ב' אין לי ברירה!

תודה סתיו!!!!
ווואיי אני מילה במילה ממה שסתוי אמר
בואי נגיד שהוא הצליח להוציא לי את כל המילים מהפה
בעוד דרך אפשרית!!

אז את מיבנה אף אחד לא שווה שבגללו תהיי מבואסת!!
עד סוף כיתה יב' את יכולה לתקן ציונים!!!!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 06/07/2007) ווואיי אני מילה במילה ממה שסתוי אמר
בואי נגיד שהוא הצליח להוציא לי את כל המילים מהפה
בעוד דרך אפשרית!!

אז את מיבנה אף אחד לא שווה שבגללו תהיי מבואסת!!
עד סוף כיתה יב' את יכולה לתקן ציונים!!!!!!
כן ברור שאני יכולה לתקן...
אבל איך שהמורה תהקשרה ואמרה לי את זה בטון משפיל כזה,בזלזול..:\

וזה מה שהרס אותי,חשבתי לא לראות בכלל ת'ציון ובום היא מתקשרת..

וכן סתיו אמר מילים מדהימות
וכל-כך נכונות!

אני כל-כך שונאת מועדי ב'
אבל מזל שהם קימיים!

אוהבת 3>
חיים שלי
עכשיו מה? על כל הציון כולם נכנס לדיכאון?
נכון מעצבן אבל אין מה לעשות
דברים כאלו קורים
אי אפשר בגלל מבחן להתעצבן ולהתבאס ככה
את יודעת כמה נכשלו השנה במת'מ?
אז מה?
יש מועד ב'
לא קרה שום דבר
אז מה אני בשאלון 05 נכשלתי פעמיים ואני צריכה לעשות עוד פעם
ואם אני לא אצליח אז עוד פעם
אי אפשר להכנע כל פעם שלא מצליחים
אלו החיים
ואלו הלימודים
באמת חבל שאת נותת לזה לדכא אותך ככה
נכון זה מרגיש הכי מגעיל שיש
אבל אמרתי לך כבר שאנחנו נעבור את זה ביחד
ונשבעת לך נדבר בטלפון שעות ונתפור יחד תרגילים
אל תדאגיייי
במועד ב' נעבור יחד!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותךךך חיים שלייי
מצטערת אבל שילך המתמטיקה את יודעת לאן
ושילכו כל הלימודים האלה לאלפייי עזאזלעלעלעלעלאע
איך שלא כותבים חח זה מעצבים על המקצועע

תרימי את הראש זה שלא הצלחת בזה
לא אומר שאת לא שווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את וכולם יודעים מה את שווה וכמה
ציון זה רק מספר סתם חרא
זבל שישאר על נייר ולא ייתן כמעט כלום בחיים
גם בלעדיו את תצליחי אני לא דואגת לך
לא בהכל מצליחים וטובים בחיים
אבל הכל עובר ואת חייבת להיות חזקה
תרימי את הראש תלמדי טוב למועד ב'
תשקיעי כמה שאת יכולה ומסוגלת
במפגש החיוך לא יהיה צבוע
כי את באמת תהני אני כמעט בטוחה מיליון אחוז
ואם הוא לא יהיה אמיתי אנחנו נראה את זה בעיניים שלך
בנאדם לא יכול לשקר עיניים לא מסתירות כלום
תהיי גיבורה אוהבת אותך הכי בעולם
שיהיה לך שבת שלום ותהני
שימי פס על הכל ותזכרי שתמיד אפשר לשפר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאורי?!אני ככה..:\
אני לא אוהבת לא להצליח,אני לא רגילה לא להצליח,ומתמטיקה כמו משו שרודף אחרי
ברור שנעשה מועד ב',
ואאז שוב מועד חורף
עד שאני אצליח לעבור את השאלון הארור הזה!
וכן אין ברירה
חייבים לעבור בכל מקרה..:\
אבל ..לא יודעת
אני לא בוכה בגלל הציון
אני לא עצובה בגלל הציון
אלא נימת הטון,הזלזול של המורה,איך שהיא אמרה לי,
פשוט איך שהיא אמרה ת'ציון
כאילו שוק כזה של החיים
היא יודעת לעשות את זה דרמטי,וממש קשה
שפשוט אפשר רק בגלל הקול שלה
להבין שכאילו אני לא שווווה כלום
מבינה?
ככה היא אוהבת להשפיל
ואז פתאום אני קולטת
שאני אשמה בהכול..
אוהבת אותך יפה שלי!
תודה לך!!!



נאפי!??!


