תגידוו אם אני מתקשרת לפלאפון שמכובה..אז אותו אדם יכול לדעת כמה פעמים התקשרתי ובכלל אם התקשרתתתתייייי??
הממ לא נראה לי..בכל אופן אצלי לא..
בעיקררון לא
אבל יש את אלה שמקבלים הודעות במקום שיהיה כתוב שיחה שלא נענתה
ואז כשהם ידליקו הם יקבלו הודעה על כל פעם שהתקשרת ...
אצלי כן ..
אני לא יודעת עם אצלך כן..
QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) אצלי כן ..
אני לא יודעת עם אצלך כן..
נו אמרתי , זה תלוי ....
אם אני לא טועה זה רק בסלקום אפשר .
בר מה יש לך ?
אני לפעמים מקבלת הודעה על שיחות
שהתקשרו אלי ולא נענו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לו אורנג'
אז יש סיכוי שיראהה?
כה מאמי נראלי אצל הרוב
שאני מכירה זה שולח הודעה של שיחה שלא נענתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-שחרווניי- @ 05/07/2007) QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) אצלי כן ..
אני לא יודעת עם אצלך כן..
נו אמרתי , זה תלוי ....
אם אני לא טועה זה רק בסלקום אפשר .
בר מה יש לך ?
של חברת פלאפון טאליט משהו כזה פלא חראא
ונגיד אם הוא מכובה אחרי שאני מדליקה כתוב לי מי התקשר אליי
והודעות
לי יש אורנג' ואין לי ת'הודעות
זה כנראה שירות כזה שצריך להזמין
אם בכלל יש את זה בחברה הזאת ...
שחר מאמי זה לא משהו שהזמנתי
זה ממש מעצבן בפלא אני לא אוהבת את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק בפלאפונים של חברת פלאפון זה שולח ככה
אבל יש לי של חברת פלאפון ולא עשיתי שיראה לי
אצלי רואים לפעמים=]]
זה תלוי...