בר רק עכשיו ראיתי את מה שכתבת
ורואים... רואים ששמנים
כי הראש עובד בצורה מעוותת ולא נכונה😢
בצורה מוטעת למעשה אתה יודע
שזה לא ככה אבל אתה חושב שזה כן
אתה לא מצליח לשלוט בזה ולהבין
שאתה לא שמןןןן איי אפשרר להביןןןן😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת שרואים
אני חוויתי את זה (לא אני ממש)
אבל דודה שלי
שהיא הייתה אוכלת פרי או קורנפלקס
היא הייתה צעקת לי
"ברררר השמנתי"
רק עכשיו היא נגסה בתפוח רק עכשיו
ואת כבר צועקת לי את זה
וגם עם חברה שלי זה קרה לצערי
וזה כואב
היא גבוה מאוד והיא שוקלת לא נכון היא שוקלת 34 היא עלתה ..
היא שקלה 31 והיא עמדה למות הלב שלה התפרפר
ולא יודעת רק מאלוהים היא ניצלה
ודוד שלי נשוי עם4 ילדים
אחרי כל משהו שהוא אוכל הוא קם והולך להקיא :[
כואב ליייייי
ולא מקיא כי באלו מקיא עם דחיפות ידיים
ואחרי זה כבר הקיבה שלו מתרגלת לזה
אז זה חופשי יוצא
מכירה את זה דודה שלי הייתה וזה זוועעה אמיתית
זה פשוט קורע לב!
שאני עשיתי פרויקט באנגלית על הנושא הזה וחיפשתי חומר,
נכנסתי לאיזה בלוג והיו שם בנות שאשכרה עודדו בנות אחרות להיות אנורקסיות!
יש להן רשימה כזאת של למה כן להיות אנורקסית, איך זה עוזר,
הן סיפרו כמה שהן מאושרות מאז ואיך זה השפיע על חייהן לטובה ...
והיו שם בנות שאמרו שהם רוצות להתחיל ולא יודעות איך, "והמנוסות"
פשוט התחילו להביא להן טיפים!!
התחילו להגיד להן איך להסתיר מההורים, מה לעשות מתי ומלא דבריייים
ומי שניסתה לצאת מיזה, הן היו משכנעות אותה להישאר! ומזכירות לה כמה זה טוב
פשוט הזדעזעתי מסכנות לא עלינוווו
אלוהים ישמור ^
אחרי זה מצטערים שהתחילו עם זה
הם לא מבינות שבקושי אפשר לצאת מהמצב הזה
צריך הרבה כוח בשביל לצאת מזה!
זה פשוט כל כך כואב שאנשים עושים את זה לעצמם
שהם לא מקבלים את עצמם איך שהם
ברגע שאנחלנו מקבלים את עצמנו איך שאנחנו קל יותר
יותר קל להתמודד עם מה שהולך
לפעמים עוד בגיל צעיר יותר הילדים לא מבינים את זה
עכשיו שאנחנו קצת יותר , שראינו מקרים כאלו אז אנחנו מנסים להתריע
אויל בגלל זה התחלתי את הסיפור
לא רציתי לכתוב עוד סיפור קיצי רציתי להעביר משהו
אני חושבת שרוב הבנות שנכנסות לאתר מתחילות מהפורום הזה
גם אני בגיל צעיר
ואולי דרך זה נוכל להעביר איזה מסר
כמה שזה שגוי, כמה שזה לא נכון
נופרי אם תוכלי לשלוח לי את הפורום הזה בפרטי 😊
אוהבת אותכן בנותתת😊
זה עצובבב וזה נורא
שאנשים מגיעים למצב כזה
אמיל'ה זה נורא
אין לי מה להגיד
חוץ מזה שזה ממש עצוב