כמה שכואב לי,נכון שילך לעזעזל
אבל זה משו שילך איתי לארוך כל החיים
זה מתמטיקה זאת נותן לי הזדמנות להיכנס לכל מקום מכללה/אוניברסיטה
ונכון שיש מועד ב',
אבל כמו שאמרתי לליאור
לא עצובה בגלל הציון
ידעתי שהיה משו בקירוב
אבל..
איך שהוא שלי,מדברת,הקול שלה
הבנתי שאני כאילו לא שווה לכלום
והרגשתי רע כל-כך עם עצמי
היא יכוולה לתת את ההרגשה הכי מגעילה בארץ
למרות שאצלה זה הכול לטובתי.. 😨
ואני יודעת שאני אהנה איתכם הכי בעולם
זה כל-כך הרס אותי,:\
אוהבתתתת אותך נאפי שלי!!!

רגינוש את לא מטומטמת
ואת לא טיפשה ולא כלום
אז מה כולה ציון
אפשר לתקן את זה
יש מועד ב'

בקשר למורה
בואנה היא כלבה מגעילה
אמרת לה שאת לא רוצה לדעת תציון
והיא התקשרה ואמרה לך
ואיי אני הייתי בועטת בה!
איזה חוצפה
אחרי זה הם לא מבינים למה אנחנו שונאים אותם
שמעי את צריכה לשים עלייה פססס
אבל מזה פס
אל תראי אותה ממטר
תתרכזי רק בלימודים
היא תאכל תעצמה מרוב שאת תצליחי555
והיא תראה שהיא בעצם הסתומה פה
תלמדי תשקיעי וגם הציון יראה פררות חעח.(יש עתיד ) 😂

ותזכרי שאף אחד לא שווה תכעס שלך
ובמיוחד המורה הסתומה הזאת
בטח עכשיו היא שמחה שהרסה לך תסוף שבוע
תעשי ההפך תחשבי כאילו היא לא אמרה לך כלום
תצפצפי על זה
ותעשי מועד ב'
אוהבת אותך כ"כ
ברי?!..
אני בטוחה שעכשיו היא מחייכת חיוך מאוזן לאוזן,
כמו שבסרטים שמישו מרוצה מהמעשה המזעזע שהוא עושה למישו שנוא.:\
ככה היא אני בטוחה
ולמה להרוס למה?:|
כןן אה..?
נראה לה מי זאת רגינה..=]
נוציא לה את העינים מהציון!..
רק בעזרת השם!!!!!!!

וברור מועד ב' כבר בדרך
וצריך ללמוד טוב טוב

יהיה טוב!
האמת?!
יהיה מעולה!

אוהבת אותך!
תודה
חרא עלייה
שתחייך מצידי מחור לחוררר
את שממהה עלייה פסססס
מחקי אותהה מהאזור ראייה שלך
הסוף שבוע נימשך מאיפה שהתחיל
עם חיוכים שימחהה והכל
הדמעות והעצב נימחקים
ובמיוחד בגלל הפוסטמה הזאת
ותזכרי שאני אוהבת אותך כ"כ
אני אגיד לך משהו אמיתי עליי ,בוטה גס, אבל זה חלק מהכרזת האינדיוידואליזם שלי!
אני סוחב עליי כל הזמן תיק
ובתיק הזה תמיד יש לי את ציוד הבסיס שלי לכל מקום
גם לבית ספר סחבתי, גם אחריי, לצו ראשון שלי סחבתי וגם לראיון עבודה
אני סוחב אותו בבית וסוחב אותו ברחוב או לדייט
שאם מישהו ידרוש שאני ישתמש בו אני תמיד יהיה מוכן
בתיק אני משתמש באביזרים ממספר סיבות שוליות, אבל הסיבה המרכזית היא סיבה של כבוד
בתיק אני סוחב בקבוק מים וגליל נייר טואלט
שאם אני יצתרך לחרבן על מישהו אני אשאר נקי
ולא אשכח לנגב את התחת ולא אשכח לשתוף ידיים ...

נכון שהבן אדם הזה שווה את זה... אבל למה שאני יסתובב עם זוהמה על הידיים?
רג'ייי !
יהיה בסדר מאמי , אל תדאגי .
אני מצטרפת לכל מילה שאמרו לך פה !
תזכרי שזה רק ציון , ונכון שלימודים זה חשוב ,
אבל דוגרי מתמטיקה זה לא כזה חשוב כמו שכולם אומרים -
אני מבטיחה לך שבמכולת לא תצטרכי לפתור משוואות בשביל
לחשב את החשבון 😛
חחחח הכל ייסתדר את תיראי !!!
וחוץ מזה , אני בטוחה שאם תחרשי את תצליחי במועד ב' !
לכי אפילו למורה פרטי , או תעזרי בחברה טוב או משהו ...
אני פה בשבילךך 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך