אוקי,אני קצת בעיתית
כאשר מדובר ב"לסלוח" כשפוגעים בי,
פשוט זה החיסרון שלי,לא יכולה לסלוח כשבן-אדם פוגע בי,חייב לעבור פרק זמן ארוך במיוחד כדי שאני אסלח
במיוחד אם הפגיעה מתיחסת לאמון שלי בבן-אדם
מספיק אכזבו אותי בחים,אנשים שהיו הכי קרובים אליי,
אבל עברו כבר שנתיים
ולמרות זאת
קשה לי לסלוח...
כשאני מתחילה שוב לתת אמון בבן-אדם
שוב מאכזבים אותי,
למה? :\
ונהיית כל-כך שונה
אנשים מדברים איתי,גם כאלה שאיכזבו אותי
וכשהם מדברים אליי,משוחחים איתי
אני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת מהפה שלהם
ממש לא..
אני זורמת בשיחה והכול
אבל להאמין להם?
לא יכולה!!
האם משו לא טוב בי?!
האם אני מוזרה.?
מקווה שהדעה שלכם לגביי לאורך הזמן שאני באתר לא תשתנה..:\
פשוט עכשיו הנושא עלה על הפרק
ואני רוצה דעה שלכם..:|
אוהבתתת
ש-ב-ת
ש-ל-ו-ם
אם את רוצה להאמין בהם הם צריכים לרכוש את האמון שלך לאט ומהתחלה!
תנסי לראות אותם בעין שונה ולא בתור אלה "שרימו " אותך!
אוהבת אותך
אני כל כך מבינה אותךךךך
גם אני חייבת ישר לסלוח
ואחרי זה?!לא מאמינה למה שאומרים
כי הם הפירו את האמון
בגלל זה מעטים האנשים שאני מאמינה להם
אז ככה שאני בבעיה איתךךך
אמרתי לך כבר שאנחנו תאומות 😂
אוהבת אותך יפתיייייייייייייי
מאמי
אני יודעת כמה זה קשה לתת אמון בבני אדם
יש אנשים שאפשר לתת להם הזדמנות שנייה
ויש כאלה שלא מגיע להם
גם בגלל היחס
וגם בגלל ההתנהגות
וגם בגלל המעשים וכמובן עם זה קרה כמה פעמים
אם את יודעת שתיפגעי מהם כל פעם מחדש
כדיי לנתק איתם קשר
או אפילו להתעלם מהם
כי הם לא שווים שתדברי איתה בכלל
שום דבר לא מוזר בך
ואת לא שונה מאחרים
יש עוד מלא אנשים שמרגישים ככה
גמני=\
אני מקווה שהכל יסתדר כבר.
אוהבת אותך מלא
ושבת שלום
חופייית!?!?...
אני לא יכולה להאמין בהם,הם פגעו בצורה כל-כך מגעילה,
שעד עכשיו כל המשפחה שלי משלמת על זה
כבר שנתיים!..
באמת,לא יכולה לתת להם שוב אמון שלי,לא מגיע להם ת'אמת!
אוהבתת אותך מאמי!
ליאורי?גמני מאמינה לאנשים מעטים בלבד
וואיי..
אנחנו ממש דומות בהרבה דברים!..
אוהבתתת אותך הכיי הכיי בעולם!
בריייי?
האמת? לא מגיעה להם שום הזדמנות
נתנו להם אהבה,חום,הכול מה לא עשינו ובמיוחד אני
ומה מקבלים?
זלזול,
שנאה
ושקרים כל מקום
למרות שאני לא ראיתי את רובם קרוב לשנתיים
השנאה שלי גוברת
הם עדין נגדנו..:\
וכל זה בגלל מה?.
200 שקל!..
אוהבת אותך ברייייי
מואהההההה לכל אחת
3>
קודם כל מי שאת אנחנו אוהבים
אותך ככה אף אחד לא מושלם
כל אחד יש לו חסרונות ויתרונות
הגדולה שלך זה שאת מודעת לזה...
"לטעות זה אנושי
לסלוח זה אלוהיי"
תזכרי את המשפט הזה ותחשבי
כמה טוב את עושה לבנאדם שאת סולחת לו
(כמובן אם מגיע לו כן?!)
אני מאחלת לך שלא יפגעו בך ואז לא יהיה
צורך בסליחה אבל אם זה יקרה תחשבי
טוב על כל הטוב והכיף שאותו בנאדם עשה לך
ואת תיראי שכל הטוב מכסה על הרע ועל הפגיעה
ברוב המיקרים
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני
אי מרגישה חטא מסוים שאני לא יכולה לסלוח
ולא מגיע להם שאני אסלח
למרות שהיו הרבה דברים טובים
אבל הרעים מכסים על הטובים!..
