אחרי הבוקר המקסים
איתו הגיע הבום האמיתי
בכל החיים שלי לא נפגעתי ככה
הפרצוף האמיתי התגלה
אני בהלם !
בחיים שלי לא נפגעתי ככה
כמה צביעות יש לבן אדם ?
לאיזה דברים זה יכול להגיע .
הבן אדם הזה מחוק אצלי
והכי הזוי שזאת החברה הכי טובה שלי .
אני בהללללללללם
בחייייייייייייייייייייייייייייייייייים לא נפגעתי ככה !! בחיים !!
איך היא מסוגלת ? איך ? מאיפה יש לה את הביצים האלה ?
לרכל עלי ולהמציא שקרים ?
החברה הכי טובה שלי עלק
שתלך לחפש את החברים שלה
כי אני כבר לא שמה .
גועל נפש . 😢
שני, עכשיו את מבינה למה הייתי ביומיים של הלם?
אני מבינה אותך, גם אני הייתי בהלם
אבל כנראה שאת צודקת, שזה מהשמיים ..
היינו צריכות לדעת את זה ..
😢
מצטערת שהרסתי את הבוקר המקסים וסיפרתי :[
מה קרה?
שני?
לפעמים לא שמים לב למילים שיוצאות מהפה
ולא תמיד בכוונה פוגעים בך!
אני בטוחה שהכול יסתדר!
אוהבת אותך
שלחתי לך הודעה פרטית..
3>
QUOTE (רגייי @ 05/07/2007) מה קרה?
שני?
לפעמים לא שמים לב למילים שיוצאות מהפה
ולא תמיד בכוונה פוגעים בך!
אני בטוחה שהכול יסתדר!
אוהבת אותך
עם רגינוש ..
שנינוש מתוקה..
מי שפגע בך הוא חרא של בנאדם
מיחקי אותו מהחיים שלך!
תום : חבר יש רק בארתור וגם שם הוא כלב.
אני פשוט לא מאמינה.
אני מרגישה כל כך חשופה 😢
וזה מכאיב כשנגמרת הדרך
וזה מכאיב כשחלום מתעורר
חשבתם זה יגמר אחרת
שמישהו לא יקום וילך
אז מה עושים עם כל מה שעברנו
לאן הולכים כל הזכרונות 😢
בזמן שאת רוצה ומשתדלת
הוא כבר שכח למה ואיך...
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 05/07/2007) מצטערת שהרסתי את הבוקר המקסים וסיפרתי :[
אין לך על מה להצטער
לפחות מישהו העיר אותי מהאשליה
מהצביעות של הילדה המגעילה הזאת.
אני כ"כ אוהבת אותך אהובתי 3>
שנינוש מה קרה יפה שלי?
אני לא אוהבת לראות אותך ככה😢