לאבא שלי יש סלקום ושולחים לו הודעה
נראה לי שכן
אצלי רואים אם הפלא מכובה אז כשאני פותחת אותו
אני כאילו מקבלת הודעה וכתוב שם באנגלית voice massage
משו כזה.. אז אני יכולה לדעת מי התקשר.
QUOTE (י-ע-ל @ 05/07/2007) יש לו אורנג'
אז יש סיכוי שיראהה?
אצלי שולח רק עם המענה קולי עשה כבר טוווווווווו אז שולח לי
הודעה ואני אורנג
שהפלא מוכבה ומתקשרים עם מנתקים לפני המזכירה זה לא לא מראה
יש כאלה שזה שולח להם הודעה מי התקשר ובאיזה שעה...
אם התקשרת פעמיים זה ישלח 2 הודעות וכן הלאה ....
אני לא יודעת לא נראה לי שיש את זה לכולם אבל
טוב זה הסבר מדיוק
יש מספר לכל חברה א שלפעמיים זה לבד
שמתקשרים ואת נכנסת לשרות הזה
של "חיפש אותך"
נגיד הפלא מכובה או באזור בלי קליטה
או נגיד אפילו משהו שרצה להתקשר והתחרט
אז אחרי כמה דקות זה שולח לך את ההודעה הזאת
****חיפש אותך בשעה הזאתי ובתאריך הזה
לי יש את זה ודווקא די סבבה
כשהוא מדליק אותו בחזרה אז כן...אצלי בכל אופן
כן יש פלאפונים שכן ויש כאלו שלא..
איזה סוג הפלאפון?