באמת שזה ככה..:|
נקווה לטוב
אוהבתתת אותך
לא מגיע להם שתסלחי להם
כי את יודעת שהם יפגעו בך שוב?
או כי סתם ככה את מרגישה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) לא מגיע להם שתסלחי להם
כי את יודעת שהם יפגעו בך שוב?
או כי סתם ככה את מרגישה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הם צבועים מאמי
הם יפגעו שוב ושוב ושוב
עד שהם יראו שהמשפחה שלי נהרסת!
מבינה?
ובגלל זה קשה לי לסלוח ..:\
מאמי שלי ((=
אף אחד בעולם לא שווה את זה שישקרו לו
ואימון זה אחד הדברים הכי חשובים בבנאדם
אני מכירה את זה מקרוב!!
בואי נגיד שבגלל זה אבא שלי לא גר איתנו
יענו עזב
חוסר אימון ממש פוגע!!
ובואי נגיד שגם פה כבר עברו 3 שנים כמעט
וקשה לו לסלוח , זה הפך לשנאה
למשהו שאי אפשר הכי לתקן!!
את לא מגעילה ולא כלום!!
ובטח שאנחנו אוהבים אותך יפה שלי!!
לפעמיים יש טעיות ודברים שחוזרים על עצמם יותר מדי
ומי אמר שאחרי שתסלחי להם , הם לא יחזור על זה שוב?
כבוד עצמי זה הדבר הכי חשוב
שלא ירגישו שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים!
ט-ע-ו-ת!!!
אם הם עד כדי אוהבים את המשפחה שלך ואותך
הם יעשו כל דבר כדי לקבל מכם את זה שאתם סולחים!
כל דבר והזמן שלו ....
אוווהבת אותך המון המון
**חיבוקי**
3>
אם זה ככה כמו שאת מציגה את זה
אז מאמי הם לא שווים את הסליחה שלך
למה שתסלחי למי שרוצה לפגוע ולהפיל אותך?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלי,צודקת במה שאמרת מתוקה שלי
ומצטערת לגבי אבא שלך ומה שקורה במשפחה
אני מקווה שהכול יסתדר
ולא משנה מה,הכול לטובה!
אוהבתת אותך הכי הכיייי
מואה3>
QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) אם זה ככה כמו שאת מציגה את זה
אז מאמי הם לא שווים את הסליחה שלך
למה שתסלחי למי שרוצה לפגוע ולהפיל אותך?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת!..
אבל אני מרגישה עומס מסוים שאני לא סולחת
אבל קשה לסלוח למישו שרוצה לפרק אותך מכל הכיוונים
אוהבתתת אותך
בבית זה בין ההורים שלי
אני והוא הכל מעווולה 😁
ובקש לזה שאת מרגישה עומס
לגבי זה שאת לא מצליחה לסלוח
כניראה פגעו יותר מדי
ומי אמר שבאמת שוה לסלוח להם
אני לא מכירה את היספור
אבל אני מכירה אותך
ואת ילדה ז-ה-ב-!!!
ואני מאמינה שכניראה הם פגעו ממש הרבה וחזק!
לא תמיד בנאדם יכול לסלוח ,למרות שחובה לסלוח
אבל מה לעשות יש מקרים שקשה לסלוח וה' יבין אותך
לכי בעקבות הלב ומה שאת מרגישה לנכון לעשות!
אם מגיע להם את הסליחה שלך/ם זה יקרה מתישהו
כל דבר והזמן שלו!!!
ועד אז מי הם שיגרמו לך לא לחיייך אההה אההההה????
חייייייייייייוך מיייייייייייייייד!!!!!!!! 😠
אוווהבת הכיי הכיי הכיי שרק אפשר!!
מואההההההההה
😊
QUOTE (רגייי @ 06/07/2007) QUOTE (נאפי @ 06/07/2007) אם זה ככה כמו שאת מציגה את זה
אז מאמי הם לא שווים את הסליחה שלך
למה שתסלחי למי שרוצה לפגוע ולהפיל אותך?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת!..
אבל אני מרגישה עומס מסוים שאני לא סולחת
אבל קשה לסלוח למישו שרוצה לפרק אותך מכל הכיוונים
אוהבתתת אותך
אז אל תסלחי...
אם הוא עדיין רוצה להרוס אותך למה שתסלחי לו?
שילך כוסעמק...
מקווה שהכל יהיה בסדר