טוב אני לא יודעת אם זה מתאים לפה
פשוט לא ידעתי איפה לשים את זה
אז התחלתי לכתוב סיפור בפורום סיפורי אהבה
על אחת שהיא בולמית
ואני לא יכולה לכתוב סתם
אז אני מסתכלת בכל מני אתרים ופורומים לנסות ולקבל כמה שיותר מידע
ולהעביר אותו הלאה
להעביר כמה שזה מחלה נוראה וצריך להתרחק ממנה
ונכנסתי לאיזה פורום
ואני פשוט רוצה לבכות
כל כך קשה לי לקרוא מה שבנות כותבות שם
נשים בנות 30 אשר עדיין במחלה הזאתי
זה כל כך כואב לי שיש כל כך הרבה נשים שסובלות מזה
מתי שאין מודעות לזה
שעושים עיניין מהמשקל
שהולכים על הגורמים הקיצוניים ולא על הבטוחים
אז אל תסתירו את זה ואל תתביישו בזה
אוךך זה שבר לי את הלב😢
כן באמת עצוב
אבל כשנכנסים למשו,נכנסים לזה חזק
וקשה לצאת לא משנה מה
אבל יכולים לקרות ניסים
הכול מלמעלה
אוהבת אותך
קשה לצאת מזה
זה יותר גרוע מסמים אני אומרת לך..
זה מחלה בראשש זה ואנורקסיה
😢
יש לי חברה שעומדת למות מאנורקסיה
הלב שלה התפרפר לא מעט פעמים
והיא שהיא עומדת מול המראה היא רואה מישהי שמנה
אבל אני לא מבינה איךךךך? איך היא רואה מישהי שמנה?
היא רזה כמו האצבע שלי הקטנה ביד
אני בוכה שאני רואה אותה כל הזמן..
רגיי שלי אני אוהבת אותךך
בריי שלי מה שלום חברה שלך באמת?
אני מקווה שהיא תצא מזה
זה כל כך נורא מה שבנות עושות לעצמן
איך הן חיות ככה?!
נקווה לטוב 😢
היא בבית חולים סגור במחלקה סגורה
אסור לבקר אותה
גם אמא שלה והמשפחה שלה לא יכולים לכנס
ואולי פעם ב..
והיא הייתה מעבירה מכתבים שהיא הייתה כותבת לי לאמא שלה
ואמא שלה הייתה מביאה לאחותה ואחותה הייתה מביאה לי
והיא הייתה כותבת לי שהיא כלכך סובלת שם
שהיא לא רוצה להיות שם שנימאס לה.....
ואת יודעת מה העונש שם אצלם?
זה הזוי לגמריי ..
לאוכל ..זה העונש
היא בוכה , היא בוכה על זה שנותנים לה לאכול
היא לא אוכלת כלום אפילו ירקות ופירות כלום
זה מפחיד איך שהיא יכולה להסתדר בלי אוכל יום שלם איזה יום לפחות שבוע נישבעת לך
ומים מזל שהיא שותה .. אבל עדין מפחיד
כן זה עצוב.. 😢
וכמו שאמרתן קשה לצאת מיזה. 😢
ונכון מקוווה רק לטוב 😊
אוהבת אותך 😊
כל כך עצובב
יש לי צמרמורת!!
פעם חברה אמרה לי
לא אכפת לי כמה אני שוקלת
העיקר שאני נראית טוב
לא שמנה
כל כך נכוןן!!
QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) היא בבית חולים סגור במחלקה סגורה
אסור לבקר אותה
גם אמא שלה והמשפחה שלה לא יכולים לכנס
ואולי פעם ב..
והיא הייתה מעבירה מכתבים שהיא הייתה כותבת לי לאמא שלה
ואמא שלה הייתה מביאה לאחותה ואחותה הייתה מביאה לי
והיא הייתה כותבת לי שהיא כלכך סובלת שם
שהיא לא רוצה להיות שם שנימאס לה.....
ואת יודעת מה העונש שם אצלם?
זה הזוי לגמריי ..
לאוכל ..זה העונש
היא בוכה , היא בוכה על זה שנותנים לה לאכול
היא לא אוכלת כלום אפילו ירקות ופירות כלום
זה מפחיד איך שהיא יכולה להסתדר בלי אוכל יום שלם איזה יום לפחות שבוע נישבעת לך
ומים מזל שהיא שותה .. אבל עדין מפחיד
בריי שלי אני יודעת
סיפרת לי
זה כל כך כואב, בהתחלה הן לא יודעות למה הן מכניסות את עצמן
ובודדות יוצאות מזה😢
QUOTE (טוניטה @ 05/07/2007) כל כך עצובב
יש לי צמרמורת!!
פעם חברה אמרה לי
לא אכפת לי כמה אני שוקלת
העיקר שאני נראית טוב
לא שמנה
כל כך נכוןן!!
זה נורא שלא אכפת מהמשקל
בשביל להכנס לחולצה או למכנס לא צריך דרכים דרסטיות כאלו...
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) היא בבית חולים סגור במחלקה סגורה
אסור לבקר אותה
גם אמא שלה והמשפחה שלה לא יכולים לכנס
ואולי פעם ב..
