שני?!
תיהי חזקה מותק!
אל תתני לדברים האלה לשבור אותך!
כולם אוהבים אותך כמו שאת!
ולא משנה מה
חייבים לקבל אותך למרות חסרונות
ואני בטוחה שאצלך הכול יתרונות!
אוהבת אותך 3>
יפה שלי אל תיהיי כככה=\
למה היא עשתה את זה !?!?!?!
ואיך זה מתקשר אליו=\
חופיתי זה לא מתקשר אליו
פשוט התחלתי את היום איתו .
והייתי כל כך מאושרת .
ופתאום זה הגיע
באלללללללי לשרוף אותה !😢
מה היא עשתה מה הקטע של הסתומה הזו?
תקעה לי סכין כ"כ עמוקה .
ועוד החברה הכי טובה 😢
טוב שאת יודעת את האמת
ומודעת למציאות מאשר
שתחיי באשלייה
כמה שהמציאות אולי כואבת
כדאי ועדיף לדעת ולשמוע אותה
תהיי חזקה מאמי
לא יודעת על מה מדובר
שולחת חיבוק ענקי ואוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי זה קרה גם לי
וזה הכי כואב לגלות את זה ככה בבום
כי באמת מה שאת הכי מרגישה זה שאת פשוט חשופה... חשופה לבנאדם הלא נכון
את מרגישה מטומטמת, עוורת.. אבל זה קורה
וזה לא באשמתך שיש אנשים כל כך צבועים וחסרי חיים משלהם בעולם שחייבים להתערב בחיים שלך ולרכל ככה מאחורי הגב, זה מגעיל.
אבל הילדה הזאת לא שווה את הכעס שלך ולא את האנרגיות שלך..
את מה שהיה כבר אי אפשר לתקן.. פשוט פעם הבאה תהי יותר עירנית, תחשדי יותר, אל תסמכי בעיניים עצומות על אנשים.. ותדעי למי להתחבר :]
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 05/07/2007) שני, עכשיו את מבינה למה הייתי ביומיים של הלם?
אני מבינה אותך, גם אני הייתי בהלם
אבל כנראה שאת צודקת, שזה מהשמיים ..
היינו צריכות לדעת את זה ..
😢
קודם כל אני שמח שזאת לא שיר, כי הייתי בטוח בהתחלה שמדובר עליה...
דבר שני באמת עדיף לגלות פרצוף של מישהו כמה שיותר מוקדם...
אני.את.מסן.שיחה.את.שמחה.שוב.
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (pelad1 @ 06/07/2007) QUOTE (שירוש_המאמוש @ 05/07/2007) שני, עכשיו את מבינה למה הייתי ביומיים של הלם?
אני מבינה אותך, גם אני הייתי בהלם
אבל כנראה שאת צודקת, שזה מהשמיים ..
היינו צריכות לדעת את זה ..
😢
קודם כל אני שמח שזאת לא שיר, כי הייתי בטוח בהתחלה שמדובר עליה...
דבר שני באמת עדיף לגלות פרצוף של מישהו כמה שיותר מוקדם...
זה ממש לא מוקדם אנחנו חברות כבר 4 וחצי שנים \=
אויייש זה באמת עצוב לגלות פרצוף אחחחר של בנאדם כלכך קרוווב...איפשהו מבינה אותך.
אבל אין מה לעשות..יש גם כאלה ..עצוב עצוב..אבל לא שווים אתזה...
את תתגברי מאמיי . תהייה חזקקקקה, אפ'חד לא שווה להוריד לך תחיוך מהפנים..
תחייכי ושימיי זיין עליייייה ועל כולםםם!! לא שווים תעצצב שלך.. יפפפה אחתת! תחיייכיייי!!
כלום לא שווה אותךךךךך!!
תשכחי אותה, לא חסרות חברות פי אלף יותר טובות מהחברה הזו :\\
תהייה חזזזקה וקבלייי חיבווווווקיי גדוללל! אווווהבת אותתתך בובבבה..
בהתחלה את מרגישה שהכול קודר
שהכול יתמוטט
שאין על מי לסמוך
שכולם סביבך משקרים וכולם נגדך
אבל לאט לאט, את מבינה שזהו דרכו של עולם
שנתאהב ונהיה מוקסמים מאנשים, ובסוף הם יאכזבו אותנו
ויהיה לנו קשה, מאוד קשה
אבל לאט לאט הלב נרפא
ואנחנו לומדים לסלוח, כי רק ע"י סליחה הלב נרפא
רק ע"י סליחה , וע"י התגברות על העבר
אנחנו חיים את הווה ואת העבר בצורה הטובה ביותר
אני שסבלתי מאכזבה של חברה, ששנה כאב לי עלייה
עכשיו?!נתתי ללב שלי לסלוח
וכבר לא ממש אכפת לי ממנה
לא אכפת לי שאין לנו על מה לדבר
שחוץ משלום אנחנו לא אומרות
כי אני שלמה עם עצמי
והזכרונות? אני לוקחת אותם למקום יפה
כי חבל שיהיו לי ארון הזכרונות, מגירות עם זיכרונות רעים
הכול לטובה
וכל מה שקורה קורה עם סיבה
כל דבר בא לבגר וללמד אותנו
אני מקווה שהבנת מה ניסיתי להעביר לך
זה כואב אבל זה יעבור!!!
אוהבת אותך ילדההה😊
רגע שנייה חברה שלך ריכלה עלייך מחורי הגב?
לא שווה אותתך בגרוש...
גם כן חראית
יהיה בסדר עזבי לא שווה בכלל