מיכלי
זה סיפור ארוךךךך..
בהזדמנות אני אספר לך!
ותודה על כל התמיכה שלך מתוקה
מקווה שהכול יסתדר אצלך,
וזה טוב שאת ביחסים טובים עם אבא שלך
ובאמת קשה לי לסלוח
אלוהים רואה את הלב שלי
ורואה כמה אני נפגעתי
יותר מכולם
באמת.:|
אפילו את הפגיעה של ההורים הייתי צריכה לשאת על עצמי
כדי לעודד אותם
אבל הגלגל מסתובב וזה כואב
הם יסבלו פי 2!!
אוהבת אותך מדהימה אחת!!!!
ויק?!!?זה לא בחור חחחח חמודה!
זה אנשים ש,קרובי משפחה שהיו הכי הכי קרובים אלינוו
ודפקו אותנו מכל הכיוונים
נקווה לטוב
אוהבת אותך ויק!