והיא הייתה מעבירה מכתבים שהיא הייתה כותבת לי לאמא שלה
ואמא שלה הייתה מביאה לאחותה ואחותה הייתה מביאה לי
והיא הייתה כותבת לי שהיא כלכך סובלת שם
שהיא לא רוצה להיות שם שנימאס לה.....
ואת יודעת מה העונש שם אצלם?
זה הזוי לגמריי ..
לאוכל ..זה העונש
היא בוכה , היא בוכה על זה שנותנים לה לאכול
היא לא אוכלת כלום אפילו ירקות ופירות כלום
זה מפחיד איך שהיא יכולה להסתדר בלי אוכל יום שלם איזה יום לפחות שבוע נישבעת לך
ומים מזל שהיא שותה .. אבל עדין מפחיד
בריי שלי אני יודעת
סיפרת לי
זה כל כך כואב, בהתחלה הן לא יודעות למה הן מכניסות את עצמן
ובודדות יוצאות מזה😢
זה לא משהו שאפשר לצאת ממנו בשניה
אני מכירה תמיקרים האלה
את שני המיקרים לצערי!
יש לי חברה כזאת ודודה שיצאה מזה
ויש לי דוד נשוי חולה בבולמיה
ואני לא מסוגלת לראות את הדברים האלה
כי ישר אני בוכה כואב לי ..
גם בודדות בקושי יוצאות מזה
זה מחלה מאוד קשה זה כבר לא מחלה של הגוף
זה מחלה שנימאת בראש
אסור בחיים להגיד לאנורקסית את נראית טוב
אסור לעולם להישתמש במילה הזאת לידם
QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) QUOTE (limaori @ 05/07/2007) QUOTE (koka15 @ 05/07/2007) היא בבית חולים סגור במחלקה סגורה
אסור לבקר אותה
גם אמא שלה והמשפחה שלה לא יכולים לכנס
ואולי פעם ב..
והיא הייתה מעבירה מכתבים שהיא הייתה כותבת לי לאמא שלה
ואמא שלה הייתה מביאה לאחותה ואחותה הייתה מביאה לי
והיא הייתה כותבת לי שהיא כלכך סובלת שם
שהיא לא רוצה להיות שם שנימאס לה.....
ואת יודעת מה העונש שם אצלם?
זה הזוי לגמריי ..
לאוכל ..זה העונש
היא בוכה , היא בוכה על זה שנותנים לה לאכול
היא לא אוכלת כלום אפילו ירקות ופירות כלום
זה מפחיד איך שהיא יכולה להסתדר בלי אוכל יום שלם איזה יום לפחות שבוע נישבעת לך
ומים מזל שהיא שותה .. אבל עדין מפחיד
בריי שלי אני יודעת
סיפרת לי
זה כל כך כואב, בהתחלה הן לא יודעות למה הן מכניסות את עצמן
ובודדות יוצאות מזה😢
זה לא משהו שאפשר לצאת ממנו בשניה
אני מכירה תמיקרים האלה
את שני המיקרים לצערי!
יש לי חברה כזאת ודודה שיצאה מזה
ויש לי דוד נשוי חולה בבולמיה
ואני לא מסוגלת לראות את הדברים האלה
כי ישר אני בוכה כואב לי ..
גם בודדות בקושי יוצאות מזה
זה מחלה מאוד קשה זה כבר לא מחלה של הגוף
זה מחלה שנימאת בראש
אסור בחיים להגיד לאנורקסית את נראית טוב
אסור לעולם להישתמש במילה הזאת לידם
נכון בודדות יוצאות מזה
ואלו שיוצאות הן אלו שהיו פשוט בהתחלה
אנשים פשוט לא רואים מה שהולך סביבם
במקום ישר לטפל מעדיפים להתעלם
יש כאלו שבבולמיה שהן 7 שנים
7 שנים של סבל
וזה כל כך כואב
וחבל שיש כל כך קצת מודעות לזה
עד שזה לא מגיע למקום
כאילו חמור
אז לא עושים שום דבר
פשוט מתעלמים מזה
ואחרי זה בוכים למה לא שמנו לב
זה מתאים לפה מאמי
ואין לי מה להגיד חוץ מזה שאף
אחד לא יודע כמה זה סבל וכמה
אף אחד לא בוחר להיות במקום הזה...
אף אחד לא יכול לתאר או להבין מה הולך
וקורה שם חוץ ממי שעבר... גם בבולמיה
וגם באנורקסיה😢 מחלות ערורות!
כל מילה מיותרת! 😢 😢 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) זה מתאים לפה מאמי
ואין לי מה להגיד חוץ מזה שאף
אחד לא יודע כמה זה סבל וכמה
אף אחד לא בוחר להיות במקום הזה...
אף אחד לא יכול לתאר או להבין מה הולך
וקורה שם חוץ ממי שעבר... גם בבולמיה
וגם באנורקסיה😢 מחלות ערורות!
כל מילה מיותרת! 😢 😢 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון
זה הרס עצמי
פשוט ככה